kennel-lowchen Skrevet Marts 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 14, 2011 Nå men så fik jeg da lige en klage fra et par Löwchenopdrættere igen Jeg ødelægger racen ved at have lavet en oversigt over hvilke fejl jeg har haft på mine hvalpe - og have lagt den liste på min hjemmeside.. Jeg synes jo at andre ødelægger racen ved at holde kæft med at halve og hele hvalpekuld dør uden at fortælle på hjememsiden hvad de døde af..at alle ens hvalpe efter en bestemt tæve fik tandfejl..eller hjertefejl Havd fik de så ud af at klage? Jo da fra at listen tidligere bare lå på hjemmesiden som en oplysning til interesserede, har jeg nu lagt den ud på forsiden Og jeg linker da også gerne her Ny side 0. Jeg kan ikke se nogen grund til at feje lortet ind under gulvtæppet..Til sidst buler det bare så meget at man falder over det 5 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 og hanner har flere fejl end hunner:slem: Sådan er det også i menneskeverden:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lottepigen Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 De har sikkert selv noget at skjule Jeg kan godt lide du er ærlig. Det er en af grundene til at jeg vil have en hund fra dig Hvis man fortier tingene så bliver der ved med at være syge hunde i racen.. Det er synd for hundene og for dem som køber dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Nå men så fik jeg da lige en klage fra et par Löwchenopdrættere igen Jeg ødelægger racen ved at have lavet en oversigt over hvilke fejl jeg har haft på mine hvalpe - og have lagt den liste på min hjemmeside.. Jeg synes jo at andre ødelægger racen ved at holde kæft med at halve og hele hvalpekuld dør uden at fortælle på hjememsiden hvad de døde af..at alle ens hvalpe efter en bestemt tæve fik tandfejl..eller hjertefejl Havd fik de så ud af at klage? Jo da fra at listen tidligere bare lå på hjemmesiden som en oplysning til interesserede, har jeg nu lagt den ud på forsiden Og jeg linker da også gerne her Ny side 0. Jeg kan ikke se nogen grund til at feje lortet ind under gulvtæppet..Til sidst buler det bare så meget at man falder over det Du er da bare mega sej :5up: Kunne du ikke tænke dig at opdrætte bordere, så ville jeg ha' en fra din kennel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 og hanner har flere fejl end hunner:slem: Sådan er det også i menneskeverden:mrgreen: :hmm:Tænker lidt om den Dinah skal køles lidt ned :blink::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 og hanner har flere fejl end hunner:slem: Sådan er det også i menneskeverden:mrgreen: er der ikke flest tæver med fejl? det tror jeg, men der er flere kryptorchide hanhunde end tæver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 De har sikkert selv noget at skjule Jeg kan godt lide du er ærlig. Det er en af grundene til at jeg vil have en hund fra dig Hvis man fortier tingene så bliver der ved med at være syge hunde i racen.. Det er synd for hundene og for dem som køber dem Præcis! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Jeg synes det er skønt at du er så ærlig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Synes det er flot -intet mindre! Men husk ogsaa at belyse de ekstra GO'E kuld med faa skavanker.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Du er da bare mega sej :5up: Kunne du ikke tænke dig at opdrætte bordere, så ville jeg ha' en fra din kennel TAk Men border? Ellers tak, mine evner ud i træning stopper ved at lære dem at stå pænt og kun gå gennem døre på deres navn... Al anden træning er jeg for dum og for doven til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Synes det er flot -intet mindre! Men husk ogsaa at belyse de ekstra GO'E kuld med faa skavanker.:hjerte:Dem behøver jeg ikke belyse..Det gør mine hvalpekøbere for mig :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 TAk Men border? Ellers tak, mine evner ud i træning stopper ved at lære dem at stå pænt og kun gå gennem døre på deres navn... Al anden træning er jeg for dum og for doven til :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Respekt ! :5up: Men ... hvorfor får folk ondt i r**** over at du melder klart ud mht. tidligere kuld ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Du er da bare mega sej :5up: Kunne du ikke tænke dig at opdrætte bordere, så ville jeg ha' en fra din kennel TAk Men border? Ellers tak, mine evner ud i træning stopper ved at lære dem at stå pænt og kun gå gennem døre på deres navn... Al anden træning er jeg for dum og for doven til Hvad så med retrievere Spøg til side - jeg har flere gange tænkt "måske man en dag skulle have sig en løve - bare for at få en hund fra Janni" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 :5up: Respekt !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Du er simpelthen den sejeste, og jeg ville ønske alle andre var ligeså ærlige som dig :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Hvad så med retrievere Spøg til side - jeg har flere gange tænkt "måske man en dag skulle have sig en løve - bare for at få en hund fra Janni" eller en chi:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 er der ikke flest tæver med fejl? det tror jeg, men der er flere kryptorchide hanhunde end tæver :damn: damned at fyre en fed joke af uden at kunne tælle:stupid: Jeg redder den med at hannerne er næsten er værst, hvis vi tager dødsfaldene fra, hvor de står lige:engel: De er kryptor og flest med underbid, hvor kækt ser det lige ud:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 :hmm:Tænker lidt om den Dinah skal køles lidt ned :blink::banan: Du er bare misundelig på min nye taske, er du:fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Det er sq trist, med alt det hemmelighedskræmmeri... ( Jeg er SÅ glad for, at mange opdrættere i bernerverdenen er begyndt at være åbne. Ikke alle på hjemmesiden, absolut, men så i det mindste, når man snakker med dem! Synes det er forholdsvist udbredt, selvom det velsagtens ikke er alle. Men de opdrættere, jeg har været i personlig kontakt med, har været åbne! Og håber på, at det kan redde racen, for synes godt nok at den er helt nede og skrabe bunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Jeg kan kun se fordele ved du har lagt sådan en liste ud på hjemmesiden. Det er da bare bevis for ærlighed og at opdrætter ikke har noget at skjule :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Jeg kan kun sige: Gid flere opdrættere var som dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Kunne godt tænke mig at høre, hvilke agumenter de andre opdrættere kommer med, for at overtale dig til at gemme oplysningerne? Det undre mig meget sådan noget, det samme med folk som avler racer med meget ekstreme kroppe, som ikke arbejder imod det, eller ønsker at andre skal gøre det. Man skulle jo tro, at når man ligger så meget arbejde, penge og følelser i en racer, må det være fordi man elsker den og ønsker den også skal eksistere i fremtiden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Sad den anden dag og kiggede rigtig lang tid på din hjemmeside - og var fuld af beundring og respekt. :5up:Hvor må det være skønt at få en hvalp fra dig, jeg vill være SÅ tryg, netop fordi du ikke holder noget skjult - og tydeligvis ønsker alt det bedste for dine hvalpe/ hunde/ racen.... :hjerte: Du skal endelig ikke lave om på noget da... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 FUCK hvor er du SEJ!!! Du får min fulde RESPEKT! du skal nok komme langt med din ærlighed... det er sku for godt det du ligger i dit arbejde... held og lykke med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts