Hop til indhold

For pokker et fjols!

skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

Sikke trist uansvarlighed.

Er iovrigt vildt betaget af hundes evne til at finde hjem igen.

Har flere gange siddet i stor overraskelse over hunde, der efter at have vaeret sporlost forsvundet, finder hjem af sig selv, nogle gange aar efter.WOW!

Link til indlæg
Del på andre sites

Man sætter sgu da ikke en hund ud i "naturen" som en anden skildpadde man er blevet træt af!

Det er der desværre stadig folk der gør :cry: Sådan fik vi en samojed da jeg var barn, den var så endda blevet lænket til et træ ude midt i skoven :evil::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han burde da meldes for overtrædelse af dyreværnsloven og få en kæmpebøde- sådan en uansvarlig egoist.

Det er da forbudt at udsætte hundens liv for fare og langsom død.

Enig!!!!

Han fortjener slet ikke at få sin hund igen... Fjols :evil:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er der desværre stadig folk der gør :cry: Sådan fik vi en samojed da jeg var barn, den var så endda blevet lænket til et træ ude midt i skoven :evil::evil:

Vi fik en schæfer-blanding ved at den blev bragt ind på politistationen på en aften, hvor min far var vagthavende. Hun var blevet fundet rendende ved motorvejen med en seddel i halsbåndet "Jeg hedder Ninja og er vaccineret" :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har indsendt den til DKK - måske vil de gøre noget, da de jo er OBS på politiets manglende arbejde i også dyreværnssager.

Tak jeg havde ikke lige nået at tænke så langt :5up:

Jeg er næsten mere rystet over at politiet har givet ham hunden tilbage end over at han efterlod den i skoven. Hvem ved hvad han finder på at gøre ved den næste gang :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Øøh, nu er det jo Fyns politi der er tale om, ooog der blev vel ro i gaden, det er deres fornemste opgave :slem: ...og, nååjaa så var der nok ikke en kollegas familie der lige manglede sådan et kræ :blink: ...her på øen afhænger meget af øjnene der ser, men de der blålys kan virke blændende:cool:

Du altforbarmende:rolleyes::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har da hul i hovedet den fyr! :evil:

Man sætter sgu da ikke en hund ud i "naturen" som en anden skildpadde man er blevet træt af!

Jeg fryder mig over at hunden ikke lod ham slippe afsted med det - men hvor er det dog synd for den :cry:

Det var da en underlig holdning at have:confused: - Man smider da heller ikke skildpadder ud i naturen, eller katte og undulater for den sags skyld!!

Der er i mine øjne ingen forskel - De er alle dyr, og skal behandles med respekt - de har jo ikke selv bedt om at flytte sammen med os til tider tåbelige mennesker:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites