Hop til indhold

Da Stella kom på besøg :)


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

:mrgreen:

 

Er dine hunde lige så trætte som min? Stella gik direkte ind i soveværelset med GODNAT-halen på! Tror ikke vi ser hende mere i aften :lol:

 

Hvor er det bare dejligt at det er gået så totalt let og gnidnings-frit, en super start for Svea og Stellas forhold :-D

 

Oscar er med Christoffer på herretur, bare dem :) Svea kører vist på reserverne. Hun er ikke faldet ordentlig til ro endnu. Men der kan ikke gå længe tror jeg.

 

Jeg synes bare Stella var så sød ved Svea :lun: Som du selv siger, så var det en super god start! Og jeg glæder mig til mandag :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Oscar er med Christoffer på herretur, bare dem :) Svea kører vist på reserverne. Hun er ikke faldet ordentlig til ro endnu. Men der kan ikke gå længe tror jeg.

 

Jeg synes bare Stella var så sød ved Svea :lun: Som du selv siger, så var det en super god start! Og jeg glæder mig til mandag :)

 

Nårh hvor hyggeligt :lun: De skal nu nok begge få sig en god nats søvn efter i dag!

 

Jeg synes alle var søde ved alle! Det var bare SÅ dejligt at se :lun:

 

Glæder mig også til mandag, tror det bliver super godt!! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh hvor hyggeligt :lun: De skal nu nok begge få sig en god nats søvn efter i dag!

 

Jeg synes alle var søde ved alle! Det var bare SÅ dejligt at se :lun:

 

Glæder mig også til mandag, tror det bliver super godt!! :-D

 

De er gået kolde, begge to. Christoffer og Svea er på vej under dynerne nu :mrgreen:

 

Der kom lige et ordentlig brag for 5min siden. Svea sov bare videre :lun: Men Oscar skyndte sig i sikkerhed under spisebordet. Han overvandt det dog efter 1min ca...

 

Jeg synes det var nogle super legeture de fik både sammen og på kryds og tværs :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er gået kolde, begge to. Christoffer og Svea er på vej under dynerne nu :mrgreen:

 

Der kom lige et ordentlig brag for 5min siden. Svea sov bare videre :lun: Men Oscar skyndte sig i sikkerhed under spisebordet. Han overvandt det dog efter 1min ca...

 

Jeg synes det var nogle super legeture de fik både sammen og på kryds og tværs :lun:

 

Orv tordner det stadig.. Kan du fluks sende det hid :mrgreen: jeg er helt vild med lyn og torden, det findes bare ikke noget hyggeligere!!

 

Flot af både Oscar og Svea :-D de er seje er de!

 

Ja det var fedt at det bare svingede, og jeg tror Stella synes Svea er totalt sej til bide-leg, men knap så sej til jagt-leg :lol: De der stoore klodsede poter ér også svære at styre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv tordner det stadig.. Kan du fluks sende det hid :mrgreen: jeg er helt vild med lyn og torden, det findes bare ikke noget hyggeligere!!

 

Flot af både Oscar og Svea :-D de er seje er de!

 

Ja det var fedt at det bare svingede, og jeg tror Stella synes Svea er totalt sej til bide-leg, men knap så sej til jagt-leg :lol: De der stoore klodsede poter ér også svære at styre!

 

Nej det var desværre ikke torden... Det var mere kanonslagsagtigt... Ville hellere have torden og lyn, det er så hyggeligt :) Jeg vågnede engang en nat fordi det tordnede, det er mange år siden. Endte med at sætte mig op i vindueskarmen og bare kigge ud på vejret. Desværre vågnede min veninde midt i et lyn og fik det største chok fordi jeg sad der :mrgreen: Men det var jo bare så flot og hygge :)

 

Hehe, bideleg kan hun sagtens, men hun er ikke så sej til at styre hverken poter eller ben endnu. Det kommer nok :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...