Gæst Advantage Skrevet Marts 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2011 Jeg var lige en tur ved vandt i dag og det nød drengene i fulde drag :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Og lige et par mere..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Dejlige billeder :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Flotte drenge :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Lækre drenge:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
viviansen Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 ´Skønne, skønne billeder af smukke hunde i deres helt rette element:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Dejlige billeder - der er da helt sikkert nogen der har hygget sig ved vandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 De er for skønne. Slet ikke til at stå for :hjerte: Her går vi bare og veeeenter med længsel på at søen bliver varm nok til en gang vandapport (eller Dumle og jeg gør ihvert fald ). :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Tak for alle jeres søde kommentar og ja de hyggede sig bestemt. Men øv øv dagens tur har desværre resulteret i en watertail til Mickey Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Nu har jeg hørt ordet watertail flere gange - men ved ikke lige hvad det er - nogen forklaring?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Tak for alle jeres søde kommentar og ja de hyggede sig bestemt. Men øv øv dagens tur har desværre resulteret i en watertail til Mickey Øv da også Er ikke altid lige nemt at være vandglad flatterdreng, håber snart han kommer sig :ae: Nu har jeg hørt ordet watertail flere gange - men ved ikke lige hvad det er - nogen forklaring?? Dyrlægevagten - Halelammelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Tak for link - Det lyder bestemt ikke rart - håber han inden længe er på toppen igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Ja det håber jeg også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Dejlige hunde som virkelig nyder vandet . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts