skipper-odense Skrevet Marts 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 14, 2011 Afsat hund fandt selv hjem igen - fyens.dk - Assens :damn: Ja og politiet også hvorfor pokker udleverer de hunden til ham igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Sikke trist uansvarlighed. Er iovrigt vildt betaget af hundes evne til at finde hjem igen. Har flere gange siddet i stor overraskelse over hunde, der efter at have vaeret sporlost forsvundet, finder hjem af sig selv, nogle gange aar efter.WOW! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Han har da hul i hovedet den fyr! Man sætter sgu da ikke en hund ud i "naturen" som en anden skildpadde man er blevet træt af! Jeg fryder mig over at hunden ikke lod ham slippe afsted med det - men hvor er det dog synd for den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 så kan man da vist heller ikke blive mere uansvarlig.. utroligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Man sætter sgu da ikke en hund ud i "naturen" som en anden skildpadde man er blevet træt af! Det er der desværre stadig folk der gør Sådan fik vi en samojed da jeg var barn, den var så endda blevet lænket til et træ ude midt i skoven :evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Han burde da meldes for overtrædelse af dyreværnsloven og få en kæmpebøde- sådan en uansvarlig egoist. Det er da forbudt at udsætte hundens liv for fare og langsom død. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Han burde da meldes for overtrædelse af dyreværnsloven og få en kæmpebøde- sådan en uansvarlig egoist.Det er da forbudt at udsætte hundens liv for fare og langsom død. Enig!!!! Han fortjener slet ikke at få sin hund igen... Fjols . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Har indsendt den til DKK - måske vil de gøre noget, da de jo er OBS på politiets manglende arbejde i også dyreværnssager. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Det er der desværre stadig folk der gør Sådan fik vi en samojed da jeg var barn, den var så endda blevet lænket til et træ ude midt i skoven :evil: Vi fik en schæfer-blanding ved at den blev bragt ind på politistationen på en aften, hvor min far var vagthavende. Hun var blevet fundet rendende ved motorvejen med en seddel i halsbåndet "Jeg hedder Ninja og er vaccineret" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Har indsendt den til DKK - måske vil de gøre noget, da de jo er OBS på politiets manglende arbejde i også dyreværnssager. Tak jeg havde ikke lige nået at tænke så langt :5up: Jeg er næsten mere rystet over at politiet har givet ham hunden tilbage end over at han efterlod den i skoven. Hvem ved hvad han finder på at gøre ved den næste gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Jeg kan ikke se at politiet overholder dyreværnsloven, ved at udlevere en hund, der har rendt lovløs rundt og ikke blevet væk, men smidt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Øøh, nu er det jo Fyns politi der er tale om, ooog der blev vel ro i gaden, det er deres fornemste opgave :slem: ...og, nååjaa så var der nok ikke en kollegas familie der lige manglede sådan et kræ :blink: ...her på øen afhænger meget af øjnene der ser, men de der blålys kan virke blændende:cool: Du altforbarmende:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Han har da hul i hovedet den fyr! Man sætter sgu da ikke en hund ud i "naturen" som en anden skildpadde man er blevet træt af! Jeg fryder mig over at hunden ikke lod ham slippe afsted med det - men hvor er det dog synd for den Det var da en underlig holdning at have:confused: - Man smider da heller ikke skildpadder ud i naturen, eller katte og undulater for den sags skyld!! Der er i mine øjne ingen forskel - De er alle dyr, og skal behandles med respekt - de har jo ikke selv bedt om at flytte sammen med os til tider tåbelige mennesker:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts