Tonks Skrevet Marts 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 22, 2011 Det har været det mest amazing forårsvejr idag :hjerte: så vi har naturligvis være ved Christiansminde strand i 2 timer og været nede på havnen og kigge på meget store skibe! :hjerte: og været lidt i vandet og leget med pinde og bolde og Izzie har fået snakket med rigtig mange mennesker der ikke lige havde planlagt at snakke med hund idag! Hun var fuldstændig forårskulret og sååå sjov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Åååååårh, det er da en lille sød og glad forårshund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 super billed totalt frækt udtryk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Sikke dog nogle herlige billeder! Og hvilken vidunderlig lille hund, du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Hun har sådan et sødt ansigt. Deeeejligt at kunne gå tur i forårssolen. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Herlige billeder :hjerte: Ser ud til at have været en super dag Izzie ser virkelig også forårsglad ud og Tonks... smut så lige i martsbilleder og kig Novas nye halsbånd som du spurgte til tidligere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 On my way Dumle :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Hun er bare SÅ sød på det billede, hvor hun har tungen lige i munden og det ene øre er væk og det andet står op. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 årh hvor nuser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Hun er bare SÅ sød på det billede, hvor hun har tungen lige i munden og det ene øre er væk og det andet står op. :klap: Det er også mit nye baggrundsbillede på min computer :hjerte::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Det er også mit nye baggrundsbillede på min computer :hjerte::klap: Kan jeg godt forstå. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Hvor ser hun bare glad ud :5up:. Rigtig dejlige forårs billeder . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts