Gæst hersom Skrevet Marts 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 18, 2011 Tirsdag morgen da jeg stod op lød Bamse som om han havde noget siddende så jeg bevæbnede mig med en lommelygte og tog ham op på sofaen og tjekkede.. Men jeg kunne ikke se noget, men han begyndte hurtigt at kaste slim op og vupti ringede jeg til dyrlægen... ( ja jeg er ret pylret med sygdom hos mine hunde.) Vi var forbi nina og han måtte ikke komme ind gennem venteværelset for hvis det nu var kennelhoste så kunne det jo smitte, så han kom ind af bagdøren og blev undersøgt. Hmm hun var ikke sikker på at det kunne være kennelhoste men jeg skulle lade hundene blive hjemme indtil der ikke var nogle af dem der hostede... Nu er pipi så også startet med at hoste så det er kennel hoste, sådan noget skidt.. Håber Blaze går fri . Hun er i mit hovede jo stadig så ung at hun er hvalp så måske.... Har hørt at hvalpe sjældent får det så jeg krydser fingre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Hej, Øv da, det er da rigtigt træls for jer. God bedring til hundene, håber de snart er friske igen. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Hvalpe kan sagtens få kennelhoste. Desvære bliver de ofte meget dårlige af det. Oskar fik det da han var ung og han fik sig en lungebetændelse oveni. Victor har også haft det, han slap heldigvis billigt. Han fik det selvom han var blevet vaccineret. Nok derfor han slap så billigt. Han hostede kun nogle få gange. Rigtig god bedredring til Bamse og Pipi. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Øv hvor træls. Jeg for at de snart er ovenpå igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Koda fik kennelhoste da han var hvalp og hvalpe kan også nemt blive smittet. Han var så ung at dyrelægen valgte at give ham antibiotika kiki fik det også men hun skulle bare holdes lidt i ro og derhjemem væk fra andre hunde.. De længste uger i vores liv de hostede og kastede slim op begge to... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Koda fik kennelhoste da han var hvalp og hvalpe kan også nemt blive smittet. Han var så ung at dyrelægen valgte at give ham antibiotika kiki fik det også men hun skulle bare holdes lidt i ro og derhjemem væk fra andre hunde.. De længste uger i vores liv de hostede og kastede slim op begge to... Mange tak for god bedring ønskerne... Ja Begge mine har også kastet slim op og pipi hoster noget mere end Bamse har gjort så jeg har været på apoteket og hente noget hostestillenden til hende.:stupid: Ved godt at Blaze kan få det men håber stadig hun går fri. Ja jeg synes også det værste er at vi skal være herhjemme:damn: og de ikke kan komme med som de plejer men men hellere de undgår at smitte andre. Men det går jo nok.. Men har meldt Bamse fra den næste konkurrence vi skulle til for han når ikke at komme i form når nu det er som det er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Det værste med kennelhoste er nok at de smitter allerede før de viser symptomer. Men ellers er det jo heldigvis oftest en irriterende men ubetydelig sygdom. Håber de hurtigt er friske igen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Øv ! Ved det ikke er helt sjovt med en omgang kennelhoste - og kan da slet ikke forestille mig det med 3 hunde Ninja fik det da hun var ca. 10 uger, og hun rendte rundt og lød som en hæs gås hele natten.. Vi fik næsten ikke sovet i de 3 dage hvor hosten var værst, for var vi ikke opmærksomme, tissede hun også en tår. Rigtig god bedring til dem alle sammen :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Tirsdag morgen da jeg stod op lød Bamse som om han havde noget siddende så jeg bevæbnede mig med en lommelygte og tog ham op på sofaen og tjekkede..Men jeg kunne ikke se noget, men han begyndte hurtigt at kaste slim op og vupti ringede jeg til dyrlægen... ( ja jeg er ret pylret med sygdom hos mine hunde.) Vi var forbi nina og han måtte ikke komme ind gennem venteværelset for hvis det nu var kennelhoste så kunne det jo smitte, så han kom ind af bagdøren og blev undersøgt. Hmm hun var ikke sikker på at det kunne være kennelhoste men jeg skulle lade hundene blive hjemme indtil der ikke var nogle af dem der hostede... Nu er pipi så også startet med at hoste så det er kennel hoste, sådan noget skidt.. Håber Blaze går fri . Hun er i mit hovede jo stadig så ung at hun er hvalp så måske.... Har hørt at hvalpe sjældent får det så jeg krydser fingre... Hvad mente hun så, det kunne være? Jeg håber, at I også har tanken om hjerte/lungeorm i baghovedet... Hjerte/lungeorm smitter ikke fra hund til hund. Men dine hunde har jo nok gået og snuset til de samme ting.. De akutte symptomer er netop hoste og opkastning af slim. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Øv øv.. God bedring til begge hunde, håber den lille går fri . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hvad mente hun så, det kunne være? Jeg håber, at I også har tanken om hjerte/lungeorm i baghovedet... Hjerte/lungeorm smitter ikke fra hund til hund. Men dine hunde har jo nok gået og snuset til de samme ting.. De akutte symptomer er netop hoste og opkastning af slim. Hun lyttede på ham og kunne godt høre at det var galt med hans luft veje og hun irreterede dem for at være sikker på det var dem, og det var det. Er sikker på hun har tjekket for det hun skulle. stoler 100% på min dyrlæge:engel: Tror ikke det er værre med 3 hunde end med færre, mine hoster ikke vildt meget, ikke noget der bekymrer mig vildt, men det er en træls tid.:hmm: Tak for de gode ønsker, Det skal nok gå alt sammen, men det er træls ikke at kunne komme til træning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Så har de det alle tre så nu venter jeg med længsel på at de er ovre det igen:stupid: Men der kan jo gå op til 3 uger fra nu af....... Nå det går jo nok.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 ØV, god bedring til dem alle og :ae:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 åha, hvor træls for jer. Håber, på hurtig bedring for dem alle, så I kan komme ud og "arbejde" igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts