martin Skrevet Marts 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2011 hej jeg vil høre om der er andre der har hunde med epelisi som går i krampe når man går tur med sin hund.......... med venlige hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Min nu afdøde epilwepsi hund fik aldrig anfald på ture. Og min venindes gamle rothwieler gør det hellerikke . Min fik primært om natten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Indys anfald kom oftest når hun lå og sov eller hvilede. Aldrig ude på tur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Luna har aldrig, fået et anfald på turen, en gang lignede hun en der var ved at få andfald, men vi holdte en pause, og så gik det over igen. Hjemme har hun fået andfald under leg, men oftes når hun har hvilet eller sovet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts