Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles tråd - forår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

Så er Karla og jeg meldt til i Odense, Vejle (Hedensted) og Harlev...

 

Nu skal jeg bare lige beslutte om jeg løber 2 eller 3 dage i Viby :hmm: Jeg løber ihvertfald fredag og lørdag, da jeg deltager i Maxi-Zoo cuppen (Tyson and his black bitches :mrgreen: )...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 999
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nå, måske skulle man forsøge sig med det der konkurrence-noget :genert:

 

Er der nogen, der overvejer Skelskør d. 14/5?

Puh, jeg synes der er vildt langt. Tager jo en time i bil (hvis man altså havde en bil), men omvendt er der også to chancer i både agility og spring. Men spørgsmålet er om det alligevel bliver for meget for sådan en lille ikke-konkurrence-trænet hund :hmm:

 

Og så er der jo også Albertslund (jaja, Sonja, kun d. 1/5 :mrgreen:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, måske skulle man forsøge sig med det der konkurrence-noget :genert:

 

Er der nogen, der overvejer Skelskør d. 14/5?

Puh, jeg synes der er vildt langt. Tager jo en time i bil (hvis man altså havde en bil), men omvendt er der også to chancer i både agility og spring. Men spørgsmålet er om det alligevel bliver for meget for sådan en lille ikke-konkurrence-trænet hund :hmm:

 

Og så er der jo også Albertslund (jaja, Sonja, kun d. 1/5 :mrgreen:).

 

Aina, Petrine og jeg skal til Skælskør den 14/5, så du kan godt køre med. :-) Anne med Holly og Barbara med Mocca overvejer vist også at tilmelde sig.

 

Petrine, Aina og jeg skal også af sted den 1/5, men der er tilmeldingsfrist den 16/4, så du skal skynde dig, hvis du vil med. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aina, Petrine og jeg skal til Skælskør den 14/5, så du kan godt køre med. :-) Anne med Holly og Barbara med Mocca overvejer vist også at tilmelde sig.

 

Petrine, Aina og jeg skal også af sted den 1/5, men der er tilmeldingsfrist den 16/4, så du skal skynde dig, hvis du vil med. ;-)

 

Ja, det var det jeg lige fandt ud af. Må lige kontakte DKK i morgen, så jeg kan få et startnummer med det samme, for det når jeg nok ikke at få, selvom jeg sender blanketten ind til dem i morgen.

 

Har du nogen som helst idé om, hvornår stævnet i Albertslund ca. slutter? Der står jo ikke noget om, hvornår det starter.

 

Det er fordi jeg har en vagt på mit arbejde, som jeg simpelthen ikke kan komme af med (fordi alle andre skal ud at drikke sig fulde, går jeg ud fra :lol:). Men tænker jeg nok godt kan nå begge dele (især hvis jeg ikke tilmelder mig åben klasse spring - det er måske også liiige at satse over evne :engel:). Ved du hvor lang tid sådan et stævne på den størrelse plejer at vare?

 

Hvor mange pladser er der i Ainas kæmpebus? Vil da være for fedt, hvis jeg kan køre med til Skelskør :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var det jeg lige fandt ud af. Må lige kontakte DKK i morgen, så jeg kan få et startnummer med det samme, for det når jeg nok ikke at få, selvom jeg sender blanketten ind til dem i morgen.

 

Har Louie ikke stamtavle? Så skal du ikke have agilitystartnummer, så bruger du bare hans stamtavlenummer til at melde til. Du skal stadig have startbogen, men den kan du jo godt nå at få inden selve stævnet. :-)

 

Har du nogen som helst idé om, hvornår stævnet i Albertslund ca. slutter? Der står jo ikke noget om, hvornår det starter.

 

Det er fordi jeg har en vagt på mit arbejde, som jeg simpelthen ikke kan komme af med (fordi alle andre skal ud at drikke sig fulde, går jeg ud fra :lol:). Men tænker jeg nok godt kan nå begge dele (især hvis jeg ikke tilmelder mig åben klasse spring - det er måske også liiige at satse over evne :engel:). Ved du hvor lang tid sådan et stævne på den størrelse plejer at vare?

 

Hvornår starter din vagt? Jeg ved ikke, hvor lang tid det tager, men hvis du ikke melder til i åben klasse, vil jeg da tro, at du kan nå det, hvis du først møder sent om eftermiddagen.

 

 

Hvor mange pladser er der i Ainas kæmpebus? Vil da være for fedt, hvis jeg kan køre med til Skelskør :banan:

 

Der er tre passagersæder i bussen - crosseren fylder jo en del. :blink: Men ellers kører vi bare i to biler, hvis det er, jeg har også lovet Anne, at hun kan køre med, hvis hun tilmelder sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aina kommer den 1/5, men har afmeldt sig igen den 14/5, da hun alligevel ikke kan. Så vi kommer nok til at sidde tæt i min lille dyt, hvis der ikke er andre med bil, der melder sig til. :slem: Godt vi har små hunde. :mrgreen:

 

Manden vil vildt gerne leje bil, så det tror jeg vi gør - hvis nogen så vil have et lift er de velkomne!

Link til indlæg
Del på andre sites

Held og lykke imorgen Linda :klap: Jeg glæder mig så meget til at komme hjem fra kursus i morgen og læse hvordan det er gået!

 

kan jeg fame godt forstå :mrgreen::klap::mrgreen::klap::mrgreen::klap::mrgreen::klap:

 

 

Det gik af helvedes til :mrgreen:

 

Jeg skal nok lægge videoer op en dag så i kan se hvordan min hund bare skrider fra banen for at kigge på telte og andre hunde og snuse efter godbidder :-D

 

Men jeg var slet ikke nervøs, kastede ikke op og døde ikke af skræk så alt i alt var det en succes. Både i 1. gennemløb (spring åben ) og i sidste gennemløb (Spring 1 ) havde vi nogle fornuftige passager og i spring 1 fik vi ikke fejl på slalom, der blev jeg disket fordi han havde mange vægringer men det lykkedes mig at holde ham inde på banen.

 

I de 2 agilityklasser løb han så langt uden for banen og var så ukoncentreret at jeg bare løb en lige linie hjem efter fløjtet :-)

 

 

Nu er planen at vi målrettet træner at de andre skælder ud hjemme i klubberne hvis han løber hen til dem og så skal jeg stramme mig op for ikke at skælde rigtig meget ud når han skrider. Når videoerne er klar kan i høre hvor sur jeg bliver og meget jeg råber af ham, kan egentlig godt forstå han ikke gider komme tilbage til sådan en sur kasse :???: Men for satan jeg bliver gal når han bare lukker af og skrider sine egne vegne.

 

og så glæder jeg bare over at jeg har en rigtig glad hund som har mod på livet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men jeg var slet ikke nervøs, kastede ikke op og døde ikke af skræk så alt i alt var det en succes. Både i 1. gennemløb (spring åben ) og i sidste gennemløb (Spring 1 ) havde vi nogle fornuftige passager og i spring 1 fik vi ikke fejl på slalom, der blev jeg disket fordi han havde mange vægringer men det lykkedes mig at holde ham inde på banen.

 

I de 2 agilityklasser løb han så langt uden for banen og var så ukoncentreret at jeg bare løb en lige linie hjem efter fløjtet :-)

 

 

og så glæder jeg bare over at jeg har en rigtig glad hund som har mod på livet :lol:

 

til det markerede:Yay :klap::banan:

 

Og så ved I jo hvad I skal træne til næste stævne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ret, alt i alt er det ikke gået værre end jeg frygtede men bedre end forventet så jeg skal ikke klage, men nu skal dælme få lov at se videoerne nu du siger at han ikke stikker af :mrgreen:

 

:lol: jeg var jo så åbenbart bare heldig at overvære den ene træningsgang hvor han var en engel på det punkt :engel:

 

Men det jeg egentlig hæfter mig mest ved er, at du rent faktisk har lagt en strategi for hvad I skal træne fremover, så det ikke sker igen ved konkurrence :klap: og det syens jeg er fantastisk! For jeg tror jeg kan finde et indlæg der er mindre en 6 mdr gammelt, hvor du skriver at du ihvertfald ALDRIG skal løbe en konkurrence :drille:

 

Der er DGI stævne i Kaløvig d. 1 maj :genert: (jeg skal løbe i Odense, men det er vel den DGI kreds I hører under?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ret, alt i alt er det ikke gået værre end jeg frygtede men bedre end forventet så jeg skal ikke klage, men nu skal dælme få lov at se videoerne nu du siger at han ikke stikker af :mrgreen:

 

Jeg så faktisk et af jeres løb, og når han koncentrere sig, så løber han jo rigtigt godt. Så skal han bare overbevises om at det sjove sker på banen, og der kun er sure kællinger og gale tæver udenfor. God fart og god gejst når den plettede lige gad

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: jeg var jo så åbenbart bare heldig at overvære den ene træningsgang hvor han var en engel på det punkt :engel:

 

Men det jeg egentlig hæfter mig mest ved er, at du rent faktisk har lagt en strategi for hvad I skal træne fremover, så det ikke sker igen ved konkurrence :klap: og det syens jeg er fantastisk! For jeg tror jeg kan finde et indlæg der er mindre en 6 mdr gammelt, hvor du skriver at du ihvertfald ALDRIG skal løbe en konkurrence :drille:

 

Der er DGI stævne i Kaløvig d. 1 maj :genert: (jeg skal løbe i Odense, men det er vel den DGI kreds I hører under?)

 

Du har helt ret i at vi har lagt en strategi men at det ikke sker igen kan jeg ikke lige love. I sidste gennemløb SKREG jeg af ham hele tiden og det hjalp lidt men de to gange retningen var direkte mod "vores" telt kunne han alligevel ikke dy sig den bandit. men der VAR også gode passager og nogle svære ting der så lykkedes så helt håbløst er det ikke :mrgreen:

 

Jeg er stadig ikke overbevist om at jeg gider konkurrencer i det lange løb men nu ser vi denne her sommer. Sofie havde hygget sig og Jannik synes ikke det var alt for træls at holde øje og underholde hende hele dagen deroppe så det er i hvert fald positivit i forhold til at vi kan komme afsted igen :-D

Og ja ja man har jo et standpunkt til man har et nyt og eftersom jeg døde denne her gang kan jeg jo godt prøve igen :mrgreen:

 

1. maj kan vi ikke komme for så havde vi været til kreds 2 stævne men vi skal afsted igen 8. maj, det er også "bare" et kredsstævne :-)

 

Jeg så faktisk et af jeres løb, og når han koncentrere sig, så løber han jo rigtigt godt. Så skal han bare overbevises om at det sjove sker på banen, og der kun er sure kællinger og gale tæver udenfor. God fart og god gejst når den plettede lige gad

 

Hov Hov det er ikke i orden, jeg er den HF'er der er allermest genkendelig og det betyder at i andre skal give jer til kende når i ser mig :-D

 

Gætter på du måske så spring 1? Det var i hvert fald der det gik bedst men også der hvor jeg skreg efter ham hele tiden og der blev jeg ikke disket på at han tog forkerte forhindringer men fordi han løb udenom for mange gange, synes egentlig selv jeg reddede den meget godt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hov Hov det er ikke i orden, jeg er den HF'er der er allermest genkendelig og det betyder at i andre skal give jer til kende når i ser mig :-D

 

Gætter på du måske så spring 1? Det var i hvert fald der det gik bedst men også der hvor jeg skreg efter ham hele tiden og der blev jeg ikke disket på at han tog forkerte forhindringer men fordi han løb udenom for mange gange, synes egentlig selv jeg reddede den meget godt :mrgreen:

 

Ja, ja jeg gætter på du har opdaget mig i løbet af dagen, for jeg er faktisk nok den mest genkendelige på HF, det er bare ikke for min hund.

Jeg kan afsløre at jeg havde vårgrøn jakke på, rød kasket og hvis du ikke har hørt mig i løbet af dagen, så bære du høreapperat:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ja jeg gætter på du har opdaget mig i løbet af dagen, for jeg er faktisk nok den mest genkendelige på HF, det er bare ikke for min hund.

Jeg kan afsløre at jeg havde vårgrøn jakke på, rød kasket og hvis du ikke har hørt mig i løbet af dagen, så bære du høreapperat:drille:

 

 

Ha Ha. du var hende der sagde at dommerne bare var ude på at vise deres magt da de ikke "gav lov" til banegennemgang og vi alle stod i bunke ved ag-banen?

 

For så har jeg hørt dig :mrgreen: og set en af dine hunde bakke baglæns i dæk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha Ha. du var hende der sagde at dommerne bare var ude på at vise deres magt da de ikke "gav lov" til banegennemgang og vi alle stod i bunke ved ag-banen?

 

For så har jeg hørt dig :mrgreen: og set en af dine hunde bakke baglæns i dæk :mrgreen:

 

Nemlig ja og dommeren er min mand (gud bedre det) Jeg viste at du nok havde opdaget mig. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha Ha. du var hende der sagde at dommerne bare var ude på at vise deres magt da de ikke "gav lov" til banegennemgang og vi alle stod i bunke ved ag-banen?

 

For så har jeg hørt dig :mrgreen: og set en af dine hunde bakke baglæns i dæk :mrgreen:

 

 

 

Og efter lidt kreativ søgning må du så være den berømte Sanne som Amocca taler så pænt om???

Dig har sgu overvejet enetimer hos så bare pas på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...