Hop til indhold

International udstilling i Hillerød d. 7-8/5


Recommended Posts

Skal lige regne på det, kan være jeg lige kan nuppe dig med på vejen, hvis der ikke byder sig et lidt mere attraktivt tilbud... Hvis du ikke har noget imod at dele bagsæde med en berner? :slem: Han fylder ikke SÅ meget - men bare noget :engel:

 

OBS. Jeg kører tidligt! Som i rigtig tidligt, regner med at være der når de åbner :blink: Og har en moster med på slæb :lol:

 

FOX er klar tiiiiiidligt:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:hjerte: Tør du godt lade mig sidde på bagsædet med Møffe :hjerte::hjerte: Han får altså uglet pels :engel::mrgreen: Vi kan lige skrive sammen om det, når det nærmer sig :5up:

 

Crap it - så smider jeg ham i bagagerummet og så får du udstillingsteltet og tasken at nusse med :mrgreen:

 

Det vigtigste for mig er, at du ikke giver godbidder, så står der nemlig et niagara-vandfald fra hans mund :oops: Pelsen må du gerne gramse i :mrgreen:

 

Og vi skrives bare :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Crap it - så smider jeg ham i bagagerummet og så får du udstillingsteltet og tasken at nusse med :mrgreen:

 

Det vigtigste for mig er, at du ikke giver godbidder, så står der nemlig et niagara-vandfald fra hans mund :oops: Pelsen må du gerne gramse i :mrgreen:

 

Og vi skrives bare :5up:

 

:genert: jeg skal nok være søøød :mrgreen: og ved godt at de ikke må få godbidder før EFTER de har været i ringen :oops: Men var dog ved at kvaje mig sidste år med Vilya :stupid: havde lige glemt at der var noget der hed fælles-dæk :oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: Er der nogen "syd-fra" der skal til Hillerød ?? vil meget gerne have et lift (kan ikke kører bil endnu :evil: dumme ben) - vil gerne betale for benzin :genert:

 

Hvor på Vestegnen bor du? jeg selv bor i Hvidovre og skal til Hillerød med Jessie og minibillen skal også med, så vi kunne da godt få plads til dig også, så kan du vælge om du vil sidde med kage eller Jessie :slem:

 

Skriv evt. en PB :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor på Vestegnen bor du? jeg selv bor i Hvidovre og skal til Hillerød med Jessie og minibillen skal også med, så vi kunne da godt få plads til dig også, så kan du vælge om du vil sidde med kage eller Jessie :slem:

 

Skriv evt. en PB :-)

 

:mrgreen: vi skal i samme "lejr" :5up: Jeg bor lige ved siden af, hvor søndags-træffene den første søndag i måneden er :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: vi skal i samme "lejr" :5up: Jeg bor lige ved siden af, hvor søndags-træffene den første søndag i måneden er :engel::mrgreen:

 

Så kommer jeg da og henter dig :-) Kan ikke lige få fat i Janni om hvad tid vi skal være der men vi skal vel tidligt afsted? og denne gang skal vi altså have stole med for hold da op, jeg havde ømme ben af at stå op/kravle rundt på gulvet :-)

 

Kan du ikke give mig dit mobilnr. og adr. i PB? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg vil melde Dexter til, for jeg synes det er en lang tur at køre alene:???: For jeg kan ikke køre med Kennel-lowchen denne gang.

 

Er der nogle fra jydeland, evt. som bare vil derover og kigge, der kunne have lyst til at køre sammen med mig?..

 

Har du fundet en løsning? Håber du og Dexter kommer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bille
Vi kommer ikke:???:

Men har næsten fortrudt.. For ville så gerne med, men det er bare en for lang og dyr tur, at køre helt alene, bare for at udstille i 5 min..:genert:

 

Det var ærgerligt, men kan godt forstå dig - kommer du så med i Vejen i stedet? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at kigge forbi - men har aldrig været på en udstilling før og aner ikke, hvordan sådan noget foregår.

 

Er det en "lukket fest" for specielt inviterede?

 

Er det ude eller inde?

 

Koster det noget at komme ind? Og kan næsten forstå, at man kan købe ting og sager derinde?

 

Kan jeg have en uopdragen Otto med, eller er det smartest, at han bliver hjemme?

 

Hvor og hvornår?

 

Al begyndelse er svær...:genert::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Så kommer jeg da og henter dig :-) Kan ikke lige få fat i Janni om hvad tid vi skal være der men vi skal vel tidligt afsted? og denne gang skal vi altså have stole med for hold da op, jeg havde ømme ben af at stå op/kravle rundt på gulvet :-)

 

Kan du ikke give mig dit mobilnr. og adr. i PB? :blink:

Tidligt!! JEg kan tage Minibillen og hundene med hvis det er?

Min tlf er stadig væk..Nu er jeg gået i gang med at lede i hele huset - alle steder! MEn den ligger med garanti udenfor?? men hvor? ligger den altid påvandrette flader...Men det kan være på toppen af en stolpe eller i en tagrende eller bare på jorden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at kigge forbi - men har aldrig været på en udstilling før og aner ikke, hvordan sådan noget foregår.

 

Er det en "lukket fest" for specielt inviterede?

 

Er det ude eller inde?

 

Koster det noget at komme ind? Og kan næsten forstå, at man kan købe ting og sager derinde?

 

Kan jeg have en uopdragen Otto med, eller er det smartest, at han bliver hjemme?

 

Hvor og hvornår?

 

Al begyndelse er svær...:genert::rolleyes:

 

Boderne ligger mellem ringene. Det koster ca 140 for dig og Otto. Husk vacc.papirer. Jeg har aldrig skulle vise dem, men man skal kunne påvise dem, hvis de spørger. Det koster 50 kr uden hund

 

Der står her at det både er indendørs og udendørs. De små racer er nok indendørs så.

 

Dansk kennel klub

 

Det er Milnersvej 39, 3400 Hillerød

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Jeg står i dilemma! Der findes så mange kager, hvilken en skal jeg bage?:vedikke:

Forresten, så glææææder jeg mig:banan:

KAn du ikke bare bage dem alle sammmen? :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Vi kommer ikke:???:

Men har næsten fortrudt.. For ville så gerne med, men det er bare en for lang og dyr tur, at køre helt alene, bare for at udstille i 5 min..:genert:

Jyske nærrigrøv :mrgreen: Jeg har taget alene til Slovenien for at udstille i 5 min..Det er en prioritering af hvad der er vigtigt..er kage ikke det mest vigtige??? :lun::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at kigge forbi - men har aldrig været på en udstilling før og aner ikke, hvordan sådan noget foregår.

 

Er det en "lukket fest" for specielt inviterede?

 

Er det ude eller inde?

 

Koster det noget at komme ind? Og kan næsten forstå, at man kan købe ting og sager derinde?

 

Kan jeg have en uopdragen Otto med, eller er det smartest, at han bliver hjemme?

 

Hvor og hvornår?

 

Al begyndelse er svær...:genert::rolleyes:

 

total lukket:slem: men hvis du har kage med, såååååå . . . . . :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tidligt!! JEg kan tage Minibillen og hundene med hvis det er?

Min tlf er stadig væk..Nu er jeg gået i gang med at lede i hele huset - alle steder! MEn den ligger med garanti udenfor?? men hvor? ligger den altid påvandrette flader...Men det kan være på toppen af en stolpe eller i en tagrende eller bare på jorden..

 

He! fandt min i morges... Ude i stalden. Og jeg tænker bare...Hvordan h... er den havnet der Kan absolut ikke mindes jeg har lagt den derud, men det må jeg jo have gjort :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
He! fandt min i morges... Ude i stalden. Og jeg tænker bare...Hvordan h... er den havnet der Kan absolut ikke mindes jeg har lagt den derud, men det må jeg jo have gjort :hmm:
Stalden :hmm: Men jeg har kigget oppe på værkstedet..tænkte jeg måske havde lagt den der under et af mine projekter..HAr også kigget under stjernebilen :vedikke:
Link til indlæg
Del på andre sites

Assååå, nu har jeg en gang tabt en mobil i toilettet OG skyllet den ud, før jeg opdagede, hvad det der "klonk" var:oops: Så det er en mulighed:hmm:

Har nu også fundet den mellem sofahynder, i køleskabet, køkkenskuffe, i vaskemaskinen:genert:, bag sofaen osv..

Og en gang var der en rar mand, der havde fundet den i et busstoppested, hvor jeg havde glemt at tage den med mig da jeg steg på bussen.. Rar mand, sådan at ringe til de gamle at han havde fundet den:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Hmmm... Hvis det er der skal til for at komme ind i varmen....:fornaermet:

 

230616_1880227239366_1051838652_2156566_2821663_n.jpg

(lidt pral er vel tilladt - værket fra sidste uge:slem:)

Den ser lækker ud..nu er du velkommen :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...