Hop til indhold

Søger erfaringer med tierspeisekarte.de


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Jeg fodrer med Wolfsblut og plejer at bestille fra healthfood24.com, men har nu fundet en anden tysk side, der udover gode tilbud på Wolfsblut, også har mange andre mærker.

Er der nogen herinde der har erfaring med at handle derfra?

Tænker på forsendelsomkostninger, leveringstid, om de sender de rigtige varer og lign.

 

tierspeisekarte.de | Hochwertigste Futtersorten aus aller Welt

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Seriøst! :shock: okay er ikke så vildt god til tysk..men står der der jeg tror der stå? 3 poser af 2 kg. for ca. 25 euro?? :scared: for det er jo sindssygt billigt!!!

 

tierspeisekarte.de | Mixen Sie Wolfsblut selbst! 3x2kg in neutraler Verpackung |

 

Det kan slet ikke betale sig at købe Wolfsblut herhjeme.

 

Jeg kender ikke Tierspeisekarte.de - jeg har brugt futterfreund.de til Wolfsblut, men lytter lige med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan slet ikke betale sig at købe Wolfsblut herhjeme.

 

Jeg kender ikke Tierspeisekarte.de - jeg har brugt futterfreund.de til Wolfsblut, men lytter lige med.

 

Dåmme mig så! :oops::damn: gav 900 kr. for 6 poser af 2 kg. :stupid: næste gang tror jeg nok liiiige jeg bruger en tysk side! :genert::mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Seriøst! :shock: okay er ikke så vildt god til tysk..men står der der jeg tror der stå? 3 poser af 2 kg. for ca. 25 euro?? :scared: for det er jo sindssygt billigt!!!

 

tierspeisekarte.de | Mixen Sie Wolfsblut selbst! 3x2kg in neutraler Verpackung |

 

Ja den er god nok. Som Dorte siger kan det ikke betale sig at købe Wolfsblut i DK, hvor 15 kg koster 600 kr. I Tyskland giver jeg knap 800 for 2x15 kg inkl forsendelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså! Den slags viden må i godt lige dele nå! :fornaermet: INDEN mand har købt dyrt foder!

 

Jamen jeg kunne jo ikke vide du ikke vidste det.;-)

Jeg ved i hvert fald jeg skrev noget om det i "Hvor køber du foder" tråden, og den skrev du også i. Såååå.... du har ikke været rigtig vågen Søde Tonks.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg kunne jo ikke vide du ikke vidste det.;-)

Jeg ved i hvert fald jeg skrev noget om det i "Hvor køber du foder" tråden, og den skrev du også i. Såååå.... du har ikke været rigtig vågen Søde Tonks.:mrgreen:

 

Næste gang må du lave en tråd "hvor kan det bedst betale sig at købe xxx-foder?" :mrgreen:

 

Jeg er sådan en nørd, at jeg har lavet et regneark, hvor jeg har regnet dagspriser ud på en lang række mærker (og indkøbssteder).

 

:fornaermet: Bare hån de blinde, altså! :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næste gang må du lave en tråd "hvor kan det bedst betale sig at købe xxx-foder?" :mrgreen:

 

Jeg er sådan en nørd, at jeg har lavet et regneark, hvor jeg har regnet dagspriser ud på en lang række mærker (og indkøbssteder).

 

Jamen så er du jo ekspert på det område.:klap:

Jeg har kun handlet ved Healthfood.com

Hvordan er servicen hos futterfreund? Jeg er åben ffor også at bestille derfra, men vil gerne høre om anddres erfaringer først.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næste gang må du lave en tråd "hvor kan det bedst betale sig at købe xxx-foder?" :mrgreen:

 

Jeg er sådan en nørd, at jeg har lavet et regneark, hvor jeg har regnet dagspriser ud på en lang række mærker (og indkøbssteder).

 

Karina undskyld jeg ot'er :blink:

 

Men Dorte har du evt dagprisforskellen på markus muhle og wolfsblut? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så er du jo ekspert på det område.:klap:

Jeg har kun handlet ved Healthfood.com

Hvordan er servicen hos futterfreund? Jeg er åben ffor også at bestille derfra, men vil gerne høre om anddres erfaringer først.

 

Jeg har købt der et par gange. De accepterer kun bankoverførsel, så det tager et par dage ekstra, for de sender først, når pengene er modtaget.

 

Men derudover ingen problemer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karina undskyld jeg ot'er :blink:

 

Men Dorte har du evt dagprisforskellen på markus muhle og wolfsblut? :engel:

 

Nu ved jeg godt, at Skipper sikkert vejer lidt mere, men for en 30 kg. hund koster MM fra Zooplus ca. 5,48 kr. pr. dag. Wolfsblut (de alm.) fra Futterfreund koster ca. 8,54 kr. pr. dag og de kornfrie ca. 10,02 kr. pr. dag. Jeg har taget udgangspunkt i, at man køber 2 sække for at spare lidt porto.

Link til indlæg
Del på andre sites

God side du har fundet der Karina :5up: Jeg påtænker jo at prøve Orijen næste gang, hvilket man kan få til 485,- det har jeg ikke fundet billigere på andre steder i hvert fald... Dog har de ikke det foder jeg havde tænkt mig at købe til Kenzo næste gang, så må lige udregne hvad der bedst kan svare sig...

 

Har du gennemskuet hvor meget fragten er?

 

EDIT: Fandt det selv:http://www.tierspeisekarte.de/dk/Fragt-og-omkostninger/det er temmelig dyrt i forhold de andre udenlandske webshops...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan få 9 kg. Wildcat til misserne for 600 kr. og det er INKL. porto :ivrig:

 

Karina...nu er jeg nødt til at give dig karma :kys:

 

Tak Tonks.:engel: Kan godt se jeg er kravlet lidt op ad 'karmastigen' og det endda selvom jeg ikke havde råbt højt nok op om at du skal købe foder i Tyskland.:mrgreen:

 

Har du prøvet Wild Cat?

Jeg synes foderpillerne er alt alt for små. Mine katte sluger dem.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

God side du har fundet der Karina :5up: Jeg påtænker jo at prøve Orijen næste gang, hvilket man kan få til 485,- det har jeg ikke fundet billigere på andre steder i hvert fald... Dog har de ikke det foder jeg havde tænkt mig at købe til Kenzo næste gang, så må lige udregne hvad der bedst kan svare sig...

 

Har du gennemskuet hvor meget fragten er?

 

EDIT: Fandt det selv:http://www.tierspeisekarte.de/dk/Fragt-og-omkostninger/det er temmelig dyrt i forhold de andre udenlandske webshops...

 

Wow, de går squ da godt nok til den med fragten :shock: :hmm:

 

Jeg skal vist lige have regnet og nørdet lidt rundt, til når hundene får penge på deres konto igen og skal foder shoppe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

God side du har fundet der Karina :5up: Jeg påtænker jo at prøve Orijen næste gang, hvilket man kan få til 485,- det har jeg ikke fundet billigere på andre steder i hvert fald... Dog har de ikke det foder jeg havde tænkt mig at købe til Kenzo næste gang, så må lige udregne hvad der bedst kan svare sig...

 

Har du gennemskuet hvor meget fragten er?

 

EDIT: Fandt det selv:http://www.tierspeisekarte.de/dk/Fragt-og-omkostninger/det er temmelig dyrt i forhold de andre udenlandske webshops...

 

Ja, skulle lige til at skrive det til dig. Jeg synes godt nok også det er dyrt, medmindre man kan holde sig under de 12 kg.

Mange andre steder er prisen den samme uanset hvor mange kg. man bestiller.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Tonks.:engel: Kan godt se jeg er kravlet lidt op ad 'karmastigen' og det endda selvom jeg ikke havde råbt højt nok op om at du skal købe foder i Tyskland.:mrgreen:

 

Har du prøvet Wild Cat?

Jeg synes foderpillerne er alt alt for små. Mine katte sluger dem.:hmm:

 

hmm...nææ..men det de har fået indtil videre er helt vildt små bider :genert: det er Franks Pro Gold, men de plejer at få et par wolfsblut bider blandet i for tændernes skyld :engel: vil bare SÅ gerne forkæle dem med lige så godt foder som det Izzie får, har bare ikke haft råd. Men når det er SÅ billigt i tyskland så skal de da haaaaa :klap::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, skulle lige til at skrive det til dig. Jeg synes godt nok også det er dyrt, medmindre man kan holde sig under de 12 kg.

Mange andre steder er prisen den samme uanset hvor mange kg. man bestiller.

 

Ja, så kan det ikke rigtigt svare sig for mig i hvert fald, når der skal bestilles til både hunden og katten.. Så bliver det vist bare fra Zooplus, der har jeg tænkt mig at prøve porta21 (den kornfrie) til Kenzo, det er nemlig en okay pris..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...