Lenschow Skrevet Marts 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2011 Da rigtig mange herinde har været gavmilde med råd til, hvordan jeg hundeelsker skulle få en hver dag med en hund og mit arbejde til at hænge sammen, da jeg er single, vil jeg lige opdatere: Jeg er nu begyndt at sidde hjemme og skrive med mellemrum, for at min chef og jeg kan teste om det fungerer for os begge. Det går rigtig godt, og faktisk får jeg mere lavet, for her er kun kattene:-) Og de sover:roll: Jeg synes det er super at teste metoden med hjemmearbejde FØR jeg finder en ny hund. Og jeg ville bare lige dele det med jer. Samtidig prøver jeg så mentalt at forestille mig at have en hund med i hverdagen rundt på job (jeg er journalist), og det har jeg jo haft før i et helt år, men det er stadig godt lige at tænke det igennem først. MVH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Det lyder da rigtig godt og positivt:-D Det bliver så godt, når du får hund:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Det lyder da super lovende . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Samtidig prøver jeg så mentalt at forestille mig at have en hund med i hverdagen rundt på job (jeg er journalist), og det har jeg jo haft før i et helt år, men det er stadig godt lige at tænke det igennem først. MVH Gå amerikanervejen istedet..... tøjbamse med i bilen, og husk at spørg folk om det er iorden at du lige lukker hunni ud af bilen, husk at fortæl chefen at du lige skal ud med hunden 5 minutter, tag den med ind på kontoret og insister på at den da skal have en vandskål og en kurv ved siden af skrivebordet osv. osv osv. Hvis de "æder" den med en tøjbamse, så gør de sgu nok også med en riddi' hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Gå amerikanervejen istedet..... tøjbamse med i bilen, og husk at spørg folk om det er iorden at du lige lukker hunni ud af bilen, husk at fortæl chefen at du lige skal ud med hunden 5 minutter, tag den med ind på kontoret og insister på at den da skal have en vandskål og en kurv ved siden af skrivebordet osv. osv osv. Hvis de "æder" den med en tøjbamse, så gør de sgu nok også med en riddi' hund. tøjbamser tisser ikke på gulvet og bider ikke i kollegernes bukseben:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 tøjbamser tisser ikke på gulvet og bider ikke i kollegernes bukseben:mrgreen: Dén del må lenschow stå for, under påskud af at "dét gør en hundehvalp altså" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Dén del må lenschow stå for, under påskud af at "dét gør en hundehvalp altså" håber de har overvågningscam på det kontor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Hihi - nu er det en voksen hund jeg leder efter, så det gør den forhåbentlig heller ikke:-) Med mindr ejeg blir snydt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts