Hop til indhold

Udstilling Tønder


Gæst Malinois
 Share

Recommended Posts

Næ du ved ik en dyt om mit opdræt....... og slet ik noget om det kuld.
Snakker du om den du viser bilelde af? nej..Den er vel 8 uger, der skal man virkelig ikke være professor for at kunne udtale at den ikke er indgået i avlen...

Jeg snakker om parringen med Macey og hendes søn...

 

Forøvrigt er det ikke så lang tid siden jeg så Macey.. :megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 446
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jannie, jeg havde ikke læderbusker på. Jeg har aldrig ejet et par læderbusker.

 

LottePigen. Jeg syntes det skummelt du kender min afdøde hund og ikke vil give dig til kende. Men du må jo have et meget lavt selvvær, siden jeg ikke må vide hvem du er. Har fået ny hund. :slem:

 

Og Rams: Nej min mand har ikke taget mange billeder af din hund og da slet ikke af dig. Han har nok i mig. Han er ikke små børn.

 

Ja jeg er venninde med Tina, men hende siger jeg min mening til om hendes hunde, da hun netop kan bruge folks mening for at ændre det hun laver.

Men i andre ønsker åbenbart ingen ændring. Så fred være med det.

Nej læderbukser ville ikke rigtig passe til dig... jeg snakket om hendes sidste yndlingsvennde..eller var det hende før :hmm: Never mind..jeg ville ellers godt se dig i læderbukser :mrgreen:

 

Hvad betyder han er ikke små børn? er det jydesnak? det har jeg det lidt svært med..Mener du han er ikke et lille barn?

Mænd kan da altid lokkes væk fra deres "koner"..og de elsker at kigge på billeder af andre piger..Især slanke, langbenede og smækre sild..

 

Jo jo vi vil da gerne høre din mening..men gerne noget konstruktivt..Hundene har tynde ben, kan vi da ikke bruge til meget..Og slet ikke når man synes netop fru silvercoats hunde har tynde umuskuløse ben..Men de har da sikkert andre fortæffeligheder

Link til indlæg
Del på andre sites

Jannie,
Jeg elsker når det kommer ud ved en fejltagelse at I bruger så meget tid på mig at vi er på fornavn :slem:

Kom dog forbi til en kop kaffe en dag..Og tag bare fru Silvercoat med.. Hun har aldrig været her og jeg ved jo hun er en meget nysgerrig frue :mrgreen:

Men helst ikke tintin..Isabella er ikke så vild med ham..

 

vent :hmm: på den anden side så tag ham med..Jeg har hørt rygter om at han vil tæve mig..Det er sq længe siden jeg har været med i en god slåskamp..især en hvor jeg vidste hvem der vandt :engel::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Aj nu skriver jeg lige et mere seriøst indlæg, selvom det godt nok er svært at tage den her parodi seriøst..

 

Hvorfor ikke skrive den slags her et andet sted? Jeg går ud fra at det er nogle bestemt i ville provokere?

Jeg bliver ikke provokeret.. jeg bliver ikke engang fornærmet eller ked af det ... Og nej Tina jeg blvier helelr ikek sur hvis vi ikke vinder i ringen..JEg har mange gange fortalt dig at det interesserer mig ikke så meget.. Mine hunde er de smukkeste uanset hvad :lun: Jeg kommer for kagen (overført det sociale) fordi jeg har meget svært ved at strække min evne til at være social over længere tid (flere dage)Det vil sige at jeg sjældent kan se alle mine hvalpekøbere, medmindre jeg inviterer nogle hver dag.. Og det kan jeg desværre ikke overskue. Så udstillingerne er kanon for os at mødes..Drikke kaffe og æde kage (der var den sq igen)..på netral grund hvor jeg ikke hele tiden skal lukke hunde ud eler ind, børste hunde, fodre hunde eller noget andet..Og fordi jeg ikke gerne tager for meget tid fra hundene når jeg er hjemme hos dem.

Jeg er ikke og bliver aldrig sportsmenneske.. Desværre :genert: eller heldgvis? :hmm:

 

Og så synes jeg det er malplaceret at skrive at hundene er grimme? hvem er det lige der skal definere det? Jeg vil sige ejerne.. hvis du som ejer synes din hund er den smukkeste er det så ikke ok? Synes du så ikke at vi skal lade de nye udstillere blive i den tro? Så de kommer igen..det er unægteligt meget sjovere nu hvor vi er 22 hunde i ringen end da vi var 2 (mig og isabella). Eller det er sjvt når Isabella er med, jeg hader den der ring ting.. Træningen elsker jeg, men at gå i ringen siger mig intet

Du ved ligeså godt som jeg at det varer længe inden de nye udstillere begynder at slå de garvede.. Så hvad er du bange for med alle de nye? Byd dem dog velkommen.. Nogle af os synes udstillingerne er hyggelige.. Vel især dem som kommer i løvelejren..Hvor vi synes alle de andres hunde er så smukke, søde og dejlige..Også dem vi ikke selv har opdrættet :engel:

og hvor vi med gode hjælper og giver gode råd..

 

I løvelejren er vi kun konkurrenter inde i ringen..udenfor er vi venner, eller hvertfald hygger vi os sammen og lader fnidderfnadder og nag være glemt

 

 

Nu er det ik mig som har sagt at de er grimme, jeg syntes at man skal have sin egen mening om Löwchen, om de skal have tynde ben, storer eller små, sorte eller hvide.

Det er så fint at i hygger jer på udstilling, og at dine hvalpe køber udstiller så flittigt.

Men lad vær med at svin os andre til, der er plads til os alle.:-D

Jeg kan ik lide at man hakker på andre opdrætter, man kan jo avle som man vil, på storer eller små hunde, er jo deres problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Snakker du om den du viser bilelde af? nej..Den er vel 8 uger, der skal man virkelig ikke være professor for at kunne udtale at den ikke er indgået i avlen...

Jeg snakker om parringen med Macey og hendes søn...

 

Forøvrigt er det ikke så lang tid siden jeg så Macey.. :megaked::megaked:

 

 

Macey og hendes søn...? jeg er helt tabt

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå.. nu vil jeg tage på den gule måge og æde med dem der vil med :mrgreen:

Tak for en sjov tråd..De er lang tid siden jeg har hygget mig så meget..

 

kæft hvor jeg syens det er grimt når de løvefolk skal lufte det beskidte undertøj fnis men sjovt eller hvad? nærmest sådan lidt børnhaveagtigt :mrgreen: Sådan er vi ikke på udstillingerne..eller jeg ved ikke med de andre de vil jo aldrig joine os..men vi har det sjovt..og hyggeligt..og vi har kage :shock: så kom den igen..Jeg har da et sygeligt forhold til kage :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Jeg elsker når det kommer ud ved en fejltagelse at I bruger så meget tid på mig at vi er på fornavn :slem:

Kom dog forbi til en kop kaffe en dag..Og tag bare fru Silvercoat med.. Hun har aldrig været her og jeg ved jo hun er en meget nysgerrig frue :mrgreen:

Men helst ikke tintin..Isabella er ikke så vild med ham..

 

vent :hmm: på den anden side så tag ham med..Jeg har hørt rygter om at han vil tæve mig..Det er sq længe siden jeg har været med i en god slåskamp..især en hvor jeg vidste hvem der vandt :engel::mrgreen:

 

 

:klap::klap:den slåskamp gad jeg godt at se

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

Tja gratis kaffe og kage, det får man jo ikke hos dig, så det takker jeg pænt nej tak til.

Det skriver du jo på din hjemmesiden, man som hvalpe køber også skal betale for kaffe og kage, derfor dine hvalpe er så dyre.

Tænk man ikke engang har råd til at give sine hvalpe køber denne service.

Redigeret af Malinois
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Angelina1

Uha her går jeg og tænker på at ville købe en løvchen, men med sådan en krig som der er mellem løvchen folk her inde så tror jeg at jeg vil kigge på en anden race. troede også at man var voksen når man skriver her inde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Uha her går jeg og tænker på at ville købe en løvchen, men med sådan en krig som der er mellem løvchen folk her inde så tror jeg at jeg vil kigge på en anden race. troede også at man var voksen når man skriver her inde.

 

Hej

 

Ja, det er lidt trist at det skal være sådan en krig :megaked:

 

Men fortryd nu ik dit valg af Löwchen, det er sådan en dejlig race, gå ud på nettet og kig efter opdrætter og ik her inde

 

Held og lykke

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Pedigree of:

 

SILVER COAT'S CHIC BARON

Denmark

Black & Silver

Male

Dk02043/2005

20.12.2004Dk Ch

SILVER COAT'S FLYING FANTASY

Denmark

Black & Silver

Dk11553/2003

12.4.2003Int & Nord & Dk Ch

CHIC CHOIX FAQUIR D'ORIENT

Finland

Black & Cream

Fin32420/00

7.6.2000Fin Ch

BOONDOCK'S LIQUORICE TWIST

+ Finland

SF24118/92Fin Ch FinW-92

CLEEVIEW CATCH AS CATCH CAN

+ Exp Finland United KingdomFin Ch

CHIC CHOIX HELIANTHE NOIR

+ FinlandFin Ch

CHIC CHOIX AIMABLE ET CHIC

(-) Finland

Fin15552/99Int & Fin & S & Est Ch EstW-94

CHIC CHOIX IL EST SI CHIC

+ FinlandInt & Nord & Dk & Est Ch EstW-98 NordW-99

CHIC CHOIX VIVE LA ROSE

+ FinlandDk Ch KbhW-01,-04 NordW-04

CHIC CHOIX GUELLE BELLE

Exp Denmark Finland

Black & Silver

Fin32497/00

30.6.2000Int & Nord & Est Ch

CHIC CHOIX ARC-EN-CIEL

Finland

Fin15548/99Int & Fin & S & Est Ch EstW-94

CHIC CHOIX IL EST SI CHIC

+ FinlandInt & Nord & Dk & Est Ch EstW-98 NordW-99

CHIC CHOIX VIVE LA ROSE

+ FinlandCHIC CHOIX ZEPHYRINE NOIR

Finland

Fin12149/99Fin Ch

CHIC CHOIX KANGOUROU DU NORD

+ FinlandInt & Fin & S & Est Ch EstW-99

CHIC CHOIX OISEAU DE NUIT

+ FinlandDk Ch KbhW-01,-04 NordW-04

CHIC CHOIX GUELLE BELLE

Exp Denmark Finland

Black & Silver

Fin32497/00

30.6.2000Int & Nord & Est Ch

CHIC CHOIX ARC-EN-CIEL

Finland

Lion Colored

Fin15548/99

15.10.1998Int & Fin & S & Est Ch EstW-94

CHIC CHOIX IL EST SI CHIC

+ Finland

SF38629/90Int & Fra & BeNeLux & Fin Ch

LITTLECOURT JOSS

+ Exp Belgium United KingdomFin & S Ch

CHIC CHOIX COMME LA NUIT

+ FinlandInt & Nord & Dk & Est Ch EstW-98 NordW-99

CHIC CHOIX VIVE LA ROSE

+ Finland

Fin38153/96Int & Nord Ch WW-98

CHIC CHOIX LE PETIT PRINCE

+ FinlandFin Ch

CHIC CHOIX PERLE DE ROSE

+ FinlandCHIC CHOIX ZEPHYRINE NOIR

Finland

Liver & Tan

Fin12149/99

12.10.1998Fin Ch

CHIC CHOIX KANGOUROU DU NORD

+ Finland

SF44220/91Fin Ch FinW-92

CLEEVIEW CATCH AS CATCH CAN

+ Exp Finland United KingdomInt & Nord Ch

CHIC CHOIX BRIGITTE LIFAR

+ FinlandInt & Fin & S & Est Ch EstW-99

CHIC CHOIX OISEAU DE NUIT

+ Finland

SF38316/92Int & Fin & S & Est Ch FinW-93 AutJrW-92

CHIC CHOIX MIOCHE ET PAPA

+ FinlandInt & Nord Ch

CHIC CHOIX CARESSE DE NUIT

+ Finland

 

 

jeg kender godt stamtavlen på mine hunde......hvad er det du prøver at sige..?:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

så nu bliver jeg nødtil at blive medlem af denne hunde side, for det køre en god debat om mig der har taget nolge billeder af jeres hunde til en udstilling i tønder. de billeder bliver ikke brugt til noget fra min side, jeg er kun blivet bedt om at tage nogle billeder af de andre hunde der var med til den udstilling, så den person kunne se hvad det var for nolge hunde den person var oppe i mod.

 

så det er sagt.

 

i stedet for at sidde og skive onde ting om den ene eller anden person, her inde syntes jeg i skulle komme igang med vaske og rede og træne jeres hunde til de er klar til næste udstilling.

 

det var nu ikke lige den måde jeg ville blive populær på :mrgreen:

 

med venlig hilsen apollo

Redigeret af apollo
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
så nu bliver jeg nødtil at blive medlem af denne hunde side, for det køre en god debat om mig der har taget nolge billeder af jeres hunde til en udstilling i tønder. de billeder bliver ikke brugt til noget fra min side, jeg er kun blivet bedt om at tage nogle billeder af de andre hunde der var med til den udstilling, så den person kunne se hvad det var for nolge hunde den person var oppe i mod.

 

så det er sagt.

 

i stedet for at sidde og skive onde ting om den ene eller anden, her inde syntes jeg i skulle komme igang med vaske og rede jeres hunde til de er klar til næste udstilling.

 

det var nu ikke lige den måde jeg ville blive populær på :mrgreen:

 

med venlig hilsen apollo

 

Jeg er ked af at du skal udsættes for det her, det var ikke min mening det skulle ende sådan:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Angelina1
jeg kender godt stamtavlen på mine hunde......hvad er det du prøver at sige..?:confused:

 

Kan ikke lige forstå hvorfor man gider og ligge andes stamtavler ud her inde, man kan da bare gå ind på hundeweb, der kan man da se det hele, men der er måske folk som keder sig, eller måske ikke har andet at lave?????:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Angelina1
Jeg er ked af at du skal udsættes for det her, det var ikke min mening det skulle ende sådan:cry:

 

Hej jeg troede ellers at det kun var godt at man fik taget nogen billeder af ens hunde, så havde man da nogen som man kunne lægge på en hjemmeside, kan ikke forstå hvorfor folk bliver sure over at andre folk for taget billeder af deres hund:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...