Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles tråd - forår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 999
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og efter lidt kreativ søgning må du så være den berømte Sanne som Amocca taler så pænt om???

Dig har sgu overvejet enetimer hos så bare pas på :mrgreen:

 

Næ nej, berygtet nok nærmere, du skal være velkommen jeg har været med til at træne så mangen en plet øgler

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ nej, berygtet nok nærmere, du skal være velkommen jeg har været med til at træne så mangen en plet øgler

 

Det er fame også en god hund, glad for andre mennesker og meget nysgerrig :-D Og lærenem hvis bare føren er lidt mere konsekvent i sin træning og belønning :mrgreen:

 

 

Men eftersom Tacco og jeg jo ALDRIG ALDRIG skulle stille op til konkurrence så kunne vi to tage det hele lidt mere afslappet, det kan jeg fortryde lidt nu, men vi hyggede os og Tacco havde da lidt af en fest :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fame også en god hund, glad for andre mennesker og meget nysgerrig :-D Og lærenem hvis bare føren er lidt mere konsekvent i sin træning og belønning :mrgreen:

 

 

Men eftersom Tacco og jeg jo ALDRIG ALDRIG skulle stille op til konkurrence så kunne vi to tage det hele lidt mere afslappet, det kan jeg fortryde lidt nu, men vi hyggede os og Tacco havde da lidt af en fest :mrgreen:

 

Jeg ved godt du nok ikke kan se det i dag, men han viste faktisk ret gode takter, når han var på, så løb han som en plet øgle skal, god fart og godt tempo

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt du nok ikke kan se det i dag, men han viste faktisk ret gode takter, når han var på, så løb han som en plet øgle skal, god fart og godt tempo

 

Jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med ham i dag, også selv om han laver de numre som han gør, for jeg synes at når jeg har fat i hans opmærksomhed laver vi kun fejl når jeg gør noget forkert og det er da positivt.

Og jeg tror det andet nok skal komme, det tager måske lidt tid men vi skal jo heller ikke nå noget, jeg er slet ikke konkurrence mennesker og får lidt "skæld ud" i klubben for ikke at tage det seriøst nok.

men dybest set er det jo bare for sjov vi løber :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, så har jeg sgu' alligevel været så heldig at komme af med min vagt d. 1/5. Så nu har jeg lige været inde og ændre min tilmelding, så den også inkluderer spring åben. Og fedt at jeg nu ikke behøver at sidde til stævnet og stresse over at skulle på arbejde bagefter og skulle gå før tid.

 

Fedt. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj altså! Overvejer at komme og kigge, selvom jeg skal på arbejde den dag!

 

Hvad tid skal du arbejde? Hvor er det sødt du gerne vil komme og se os på slap line.. Glæder mig især til de to åbne løb - åh gud, hvad er det lige jeg har rodet mig ud i?!

 

Sådan Lille Louie.

Altså i min lille bitte bil er der plads til 3 udover mig selv + diverse vapser - så tænker det hedder Sonja, Lille Louie og Petrine? :slem::slem::slem::slem::slem:

 

Hårh, det ér jo virkelig en bus! Er det på Frederiksberg et sted, du bor?

 

Jeg tænker på måske at tage toget derud (og tage cyklen med i toget). For så kan Louie og jeg cykle hen og besøge min oldemor i Glostrup efter stævnet.

 

Men det finder jeg lige ud af om vi gør snart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad tid skal du arbejde?

Jeg tænker på måske at tage toget derud (og tage cyklen med i toget).

 

Mit øjemål er elendigt, men det er lige før jeg tror der kan være en cykel i bussen :hmm:

 

Ved kun 5 dage frem, hvad tid jeg skal møde (fridage ligger fast og ved det er en aftenvagt, men det betyder bare møde efter 12).

 

Åben klasse er ikke sådan uoverskueligt vanskelig, gætter på du ikke går efter verdensmesterskabet i første stævne, så åben er bare ... et ekstra løb ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit øjemål er elendigt, men det er lige før jeg tror der kan være en cykel i bussen :hmm:

 

Ved kun 5 dage frem, hvad tid jeg skal møde (fridage ligger fast og ved det er en aftenvagt, men det betyder bare møde efter 12).

 

Åben klasse er ikke sådan uoverskueligt vanskelig, gætter på du ikke går efter verdensmesterskabet i første stævne, så åben er bare ... et ekstra løb ;-)

 

Ej, jeg tager den altså bare med i toget, hvis det er. Tager ikke mere end 25 minutter fra station til station (og jeg kender Albertslund bedre end min egen bukselomme, så kan også sagtens finde hen til stævnet oppe fra stationen af).

 

Til det markerede:

 

Hvad for noget? :vedikke: Kan man andet? :hmm::fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et latterligt krav, for at komme på landsholdet (og du kan så vidt jeg ved ikke blive verdensmester på egen hånd :hmm:) - så ja, uden dig!

 

Har ærligt talt aldrig prøvet det. Men tager hans bur med til Albertslund. Han har heller ikke rigtig prøvet at blive lukket inde i det.. Skal nok blive spændende. Men mon ikke han finder ud af, at man skal forholde sig i ro derinde (sandsynligheden er nok større for at han hellere bare vil ud og lege med alle de andre hunde).

 

Ja, okay, det giver god mening, Sonja.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Åben klasse er ikke sådan uoverskueligt vanskelig, gætter på du ikke går efter verdensmesterskabet i første stævne, så åben er bare ... et ekstra løb ;-)

 

Jeg synes det varierer meget med de åbne klasser, sværhedsgraden altså, alt efter hvilken dommer der er involveret... men ja, det er jo "bare" et ekstra løb under alle omstændigheder....

 

Vil dog sige, at jeg var høj i flere dage efter Nr. Åby i Marts, hvor vi løb vores første fejlfri åben nogensinde :mrgreen:

 

Det er vel fordi, de ikke gider at have en masse hunde siddende og larme som sindssyge, mens de går banegennemgang - og hvad de nu ellers skal, hvor hundene ikke kan komme med.

 

Det giver jo også super god mening, at hundene kan slappe af i deres bure imellem løb, så de ikke bruger halvdelen af deres mentale energi på at stresse over noget der IKKE er arbejdsrelateret.... :vedikke: (godt vi ikke havde landsholdambitioner, for vi kan heller ikke leve op til afslappet i bur før sidst på dagen sådan en stævnedag ;-) )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...