Gæst Kisbye Skrevet Marts 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2011 Nogen der kan anbefale en god hundesvømmehal på sjælland...??? Har fundet en ved taastrup og en ved Næstved. Vi har aldrig været i hundesvømmehal før, men tror Diesel vil syntes det er er et hit:klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Hvor denne ligger i forhold til de andre 2 du nævnte, aner jeg ikke, er totalt lost mht. Sjællands geografi Men Elsang har vist et godt ry Hundesvømning | Elsang Dyrepension Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Jeg har været i Frederiksunds hundecenter og kan helt klart anbefale stedet og deres faciliteter, man har svømmehallen for sig selv, dejligt venterum, blower, legetøj/flydere, svømmeveste, langeliner osv som man kan låne og søde og hjælpsomme mennesker som ejer og står for stedet Frederikssund Hundecenter Har en masse billeder fra vores klub-tur der op, det var alletiders sted og oplevelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Der er en i Tåstrup, Taastrup Hundesvømning - Velkommen til Taastrup Hundesvømning! Den er fin Og ja, så er der AA hundesvøm i Næstved (toxsværd), Skælskør og så er der en til ved Næstved: Hundemotion - Start Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst meinertn Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Derer også hundesvømmehal i Tølløse (Mandsholm hundemotion). Der har jeg været og det var også et dejligt sted med flinke mennesker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Derer også hundesvømmehal i Tølløse (Mandsholm hundemotion). Der har jeg været og det var også et dejligt sted med flinke mennesker. Jeps, den har jeg også lige linket til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst meinertn Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Jeps, den har jeg også lige linket til:-D Ok det så jeg ikke - jeg vil ikke betegne Tølløse som ved Næstved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Ok det så jeg ikke - jeg vil ikke betegne Tølløse som ved Næstved Det er da sådan lidt i nærheden, når man kommer fra Køge:-D:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 dogswim.dk Var også en mulighed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 KB hundesvømning ved skælskør, kan jeg klart anbefale. http://www.kb-hundesvoemning.dk/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 KB hundesvømning ved skælskør, kan jeg klart anbefale. http://www.kb-hundesvoemning.dk/ Jep, der går vi også (og velkommen tilbavs:-D) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 dogswim.dk Var også en mulighed. Selvom jeg bør i Taastrup, så ville jeg vælge dogswim til enhver tid, da den er så meget bedre konstrueret. Vandet er opvarmet, der er tænkt over op og nedramperne og det bedste: du har hallen for dig selv og du møder ikke nogle andre hunde på gangene eller i baderummene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Selvom jeg bør i Taastrup, så ville jeg vælge dogswim til enhver tid, da den er så meget bedre konstrueret. Vandet er opvarmet, der er tænkt over op og nedramperne og det bedste: du har hallen for dig selv og du møder ikke nogle andre hunde på gangene eller i baderummene. Hvad koster det der? Kan ikke se det på hjemmesiden Dejligt med anbefalinger.. Indtil da har vi kun prøvet taastrup nemlig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Hvad koster det der? Kan ikke se det på hjemmesiden Dejligt med anbefalinger.. Indtil da har vi kun prøvet taastrup nemlig... De er også godt gemt De står her: dogswim.dk Hun er lidt dyrere end andre, men forholdene er også langt bedre i min verden. Jeg synes især godt om, at der kun er et bassin og grundplanen er bygget op, så hunde aldrig mødes. Og så er der sjovt og brugbart med hendes undervandskamera Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 De er også godt gemt De står her: dogswim.dk Hun er lidt dyrere end andre, men forholdene er også langt bedre i min verden. Jeg synes især godt om, at der kun er et bassin og grundplanen er bygget op, så hunde aldrig mødes. Og så er der sjovt og brugbart med hendes undervandskamera Det lyder til at være et super godt sted:5up: Og ja 150 kr. hvoraf ren svømning kun er sat til 15 min er måske lidt dyrt i forhold til taastrup bl.a. Men hvis stedet er godt, forholdene er dejlige så er det værd at prøve det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Det lyder til at være et super godt sted:5up: Og ja 150 kr. hvoraf ren svømning kun er sat til 15 min er måske lidt dyrt i forhold til taastrup bl.a. Men hvis stedet er godt, forholdene er dejlige så er det værd at prøve det.. Mine hunde har aldrig kunne svømme mere end et kvarter, så for mig er det fint nok Og grundet Mollie har jeg altid skullet vægte forhold over kvantitet - det er jo ligegyldigt nu, men jeg ville alligevel vælge dogswim fremfor Taastrup. Hun virker rigtig god til at planlægge ens træning og der er ingen hunde, der blive tvunget i vandet (som jeg har oplevet i Taastrup). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Mine hunde har aldrig kunne svømme mere end et kvarter, så for mig er det fint nok Og grundet Mollie har jeg altid skullet vægte forhold over kvantitet - det er jo ligegyldigt nu, men jeg ville alligevel vælge dogswim fremfor Taastrup. Hun virker rigtig god til at planlægge ens træning og der er ingen hunde, der blive tvunget i vandet (som jeg har oplevet i Taastrup). Tja, 15 min. er ikke meget når det kommer til Caia. Når vi har været i taastrup er det næsten blevet til fulde 30 min. Men jeg skal klart prøve dogswim, ingen tvivl om det:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kisbye Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Takker for alle jeres indlæg.... Dejligt med lidt forslag fra hunde-folk der kender nogen af svømmehallerne.... Tror vi havner på at prøve den ved Næstved...men er ikke helt sikker endnu:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kisbye Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Så har vi været i hundesvømmehal med Diesel. Vi tog til AA hundecenter ved Næstved. Må indrømme at jeg syntes ikke det var en så god oplevelse. Byder mig ikke om den måde man tvinger hundene i vandet...( Tror måske nok jeg lige vil tænke over om vi skal afsted igen, og hvis vi skal om vi så skal prøve at finde et andet sted. Brød mig i hvert fald ikke om den måde han håndterede vores hund på i AA hundecenter !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kia og Heidi Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Hej Kisbye Jeg er da ked af at høre om jeres oplevelse hos AA-hundecenter Jeg har gået til svømning med min labrador tæve i Tåstrup og været glad for det, men nu er vi flyttet til Hårlev (Stevns) og leder efter et nyt sted og en svømmepartner med bil. Jeg har nemlig ikek selv bil/kørekort. Jeg er helt enig i at hunden ikke skal presses i vandet. Jeg kan se at du vist bor i Køge og fisker (appropos vand) efter om du kunne være interesseret i at prøve at blive svømmepartnere, altså vores hunde? Min labrador tæve er 9 år og meget nem og afbalanceret og bruges lidt som "terapi" hund overfor især små og usikre hunde. Hun er absolut ikke bange for vand og kunne måske give Diesel en god oplevelse Jeg har redningsvest til labrador størrelse og pølsestykker, så vi behøver ikke assistance fra personalet, men kan gøre det helt i vores tempo. Ja jeg har erfaring med både hundesvømning, træning og adfærdsbehandling og stoler 210% på min hund. Jeg håber at du vil overveje det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Elsang Dyrepension | Ferie med god samvittighed :5up: Går der med Gizmo fast 1 gang ugentligt, og gik der også med Ninja, Kimba og Caisar :blink: Og kan kun anbefale stedet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 synes godt nok det noget dyrt mange steder jeg svømmer næsten en gang i ugen hos Dortheasminde Hundesvømmehal i hedensted Horsens der giver vi 60 kr pr hund 80 for to samme ejer 10tur 450 pr hund 650 for 2 hunde også har du frit adgang til det hele 30 min pr hund.. Jeg behøver ikke tøre 10 -15 min da jeg har whippets så de svømmer noget mere.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts