Hop til indhold

Ærlighed varer bla bla...


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Nå men så fik jeg da lige en klage fra et par Löwchenopdrættere igen :engel:

 

Jeg ødelægger racen ved at have lavet en oversigt over hvilke fejl jeg har haft på mine hvalpe - og have lagt den liste på min hjemmeside..

 

Jeg synes jo at andre ødelægger racen ved at holde kæft med at halve og hele hvalpekuld dør uden at fortælle på hjememsiden hvad de døde af..at alle ens hvalpe efter en bestemt tæve fik tandfejl..eller hjertefejl :cry:

 

Havd fik de så ud af at klage? Jo da fra at listen tidligere bare lå på hjemmesiden som en oplysning til interesserede, har jeg nu lagt den ud på forsiden :mrgreen:

Og jeg linker da også gerne her Ny side 0.

Jeg kan ikke se nogen grund til at feje lortet ind under gulvtæppet..Til sidst buler det bare så meget at man falder over det

  • Like 5
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lottepigen

De har sikkert selv noget at skjule :evil:

 

Jeg kan godt lide du er ærlig. Det er en af grundene til at jeg vil have en hund fra dig :lun:

 

Hvis man fortier tingene så bliver der ved med at være syge hunde i racen.. Det er synd for hundene og for dem som køber dem

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men så fik jeg da lige en klage fra et par Löwchenopdrættere igen :engel:

 

Jeg ødelægger racen ved at have lavet en oversigt over hvilke fejl jeg har haft på mine hvalpe - og have lagt den liste på min hjemmeside..

 

Jeg synes jo at andre ødelægger racen ved at holde kæft med at halve og hele hvalpekuld dør uden at fortælle på hjememsiden hvad de døde af..at alle ens hvalpe efter en bestemt tæve fik tandfejl..eller hjertefejl :cry:

 

Havd fik de så ud af at klage? Jo da fra at listen tidligere bare lå på hjemmesiden som en oplysning til interesserede, har jeg nu lagt den ud på forsiden :mrgreen:

Og jeg linker da også gerne her Ny side 0.

Jeg kan ikke se nogen grund til at feje lortet ind under gulvtæppet..Til sidst buler det bare så meget at man falder over det

 

 

Du er da bare mega sej :5up:

 

Kunne du ikke tænke dig at opdrætte bordere, så ville jeg ha' en fra din kennel :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er da bare mega sej :5up:

 

Kunne du ikke tænke dig at opdrætte bordere, så ville jeg ha' en fra din kennel :-D

 

TAk :oops:

 

Men border? Ellers tak, mine evner ud i træning stopper ved at lære dem at stå pænt og kun gå gennem døre på deres navn... Al anden træning er jeg for dum og for doven til :mrgreen:

 

Hvad så med retrievere :mrgreen:

 

Spøg til side - jeg har flere gange tænkt "måske man en dag skulle have sig en løve - bare for at få en hund fra Janni"

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: er der ikke flest tæver med fejl? det tror jeg, men der er flere kryptorchide hanhunde end tæver :engel::mrgreen:

 

:damn: damned at fyre en fed joke af uden at kunne tælle:stupid:

 

Jeg redder den med at hannerne er næsten er værst, hvis vi tager dødsfaldene fra, hvor de står lige:engel: De er kryptor og flest med underbid, hvor kækt ser det lige ud:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sq trist, med alt det hemmelighedskræmmeri... :o(

 

Jeg er SÅ glad for, at mange opdrættere i bernerverdenen er begyndt at være åbne. Ikke alle på hjemmesiden, absolut, men så i det mindste, når man snakker med dem! Synes det er forholdsvist udbredt, selvom det velsagtens ikke er alle. Men de opdrættere, jeg har været i personlig kontakt med, har været åbne!

 

Og håber på, at det kan redde racen, for synes godt nok at den er helt nede og skrabe bunden :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne godt tænke mig at høre, hvilke agumenter de andre opdrættere kommer med, for at overtale dig til at gemme oplysningerne?

 

Det undre mig meget sådan noget, det samme med folk som avler racer med meget ekstreme kroppe, som ikke arbejder imod det, eller ønsker at andre skal gøre det. Man skulle jo tro, at når man ligger så meget arbejde, penge og følelser i en racer, må det være fordi man elsker den og ønsker den også skal eksistere i fremtiden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad den anden dag og kiggede rigtig lang tid på din hjemmeside - og var fuld af beundring og respekt. :5up:Hvor må det være skønt at få en hvalp fra dig, jeg vill være SÅ tryg, netop fordi du ikke holder noget skjult - og tydeligvis ønsker alt det bedste for dine hvalpe/ hunde/ racen.... :hjerte:

 

Du skal endelig ikke lave om på noget da...;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

FUCK hvor er du SEJ!!!

 

Du får min fulde RESPEKT! du skal nok komme langt med din ærlighed...

 

det er sku for godt det du ligger i dit arbejde...

 

held og lykke med det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...