Hop til indhold

National Udstilling i Næstved d. 22-24 april 2011


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lige et spørgsmål!!!!

 

Da vi var i ballerup var der boder hele vejen rundt. Hvorfor var der kun fx Maxizoo i Næstved?

 

har det noget at gøre med, hvilken slags udstilling det er?

 

Til de internationale udstillinger er der flest boder..

Det fandt jeg ud af, da jeg troppede op og troede jeg skulle shoppe på en af de mindre udstillinger, og så var der bare slet ikke noget:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til de internationale udstillinger er der flest boder..

Det fandt jeg ud af, da jeg troppede op og troede jeg skulle shoppe på en af de mindre udstillinger, og så var der bare slet ikke noget:fornaermet:

 

Ja, sådan havde jeg det igår:fornaermet:

 

men Hillerød, så:banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et spørgsmål!!!!

 

Da vi var i ballerup var der boder hele vejen rundt. Hvorfor var der kun fx Maxizoo i Næstved?

 

har det noget at gøre med, hvilken slags udstilling det er?

 

Lørdag var der heldigvis andet en Maxi Zoo - der var de der vist faktisk ikke? :hmm:

 

Der var npoget, Zolo Pets eller sådan noget? Og de havde shampoo:banan: Hårdt tiltrængt, jeg tømte alle reserver i fredags :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men..:oops:

 

Jeg vil da gerne prale lidt, når andre nu holder sig tilbage..

 

Cody blev BIR hos labberne :lun:

 

Og blandt de 7 sidste i store ring..

 

Men så var det også tid til at ta hjem

 

Han var nu også mega-flad til sidst. Prøvede ellers at lokke flatten op foran os, da vi skulle store ring. Hun var i løbetid :lol:

Det mente flat-ejer ikke lige hun turde

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men..:oops:

 

Jeg vil da gerne prale lidt, når andre nu holder sig tilbage..

 

Cody blev BIR hos labberne :lun:

 

Og blandt de 7 sidste i store ring..

 

Men så var det også tid til at ta hjem

 

Han var nu også mega-flad til sidst. Prøvede ellers at lokke flatten op foran os, da vi skulle store ring. Hun var i løbetid :lol:

Det mente flat-ejer ikke lige hun turde

 

Tillykke :klap:

 

Og sikke en dum flat-ejer :engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni
Så har vi været afsted, og er nu hjemme igen og slapper lidt af... Burde egentlig rydde op og gøre lidt rent, men har en evne til at finde på diverse overspringshandlinger :genert:

 

Nå men, det gik faktisk rigtig fint :-D Jeg synes dommeren var flink, dog var Gizmo knap så begejstret for at han skulle pille ved kronjuvelerne... Så det skal trænes intensivt nu ;-)

 

Han løb rigtig godt, og jeg kan virkelig mærke, at der er sket fremskridt siden Fredericia :5up: Dog skal jeg blive bedre til at lade ham free-stacke, jeg kommer til at stille for meget på ham og rette fordi nerverne spiller lidt ind :genert: Så til Hillerød er det nix pille, men bare lade ham stille sig selv :blink:

 

Han fik Excellent :banan: og blev placeret som nr. 1 (var så eneste Vizsla :lol:) men ingen tur i store ring ;-) Men fin fin debut i juniorklassen :-D

 

Her er hans kritik:

 

"Excellent type, very nice head, very good bone, excellent topline, nice topline behind, nice mover"

 

Dommer: Martin Croeser, Sydafrika

 

Tillykke med den flotte debut:klap:

 

Han er godt nok også lækker :slem: Det var hyggeligt lige at hilse på dig :blink:

Beklager hvis jeg var lidt fraværende, men jeg stod lige mellem et skifte og skulle ind med den anden hund, så var lige lidt fra den :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...