Hop til indhold

Søger erfaringer med tierspeisekarte.de


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, skulle lige til at skrive det til dig. Jeg synes godt nok også det er dyrt, medmindre man kan holde sig under de 12 kg.

Mange andre steder er prisen den samme uanset hvor mange kg. man bestiller.

 

Hvad mener du? :vedikke: altså under 18 kg så koster det 12,40 euro ik? og det er ca. 93 kr. Hvad mener du med de 12 kg.? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt så denne her side i stedet:

Healthy-Feeding.de=

Og denne gang har jeg tjekket leveringsomkostningerne inden. Ca 51 kr for at få det til DK, og der står så vidt jeg kan se ingen maks vægt?

 

Er der nogen der har handlet derfra?

 

Den ser god ud :5up: Jeg kan heller ikke læse noget om maks vægt nogle steder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad mener du? :vedikke: altså under 18 kg så koster det 12,40 euro ik? og det er ca. 93 kr. Hvad mener du med de 12 kg.? :genert:

 

Nå ja. Jeg mente 18 kg.

Men jeg plejer kun at give 60-70 kr uanset vægt hos www.healthfood24.com

Er glad for at handle der, men synes det er irriterende de kun har Wolfsblut, da jeg gerne vil have et andet mærke til kattene, og også gerne bestille sammen med min mor, hvis hund ikke fungerer på Wolffsblut.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så kan det ikke rigtigt svare sig for mig i hvert fald, når der skal bestilles til både hunden og katten.. Så bliver det vist bare fra Zooplus, der har jeg tænkt mig at prøve porta21 (den kornfrie) til Kenzo, det er nemlig en okay pris..

 

Gid Zooplus havde Wolfsblut. Det havde været perfekt, for de har så meget andet godt, og jeg mangler endnu at finde det rigtige foder for kattene.

Link til indlæg
Del på andre sites

De damer, hvor store er pillerne i wolfsblut >< acana?

 

Sorry Karina for OT :oops: Men så ku jeg da godt finde på at hoppe med på vognen for dem der bestiller i tyskland :mrgreen:

 

 

Det gør ikke noget.

Foderpillerne er for stoe til Duffy, men Molly er vist lidt større.

Men jeg kan jo tage nogle med til træning i dag, og så kan du prøve om Molly vil spise dem?

Der er forskel på foderpillernes størrelse og form i de forskellige varianter. Jeg har den variant der hedder Blue Mountain.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør ikke noget.

Foderpillerne er for stoe til Duffy, men Molly er vist lidt større.

Men jeg kan jo tage nogle med til træning i dag, og så kan du prøve om Molly vil spise dem?

Der er forskel på foderpillernes størrelse og form i de forskellige varianter. Jeg har den variant der hedder Blue Mountain.

 

Molly er ikke vild med foderet hvis pillerne er for store, men hun spiser næsten heller ingenting af små piller :hmm: Hun har ikke spist piller i 3 dage nu.. Måske hun får for mange guffer :oops:

Vil meget gerne prøve i dag, men for det meste vil hun gerne spise nye piller i ca 2 dage og så er de ude i kulden igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør ikke noget.

Foderpillerne er for stoe til Duffy, men Molly er vist lidt større.

Men jeg kan jo tage nogle med til træning i dag, og så kan du prøve om Molly vil spise dem?

Der er forskel på foderpillernes størrelse og form i de forskellige varianter. Jeg har den variant der hedder Blue Mountain.

 

Jeg synes pillerne er MEGET store :shock: men jeg hælder bare lidt vand hen over kort og hælder det fra igen, så er de ikke så hårde :5up: Kattene får faktisk et par stykker engang imellem fordi de er gode for tænderne sådan nogen store nogen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes pillerne er MEGET store :shock: men jeg hælder bare lidt vand hen over kort og hælder det fra igen, så er de ikke så hårde :5up: Kattene får faktisk et par stykker engang imellem fordi de er gode for tænderne sådan nogen store nogen :mrgreen:

 

Jeg hælder også vand over dem, og lader vandet blive der, som en slags suppe. Det er et hit. Kun den ene af kattene gider spise dem, og sår en indimellem.

 

Bagge: jeg tager lidt med, så kan du se og prøve.

Link til indlæg
Del på andre sites

HVA? :shock: wtf!?!! :confused: det er jo købt som en del af wolfsblut pakken og bør derfor være barf tørfoder! :evil:

 

Det er det også, men ved nogle af varianterne er 1. ingrediens kartofler. Måske for at holde proteininholdet nede?:vedikke: De varianter er også billigere.

 

Men det kan du læse om på en af de danske sider der forhandler det.

Link til indlæg
Del på andre sites

HVA? :shock: wtf!?!! :confused: det er jo købt som en del af wolfsblut pakken og bør derfor være barf tørfoder! :evil:

 

Jeg synes ikke, at jeg har set det reklameret som "barf tørfoder", men som kornfrit og med meget kød.

 

Det er det også, men ved nogle af varianterne er 1. ingrediens kartofler. Måske for at holde proteininholdet nede?:vedikke: De varianter er også billigere.

 

Men det kan du læse om på en af de danske sider der forhandler det.

 

Både protein og fedt er reduceret. Derfor kan jeg bruge de varianter til Liva.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her gør det:

 

Petfoods.dk store udvalg i BARF tørfoder

 

 

Hvorfor er det godt at proteinen er reduceret? :vedikke: Troede jo mere kød desto bedre :genert:

 

Okay...

 

 

 

 

Wolfsblut Dark Forest...Barf-Dryfood

Frisk Vildtkød, tørret vildtkød, søde kartofler og lammefedt.

 

 

wolfsblut_hundefoder_dark_forrest-t_1.jpg

Dobbeltklik på ovenstående billede for at se i fuld størrelse

slider_btn_zoom_out.gif

slider_btn_zoom_in.gif

 

 

NY VARIANT WOLFSBLUT DARK FOREST. - ”Low Protein & Low fat” :stupid:

 

Wolfsblut Dark Forest...Barf-Dryfood

Kornfrit foder med

Frisk Vildtkød, tørret vildtkød, Søde kartofler, Lammefedt.

 

Barf-Dryfood...What to feed when you can't feed raw!

 

WolfsBlut® All Life Stage formula

tilpasset korrekt både til hvalpe og voksne hunde i alle livets faser.

 

Protein:21% :confused:

Fedt:10%

 

WolfsBlut er et 100% naturligt hundefoder,kun tilsat de bedste råvarer.

indeholder ingen Korn og animalskebiprodukter.

 

Wolfsblut Allergy Line: Ingen af vores varianter indeholder majs, hvede eller soya, da disse råvarer er atypiske for hunden. Det er ikke tilfældigt, at de kendte for at udløse allergiske reaktioner.

 

Ingredienser:

Frisk-vildtkød - første ingrediens er da kød :vedikke:, tørret-vildtkød, Søde kartofler, Lammefedt, hørfrø, ærter, havurter fra Middelhavet, lammekød, bær af Aronia, hyldebær, solbær, blåbær, brombær, brændenælder, tjørn, ginseng, anis, bukkehorn, mælkebøtte, spirulina, taurin, lysin, mineraler og vitaminer (herunder DL Methinine, probiotiske agenter Fructooligosacharide og Mannaoligosacharide), yucca schidigera ekstrakt, L-carnitin, beta-caroten.

 

Typisk analyse: Råprotein 21,0%, råfedt 10,0%, råaske 8,0%, fugtighed 8,0%, råfiber 3,0%, Omega-3 0,5%, Omega-6 2,0%. Energi/Kcal 3590

 

Vitaminer: Vitamin A 12042 mg/IU, Vitamin D 810mg/IU, Vitamin E 110mg/IU, Thiamin (B1) 5,64mg/kg, Riboflavin (B2) 13,0mg/kg, Pantothensyre (B5) 12mg/kg, Niacin (B3) 19mg/kg, Pyrodoxin (B6) 3,22mg/kg, Folinsyre (B9) 0,95mg/kg, Biotin 177mg/kg, Vitamin B-12 74,45mg/kg, Cholin 2460mg/kg, Taurin 0,04%

 

Mineraler: Calcium 2,4%, Fosfor 1,4%, Kalium 0,82%, Natrium 0,40%, Magnesium 0,14%, Jern 74mg/kg, Kobber 11mg/kg, Mangan 28mg/kg, Zink 120mg/kg, Jod 5,3mg/kg, Selen 0,18mg/kg

 

Aminosyrer: Arginin 1,4%, Histidin 0,5%, Isoleucin 0,9%, Leucin 1,5%, Lysin 1,1%, Cystin 0,31%, Methionin 0,69%, Methionin-Cystin 1,0%, Phenylalinine 0,93%, Threonin 0,81%, Trypthopahn 0,25%, Valin 1,17%

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg lige været rundt på nogle forskelligesider og der står der alle steder at første ingrediens er kartoffel.

 

Eks. her:

Wolfsblut - Dark Forest

 

Ingredienser:

Sød kartoffel, frisk råvildt, tørret råvildt, lammefedt, hørfrø, ærter, middelhavsurter, lammekød, aroniabær, hyldebær, solbær, blåbær, brombær, nælde, tjørn, ginseng, anis, bukkehorn, mælkebøtte, spirulina, taurin, lysin, mineraler, vitaminer, DL-Methinin, probiotiske bakterier (Fructooligosaccaride FOS og MOS mannan-oligosaccharid), Yucca Schidigera ekstrakt, L-carnitin, beta-caroten

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har denne gang bestilt fra zooplus, fordi min mor ville prøve Marcus Mühle, og da de ikke har Wolfsblut, bestilte jeg Taste of The Wild til Gracie. Der er foderpillerne ikke ret store, så jeg tænker det måske kunne være noget for jer med mindre hunde. Det er også et kornfrit foder, med kød som hovedingrediens.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...