Gæst sarafia Skrevet Marts 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 20, 2011 Hurra.. så er første pokal hjemme!! Til Weightpull Danmarks første show i år trak lille lorten 281 kg. Hvor cool er hun. hvis ikke det var fordi hun ikke måtte trække mere til første show var hun fortsat. Det hele foregik med logrende hale og et fantastisk humør som altid. Åh gud hvor er det FEDT!!! :banan:<- mig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Mange gange tillykke med den stærke vovse :klap: 281 kg er da en hel del for sådan en lille spirrevip, er det ik? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Hun ser iøvrigt ualmindeligt dejlig ud, er hun en FT cocker? Ups, kan jo se i din profil at hun er FT springer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Nanna: Jo det er temmelig vildt når man vejer 15.1 kg selv. (de bliver indvejet ved start-derfor må de kun trække X antal kg for ikke at belaste den for meget i selvetrækket.) Hun er en FT Springer Spaniel - tak for de pæne ord:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Uuuuh seje Funky:lun: Tillykke Sarah:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Nanna: du kan læse mere om hende på min Hp www.workingdog.dk hvis du vil se stambog osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 TAAAAAAAAAAAAAAk søde jeanette! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Nanna: Jo det er temmelig vildt når man vejer 15.1 kg selv. (de bliver indvejet ved start-derfor må de kun trække X antal kg for ikke at belaste den for meget i selvetrækket.) Hun er en FT Springer Spaniel - tak for de pæne ord:blink: Okay, jeg ved intet om weightpull, så kommer muligvis nu med et lidt fordomsfuldt spørgsmål Er der mange hunde med samme skulderbredde som din (altså ikke-muskelhunde)? Er der vægtklasser som fx i vægtløftning? Og er det kun vægten der tæller mht hvilken klasse man placeres i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 TAAAAAAAAAAAAAAk søde jeanette! Vi vil gerne have lidt af de muller, Funky har:engel: Eller hemmelighederne bag:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Okay, jeg ved intet om weightpull, så kommer muligvis nu med et lidt fordomsfuldt spørgsmål Er der mange hunde med samme skulderbredde som din (altså ikke-muskelhunde)? Er der vægtklasser som fx i vægtløftning? Og er det kun vægten der tæller mht hvilken klasse man placeres i? He he jamen de fordomme møder vi tit og ofte så det er ok:) Jamen vi er (der hvor jeg træner) Funky (ft springer), 4 jack russels, en shitzu, 2 dværgschnauzere, en berner sennen, 3 labradors, en welsh terrier, 2 amstaff, en blandings hund, en band dog og en Old victorien bulldog. så jo vi er en meget MEGET blandet skare:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Det er sgu flot, tillykke med det. Jeg har også overvejet at starte med min franske BD, men har lidt problemer med at finde en sele, til en ordentlig penge, så vi kan se om det er noget for os. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 He he jamen de fordomme møder vi tit og ofte så det er ok:) Jamen vi er (der hvor jeg træner) Funky (ft springer), 4 jack russels, en shitzu, 2 dværgschnauzere, en berner sennen, 3 labradors, en welsh terrier, 2 amstaff, en blandings hund, en band dog og en Old victorien bulldog. så jo vi er en meget MEGET blandet skare:) hov og ja der er forskellige klasser og til de helt små hunde er der små vogne og små sten at lægge på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 sonir: jamen kom da glad til Ishøj:) De syr jo seler på mål det er bare at måle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Hvorn er priserne på sådan nogen skræddersyet nogen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 He he jamen de fordomme møder vi tit og ofte så det er ok:) Jamen vi er (der hvor jeg træner) Funky (ft springer), 4 jack russels, en shitzu, 2 dværgschnauzere, en berner sennen, 3 labradors, en welsh terrier, 2 amstaff, en blandings hund, en band dog og en Old victorien bulldog. så jo vi er en meget MEGET blandet skare:) Sejt. Hvis man har en hund der er rigtig god til at trække i snoren har man så en bedre chance? I så fald kunne det da være man skulle prøve det Jeg har en lille blandingshund på ca 10 kg og en whippet på ca 13 kg og det er ret vildt så stor forskel der er i deres trækkraft. Selv hvis vi ser en kat eller noget Nanna (whippeten) virkelig gerne vil hen til og hun trækker af fuld kraft, kan hun ikke hive mig ud af kurs. Men det kan den lille, hun er edderstærk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Vi har da haft en greyhound også så prøv da at komme. Sonir: i den størrelse ligger de på omkring 300 inkls forsendelse fra usa. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Nøj hvor sejt :5up:!!! Tillykke med den flotte pokal . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 tillykke med sejren! sådan en pokal er altså helt vildt sej :banan: også selvom den er kitsch og blik/plastic agtig og alt muligt andet (og min mand synes de er grimme at have stående) så eeelsker jeg Karlas pokaler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 tillykke med sejren! sådan en pokal er altså helt vildt sej :banan: også selvom den er kitsch og blik/plastic agtig og alt muligt andet (og min mand synes de er grimme at have stående) så eeelsker jeg Karlas pokaler De er VOLDGRIMME men fremme SKAL de stå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 tillykke med sejreren. Jeg er faktisk temmelig imponeret :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Åh tak:) Det betyder meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Så har jeg luret lidt på Funkys hjemmeside og jeg er altså lidt tosset med de der FT spaniels, både cockere og springere. Er det rigtigt forstået at det er svært at få noget der ligner i sind og udseende med en DKK tavle. Jeg har kigget lidt på nogle svenske jagtcockere og de har FCI stamtavle, men jeg har ikke kunnet finde noget lignende i DK. Nu går der nogle år inden jeg skal have endnu en hund, så har ikke kastet mig helhjertet ind i jagten endnu Randi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Tillykke!! :klap: Totalt stærk hundebasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 wow! Rigtig flot og tillykke. Havde forventet en eller anden muskel okse af en hund og saa er der et billede... af en fin spaniel:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Tillykke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts