Aslan Skrevet Marts 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 23, 2011 Er Aslan!!!!!!! Ihvertilfalde hvis i spørger mig :lun::lun: Jeg er jo så heldig at kende min hund, og derfor ser jeg en masse ting, på de billeder hvor i andre bare ser det samme Så derfor kommer her nogle billeder, som siger mig en masse Havde jo købt Aslans fødselsdags gave til på søndag, men i ved.... rynkerne :blink: Så han fik den igår Jeg skal lige lure hvad det er du vil have mig til?!? Årh det er noget med den her? Men hvad? Jeg tænker lige lidt........imens jeg smager.... den smager.....af..... ja! Årh den er bare såååå god at tygge i :lun: Hov, der dufter af....... piv det skal lige smages lidt..... Du siger man skal trutte? ASlan rendte rundt i går og var så vigtig....... med den tynde ende i munden så han lignede en der truttede trompet, men senere da kameraet kom frem ville han ikke :fornaermet: Møgøre 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Aslan er så lækker :hjerte:.. Og virkelig fotogen! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Åååårh han er smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Aslan har simpelthen de fedeste ansigtsudtryk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Hvor er han skøn! Jeg kan godt forstå du ikke kan stå for de rynker der! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Ja han er sq godt nok en fotogen herre og så med lysse'ød trompetut, det bliver ikke mere kært :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Jeg er sikker på at jeg også kan se det 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Det ved jeg nu ikke. Jeg synes, helt upersonligt, at han virkelig er en SMUK hund.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 ps. hvordan laver du billederne saa store??. naar jeg vedhaefter billede filer kommer de altid ud smaa:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Hvor er han bare dejlig Eeeeeelsker de rynker - Kunne ikke have sådan en rynke-basse i huset, for så ville jeg jo blive overtalt til alverdens unoder af det skønne fjæs :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Hvor er han bare dejlig Eeeeeelsker de rynker - Kunne ikke have sådan en rynke-basse i huset, for så ville jeg jo blive overtalt til alverdens unoder af det skønne fjæs :hjerte: Tak. Der er jo en grund til at verdensherredømmet ER overtaget her i huset :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Smuuuuke Aslan Men er jeg den eneste der synes det er synd at han nu ikke får en gave på lørdag? Du må vist på shopping igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Smuuuuke Aslan Men er jeg den eneste der synes det er synd at han nu ikke får en gave på lørdag? Du må vist på shopping igen! på SØNDAG, og det får han da også Skal lige et smut forbi slagteren og købe bløde knogler :blink: Men han skal jo lege med Martha på søndag, så forhåbentlig er han en træt hund når vi kommer hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 på SØNDAG, og det får han da også Skal lige et smut forbi slagteren og købe bløde knogler :blink: Men han skal jo lege med Martha på søndag, så forhåbentlig er han en træt hund når vi kommer hjem Dygtig Dorte! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Årh han ser ligeså fræk ud som han er smuk og det er MEGET Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Sikke nogle skønne billeder af den flotte fyr:lun::lun: Har Aslan fødselsdag på søndag???? Ajjj så skal vi da have lagkage og ikke æblekage:klap:Og så skal der købes fødselsdagsgave:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 på SØNDAG, og det får han da også Skal lige et smut forbi slagteren og købe bløde knogler :blink: Men han skal jo lege med Martha på søndag, så forhåbentlig er han en træt hund når vi kommer hjem Vi har fryseren fyldt med bløde knogler:-D, er der noget bestemt han skal have, hvis det er? Og Martha glæder sig til at se ham:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Sikke nogle skønne billeder af den flotte fyr:lun::lun: Har Aslan fødselsdag på søndag???? Ajjj så skal vi da have lagkage og ikke æblekage:klap:Og så skal der købes fødselsdagsgave:klap: Vi har fryseren fyldt med bløde knogler:-D, er der noget bestemt han skal have, hvis det er? Og Martha glæder sig til at se ham:klap: Aslan syntes helt klart vi skal have æblekage (laver du egentlig sød eller sur æblekage?) Jeg kender ikke til bløde knogler, det var Malene der skrev det Meeeeeen, tror nu lidt leg med Martha er så rigelig gave til os alle sammen :banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Han er bare enormt lækker . Altid super fotogen og så har han altid de bedste udtryk . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts