Hop til indhold

Tønder d 2-3 april


Recommended Posts

Hehe.. ja det lyder meget rigtigt :mrgreen:

 

Jeg opdager i øvrigt nok ikke hvem du er, for jeg har altid alt for travlt til at kigge efter andre :)

 

Du ved hvem jeg er når jeg kommer hen og siger "Må jeg hilse på dine hunde :pray:" eller noget i den stil :mrgreen:

 

Men med alle de cockere der kommer, er det jo ikke sikkert jeg kan finde lige dig :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

og jeg er med garanti den eneste med guldneglelak :mrgreen:

 

Og den eneste, der kunne risikere at være udstyret med et over size guldbanner med teksten "min hund er lige blevet INTCH - hvad er din?!?"

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er stadig ikke nogen der har fundet ud af hvad det koster at medtage gæstehund? :confused: Jeg har været hele kreds 4's hjemmeside rundt og kan intet finde omkring det :vedikke:

 

Så må det jo være gratis :mrgreen:

 

Jeg ville nok regne med de der 140 kr., som det koster på de store udstillinger og blive glædeligt overrasket, hvis det er billigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må det jo være gratis :mrgreen:

 

Jeg ville nok regne med de der 140 kr., som det koster på de store udstillinger og blive glædeligt overrasket, hvis det er billigere.

 

hihi ja jeg overvejer også om man skal nægte at betale entre, de har jo ikke engang oplyst hvad det koster for tilskuere :blink:

 

Men jo jeg regner med de 140 kr så

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja som aslan skriver gik det helt fantastisk for Willa og jeg

 

Hun vandt juniorklassen med ck.

Blev bedste tæve og fik cert :banan:

Blev BIR :banan:

Og sluttede af med en BIG4

 

Woohoo :):)

 

:klap: hvor er det flot! Jeg har ikke helt fattet det med cert og ck :genert: men jeg ved da hvad BIR og BIG betyder og det er super flot :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter blev excellent og ck. men blev nr. 2 til certet..:-D

 

Og jeg er 100 på, at det er vores manglende erfaring, som ikke giver mere.

Den anden hund var en lidt tyk unghund med en lavt sat hale. Men den er bare gennemtrænet og står som en stenstøtte!

Dexter kan ikke koncentrere sig og jeg bliver lidt forvirret i ringen.. Og det er jo kun 2. gang jeg selv udstiller ham!

 

Så hvis jeg lige kunne få 20 udstillingers erfaring i et snuptag, ville vi garanteret være super gode!:cool:

Er der nogle, som kender et trick?:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Dexter blev excellent og ck. men blev nr. 2 til certet..:-D

 

Og jeg er 100 på, at det er vores manglende erfaring, som ikke giver mere.

Den anden hund var en lidt tyk unghund med en lavt sat hale. Men den er bare gennemtrænet og står som en stenstøtte!

Dexter kan ikke koncentrere sig og jeg bliver lidt forvirret i ringen.. Og det er jo kun 2. gang jeg selv udstiller ham!

 

Så hvis jeg lige kunne få 20 udstillingers erfaring i et snuptag, ville vi garanteret være super gode!:cool:

Er der nogle, som kender et trick?:blink:

 

Wow, det er stærk gået... Flot gået siger jeg bare:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...