Hop til indhold

fristelser....


potil
 Share

Recommended Posts

Viste ham Dexter, og jo, han synes virkelig, virkelig han er fin. Men der hvor vi håber at flytte hen, må man kun have 2 hunde, og vi er jo skrevet op til en hvalp til sommer..

 

Har seriøst siddet og vist Anders fede huse, udenfor Kbh, han er bare IKKE klar på det :megaked:

 

Men er han ikke i mindretal? :slem::mrgreen::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 246
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha
Men er han ikke i mindretal? :slem::mrgreen::hjerte:

 

Jooh :hmm:

 

Nej, du skal ikke være ked af at du fandt ham, for årrrh altså, han ser virkelig alt for dejlig ud :lun: Gid han var min og lå her på gulvet og fik godnatkys snart :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Jamen, så tag ham da! :mrgreen:

 

 

Er så fristet, men ligesom jeg sådan er ved at samle gode argumenter for det, så sker der noget der bringer mig i tvivl igen :genert:

For eksempel i dag da jeg skulle fodre de 3 tosser, så stod jeg og var ved at fordele leverpostej i deres skåle og så flyver Flipsen i i flæsket på stakkels gamle Jack :vedikke::stupid:

Altså Tinka og Flipsetossen deler jo ALT og hygger sig udover det sædvanlige, ligeså snart der kommer en 3. ind i det, så går det helt i stykker - også er det jeg tænker at vil det også blive sådan hvis jeg får en hund nr. 2 eller vil det udligne sig med tiden?

og sidst men ikke mindst tør jeg tage risikoen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen

Jeg syntes simpelthen det er under AL KRITIK, der bliver lavet sådan en tråd!:evil:

 

Specielt når jeg har forelsket mig i Nathan fra Gadehunde.dk, som jeg fik et godt øje til for lidt over en måned siden:lun:

 

ÅHHH alle de hunde der mangler en ny menneske-MOAR!

 

Jeg har PLAGET min kæreste i ugevis nu, da jeg meget gerne vil have Nathan, men kæresten er bare ikke til at rokke.

 

Men jeg giver ikke op. Om jeg så skal servere morgenmad på sengen, vaske hans tøj og massere hans ildelugtende fødder efter en lang arbejdsdag.... Så gør jeg det.

 

Nathan will be mine! ALLE MINE!!! :-D

Redigeret af jepsen
manglende ord
Link til indlæg
Del på andre sites

Men... han kan vel ikke tåle en podenco, eller hvad?

 

nææhh... nok ikke. jeg går ud fra, at de har whippetagtig-pels? den beskrives jo som semi-allergivenlig. og min mand har sagt, at vores næste hund skal være whippet, men det har jeg sådan set altid tænkt, at jeg nok ikke tør, fordi bichon trods alt er mere "sikker" - og en hund SKAL være i sengen, så det dur ikke med lidt allergi.

 

Åh hvor er den sød :lun::lun::lun:

hvornår flytter h*n ind hos jer? :slem:

 

hun hedder kaya :hjerte:

 

v4_Kaya1.JPG

 

og hun smiler på alle billeder :mrgreen:

 

(tror dog vist nok bare, at jeg dagdrømmer lidt. selv om jeg aktuelt er klar til at fuldstændigt droppe menneskebabyer til fordel for gadehunde)

Link til indlæg
Del på andre sites

men som sagt kan jeg simpelthen ikke overskue tanken om, at hunden måske ikke kan være i soveværelset og den slags. det ville være rædsomt, og det kan vi jo aldrig gardere os helt imod. fandens til åndssvage allergi, typisk mig at finde sådan et skravl!

 

har ellers masser af tid. efter indien har jeg næsten 2 måneders sommerferie, og derefter skal jeg bare sidde hjemme i sofaen i et halvt år og skrive speciale :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
nææhh... nok ikke. jeg går ud fra, at de har whippetagtig-pels? den beskrives jo som semi-allergivenlig. og min mand har sagt, at vores næste hund skal være whippet, men det har jeg sådan set altid tænkt, at jeg nok ikke tør, fordi bichon trods alt er mere "sikker" - og en hund SKAL være i sengen, så det dur ikke med lidt allergi.

 

 

 

hun hedder kaya :hjerte:

 

v4_Kaya1.JPG

 

og hun smiler på alle billeder :mrgreen:

 

(tror dog vist nok bare, at jeg dagdrømmer lidt. selv om jeg aktuelt er klar til at fuldstændigt droppe menneskebabyer til fordel for gadehunde)

 

Wow:hjerte::lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har du masser af tid til at blive min faste hundesitter! :klap: :slem:

 

ja, det har jeg faktisk, tager også gerne tyson ind, så kan min mand også vænne sig lidt af med sin pelshysteri :mrgreen: - og så kan du jo lige hente dem igen på vej hjem fra arbejde :engel:

 

halfdan kommer til at ELSKE mig, hvis jeg tager hunde-plejebørn :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

MIG: men tjek lige din mail og smelt!

 

SATANDYR: nånånånå

 

MIG: jeg skal jo også have mig et lille projekt når jeg skal sidde alene hjemme det næste halve år og skrive specialehvad er mere oplagt end en gadehund fra fuerteventura?

<3blank.gif

SATANDYR: hold kæft hvor ser hun skør ud :-)blank.gif

altså Kaya

MIG: med skør mener du fantastisk, ja?

 

SATANDYR: jaja, hun er rigtig sød

 

MIG: hvad mere?

SATANDYR: og så er hun også charmerende

og lidt skør

(men vi kan ikke have to hunde, Ida)

 

MIG: kan vi ikke det?

 

SATANDYR: op og ned fra 5. sal?

 

MIG: hun er langbenet, hun kan gå selv. og ellers er hun ikke så tung, man kan sagtens have hende under armen.

jeg havde tænkt, at man kunne sætte halfdan i transporttasken, og så lade den ligge i opgangen til man skulle hjem igen - ham over skulderen og hende i favnen, ingen problemer og gode muller :-)blank.gif

har du skiftet mening, så?

 

SATANDYR: ida - det kan vi ikke

 

MIG: hvorfor?

 

SATANDYR: fordi så kan vi ALDRIG tage ud og rejse uden hunde

så kommer vi to ikke på ferie de næste mange, mange år

og så går der endnu flere år før vi kan få børn

 

MIG: :'(blank.gif

vil bare SÅ gerne

 

SATANDYR: og når der kommer børn bliver det for alvor kaos

 

MIG: DEJLIGT kaos!

nej?

 

SATANDYR: nej

 

MIG: definitivt?

 

*radiotavshed*

 

:???:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...