Hop til indhold

Opdatering på mit "projekt hund"

Lenschow
 Share

Recommended Posts

Da rigtig mange herinde har været gavmilde med råd til, hvordan jeg hundeelsker skulle få en hver dag med en hund og mit arbejde til at hænge sammen, da jeg er single, vil jeg lige opdatere:

Jeg er nu begyndt at sidde hjemme og skrive med mellemrum, for at min chef og jeg kan teste om det fungerer for os begge. Det går rigtig godt, og faktisk får jeg mere lavet, for her er kun kattene:-)

Og de sover:roll:

Jeg synes det er super at teste metoden med hjemmearbejde FØR jeg finder en ny hund. Og jeg ville bare lige dele det med jer.

Samtidig prøver jeg så mentalt at forestille mig at have en hund med i hverdagen rundt på job (jeg er journalist), og det har jeg jo haft før i et helt år, men det er stadig godt lige at tænke det igennem først.

MVH

Link til indlæg
Del på andre sites

Samtidig prøver jeg så mentalt at forestille mig at have en hund med i hverdagen rundt på job (jeg er journalist), og det har jeg jo haft før i et helt år, men det er stadig godt lige at tænke det igennem først.

MVH

Gå amerikanervejen istedet..... tøjbamse med i bilen, og husk at spørg folk om det er iorden at du lige lukker hunni ud af bilen, husk at fortæl chefen at du lige skal ud med hunden 5 minutter, tag den med ind på kontoret og insister på at den da skal have en vandskål og en kurv ved siden af skrivebordet osv. osv osv. :mrgreen:

Hvis de "æder" den med en tøjbamse, så gør de sgu nok også med en riddi' hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gå amerikanervejen istedet..... tøjbamse med i bilen, og husk at spørg folk om det er iorden at du lige lukker hunni ud af bilen, husk at fortæl chefen at du lige skal ud med hunden 5 minutter, tag den med ind på kontoret og insister på at den da skal have en vandskål og en kurv ved siden af skrivebordet osv. osv osv. :mrgreen:

Hvis de "æder" den med en tøjbamse, så gør de sgu nok også med en riddi' hund.

tøjbamser tisser ikke på gulvet og bider ikke i kollegernes bukseben:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites