Hop til indhold

Tønder d 2-3 april


Recommended Posts

Ah, syntes ellers jeg forsøgte at refreshe, men den er så blevet ved med at vise mig en cashet version. Nu kan jeg se det hele.

 

Tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi tager til Tønder allerede fredag og holder lige en lille camping weekend. :-D

Vi skal udstille søndag morgen, på som de første så der bliver ikke noget med at sove længe.

Vi skal for første gang udstille Floffy, vores rescue hund vi er så spændte på hvordan det går, vi håber bare han får en god dag :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken: jeps der er sørget for hende :cool:

 

Det gør du nemlig, og det er jeg over lykkelig for.:banan:

Jeg er også glad for at jeg først skal være klar fra kl 11.

Men nu hvor jeg har været inde og læse på hjemmesiden, bliver jeg vildt nervøs. Det har jeg ellers ikke været.:hmm:

 

Men det er den samme dommer som sidst jeg var oppe, og han var helt fair. Vi er heller ikke så mange i klassen. Tror dog bare ikke jeg har en chance mod Åsa og Ziggy, men denne gang er målet også bare at bestå.:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, nu vi ikke får mails mere, skal man så selv lave sit startnummer?

 

Jeg synes det er sjovt vi skal dyste mod en labrador der hedder

Cody's Ups Hans Jørgen. Hvilket herligt navn.:mrgreen:

 

Nej du skal ikke selv lave startnummer man plejer at få det udleveret når man aflevere sin bog :mrgreen:

 

 

hehe skønt navn :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken: jeps der er sørget for hende :cool:

 

Det gør du nemlig, og det er jeg over lykkelig for.:banan:

Jeg er også glad for at jeg først skal være klar fra kl 11.

Men nu hvor jeg har været inde og læse på hjemmesiden, bliver jeg vildt nervøs. Det har jeg ellers ikke været.:hmm:

 

Men det er den samme dommer som sidst jeg var oppe, og han var helt fair. Vi er heller ikke så mange i klassen. Tror dog bare ikke jeg har en chance mod Åsa og Ziggy, men denne gang er målet også bare at bestå.:genert:

 

 

 

Jeg elsker virkelig bare HF :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig gør han det, han er jo smækker lækker :lun:

 

 

ih tak :-D, men lad os se... Jeg er før blevet snydt... dommeren plejer dog normalt godt at kunne lide danske hunde (selv om han er tysker), men man ved jo desværre aldrig hvem der kommer. Og selv om jeg godt ved jeg har en ok fin hund, så ryster jeg ALTID i bukserne :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvem du er :engel:

 

Men jeg skal så vidt jeg husker, ikke kigge efter en mand :genert:

 

Jeg har lyserrøde gummistøvler og sandsyndligvis også pink træningsvest på :engel: Ellers har jeg mit hurtta tøj på :engel:

 

Du skal bare lede efter (bur med) to små røde cockere, der har travlt med at signalere: "er vi ikke bare søde?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Er vi ikke?!? Nok, nok!!!" - og en kvinde i lucky suit.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh nogle dygtige hundefolk vi skal konkurrere imod!!! Håber ikke de går efter årets hund men det gør de ski nok eftersom de køre fra sjælland af :fornaermet:

 

Nå men er sku spænt på om vores felt træning har båret frugt og vores apportering så glæder mig som et lille barn...

 

Så håber jeg vi gør os bemærket på rallybanerne på den gode måde stiller begge dage og vil gerne ha bare en pind :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare lede efter (bur med) to små røde cockere, der har travlt med at signalere: "er vi ikke bare søde?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Er vi ikke?!? Nok, nok!!!" - og en kvinde i lucky suit.

 

Hehe.. ja det lyder meget rigtigt :mrgreen:

 

Jeg opdager i øvrigt nok ikke hvem du er, for jeg har altid alt for travlt til at kigge efter andre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh nogle dygtige hundefolk vi skal konkurrere imod!!! Håber ikke de går efter årets hund men det gør de ski nok eftersom de køre fra sjælland af :fornaermet:

 

Nå men er sku spænt på om vores felt træning har båret frugt og vores apportering så glæder mig som et lille barn...

 

Så håber jeg vi gør os bemærket på rallybanerne på den gode måde stiller begge dage og vil gerne ha bare en pind :engel:

 

Jeg vil bare gerne slippe levende fra det ... shit jeg kan begynde at mærke nerverne komme snigende

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...