Hop til indhold

Ja tak, den er til mig!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Hvordan kan en hund vide at en stor ting, der bliver afleveret ved døren er til hende? :vedikke:

 

Jeg var så heldig at indehaveren af den lokale hundegodtebutik var brændt inde med en hundeseng i overstørrelse. Og da hun ikke mente at der var andre end mig, her på egnen, der havde hund i passende størrelse til sengen, blev jeg tilbudt den til halv pris, og endda med udbringning :5up:

 

For lidt siden blev sengen så presset ind gennem vores entrédør, og Vinnie kastede sig omgående over den, så jeg nærmest måtte bære både hund og seng ind i stuen. Så snart jeg slap den, blev der danset stepdans på den, snuset, gnedet mule, rullet... Hvis jeg havde vidst at hun ville opføre sådan et show, havde jeg fundet kameraet frem :shock:

 

Er den mon imprægneret med noget specielt vellugtende for hunde - "hundeurt"? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg skal se hvad jeg kan gøre. Jeg har bare ikke haft lyst til at tage billeder i lang tid.

 

Måske det hjælper at der bliver næsten sommervejr i dag?

 

Sover hun på den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske det hjælper at der bliver næsten sommervejr i dag?

 

Det ser ellers ikke sådan ud her hvor vi er :hmm:

 

Sover hun på den?

 

Nej, hun valgte faktisk at sove på sin sofa, men det gør heller ikke noget, for den var egentlig beregnet til at hun kunne have den ude på terassen når det er godt vejr. Jeg satser nemlig stærkt på at komme af med den gamle grimme boxmadras hun har nu, hvis det lykkes mig at få fat på en, der vil køre den væk for mig :x2:

 

Indtil videre tror jeg at hun betragter den som et tøjdyr i overstørrelse :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det ser ellers ikke sådan ud her hvor vi er :hmm

 

Næh heller ikke her pt, men husk, om sommeren er det tit koldest om morgenen, hvis det bliver varmest om dagen (ja, jeg har virkelig glædet mig til sol og varme i dag!)

 

 

Nej, hun valgte faktisk at sove på sin sofa, men det gør heller ikke noget, for den var egentlig beregnet til at hun kunne have den ude på terassen når det er godt vejr. Jeg satser nemlig stærkt på at komme af med den gamle grimme boxmadras hun har nu, hvis det lykkes mig at få fat på en, der vil køre den væk for mig :x2:

 

Indtil videre tror jeg at hun betragter den som et tøjdyr i overstørrelse :lol:

 

Motor gider ikke sove på sin..... det var Anders der kom slæbende hjem med den, der er ligesom luft i den, ved ikke hvorfor han troede Motor gad sådan noget. Til gengæld fylder den sørens meget! Og var god som landingsbane da katten var bedøvet og blev ved at falde ned fra trappen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan kan en hund vide at en stor ting, der bliver afleveret ved døren er til hende? :vedikke:

 

Jeg var så heldig at indehaveren af den lokale hundegodtebutik var brændt inde med en hundeseng i overstørrelse. Og da hun ikke mente at der var andre end mig, her på egnen, der havde hund i passende størrelse til sengen, blev jeg tilbudt den til halv pris, og endda med udbringning :5up:

 

For lidt siden blev sengen så presset ind gennem vores entrédør, og Vinnie kastede sig omgående over den, så jeg nærmest måtte bære både hund og seng ind i stuen. Så snart jeg slap den, blev der danset stepdans på den, snuset, gnedet mule, rullet... Hvis jeg havde vidst at hun ville opføre sådan et show, havde jeg fundet kameraet frem :shock:

 

Er den mon imprægneret med noget specielt vellugtende for hunde - "hundeurt"? :confused:

 

 

 

Årh Vinnie :lun::lun::lun:

 

 

Det er da bare fordi hun kan mærke dig :blink: og ved hvad du har i sinde at gøre og så får at du ikke skal stå og ikke ivde hvad du skal sige til hende, så hjælper hun dig ved "bare" at tage sengen :blink:

 

Gad altså godt have set det show :mrgreen:

 

 

Kommer der forøvrigt snart Vinnie billeder???

Det er sååååå lang tid siden :genert:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...