Hop til indhold

Udstilling Tønder


Gæst Malinois
 Share

Recommended Posts

Gæst Kennel Silver Coat
Kan ikke lige forstå hvorfor man gider og ligge andes stamtavler ud her inde, man kan da bare gå ind på hundeweb, der kan man da se det hele, men der er måske folk som keder sig, eller måske ikke har andet at lave?????:hmm:

 

Det er ik mig som har lagt min stamtavle ud...... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 446
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tja gratis kaffe og kage, det får man jo ikke hos dig, så det takker jeg pænt nej tak til.

Det skriver du jo på din hjemmesiden, man som hvalpe køber også skal betale for kaffe og kage, derfor dine hvalpe er så dyre.

Tænk man ikke engang har råd til at give sine hvalpe køber denne service.

Hahahaha.... :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Ikke så godt når en opdrætter ikke kan huske hvad hun laver

 

Men jeg er hjælpsom idag

:mrgreen:

 

 

kan du ik bare komme til sagen .....ja det er mor og søn parring....og...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er hun ikke helt normal eller mangler hun bare noget at lave hende som så har gjort det?????

 

hun er sgu ikke helt normal :mrgreen:

 

(ej helt alvorligt, når man ikke kender opdrætterne, så tror jeg, at man får mest ud af at bare læne sig tilbage og lade sig underholde, fnidderfnadder er nok belastende, men siger ikke nødvendigvis noget om folks evner som opdrættere eller hundeejere, du skal ikke lade dig skræmme væk fra at få en löwchen lige af den grund)

 

og tak for underholdningen til alle, i er altså skøre, jeg glæder mig til at folde mig ud som löwchenopdrætter! når min hund får en testikel mere, så kommer jeg og fejer ALLE jeres skaldede, tyndbenede hunde af banen :lol:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
hun er sgu ikke helt normal :mrgreen:

 

(ej helt alvorligt, når man ikke kender opdrætterne, så tror jeg, at man får mest ud af at bare læne sig tilbage og lade sig underholde, fnidderfnadder er nok belastende, men siger ikke nødvendigvis noget om folks evner som opdrættere eller hundeejere, du skal ikke lade dig skræmme væk fra at få en löwchen lige af den grund)

 

og tak for underholdningen til alle, i er altså skøre, jeg glæder mig til at folde mig ud som löwchenopdrætter! når min hund får en testikel mere, så kommer jeg og fejer ALLE jeres skaldede, tyndbenede hunde af banen :lol:

 

:klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

Jeg er ked af at du skal udsættes for det her, det var ikke min mening det skulle ende sådan:cry:

Tina det skal du ikke være ked af. :lol:

 

Men vi har da lært noget. Vi skal hente vores Løwchen i udlandet.

Og ja parring kan vi altid finde ud af, over en kop kaffe, Tina. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Angelina1
hun er sgu ikke helt normal :mrgreen:

 

(ej helt alvorligt, når man ikke kender opdrætterne, så tror jeg, at man får mest ud af at bare læne sig tilbage og lade sig underholde, fnidderfnadder er nok belastende, men siger ikke nødvendigvis noget om folks evner som opdrættere eller hundeejere, du skal ikke lade dig skræmme væk fra at få en löwchen lige af den grund)

 

og tak for underholdningen til alle, i er altså skøre, jeg glæder mig til at folde mig ud som löwchenopdrætter! når min hund får en testikel mere, så kommer jeg og fejer ALLE jeres skaldede, tyndbenede hunde af banen :lol:

 

Jeg kender ikke nogen af dem, har kun været inde og kigge på et par hjemmesider, og synes at løvchen ser ud til at være en rigtig sød og rar hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lottepigen

Kennel Silvercoat - du vil vide hvem jeg er?

 

Måske du kan huske min hund jeg købte af dig.. og da problemerne startede ville du ikke snakke med mig..Jeg er vred og skuffet og ked af det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Jeg er ked af at du skal udsættes for det her, det var ikke min mening det skulle ende sådan:cry:

Tina det skal du ikke være ked af. :lol:

 

Men vi har da lært noget. Vi skal hente vores Løwchen i udlandet.

Og ja parring kan vi altid finde ud af, over en kop kaffe. :-)

 

 

Det var jo ik lige sådan det skulle gå.

 

Ja, hent du dig en Löwchen i udlandet, de har mange gode i Tyskland

Du kan jo heller ik lide mine tynde bennet hanner :megaked:

 

Og du må altid komme og få parret

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Jeg kender ikke nogen af dem, har kun været inde og kigge på et par hjemmesider, og synes at løvchen ser ud til at være en rigtig sød og rar hund.

Den ER rigtig sød og rar!:-D Jeg kan helt klart anbefale Kennel Lions of Denmark ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lottepigen

Han blev bittelille..Det er ligemeget..Men han fik PRA og grå stær

 

Tusind tak for ham.Han var dejlig så længe han levede. Men det gjorde ham heller ikke længe.

 

Godnat! Du kan tænke lidt på ham. et har jeg gjort mange gange. JEg håber ikke nogen køber hund fra dig

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Kennel Silvercoat - du vil vide hvem jeg er?

 

Måske du kan huske min hund jeg købte af dig.. og da problemerne startede ville du ikke snakke med mig..Jeg er vred og skuffet og ked af det

 

Hanne...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Angelina1
Jeg kender ikke nogen af dem, har kun været inde og kigge på et par hjemmesider, og synes at løvchen ser ud til at være en rigtig sød og rar hund.

 

Men jeg kan godt forstå hvorfor man ikke lige skal være her inde, det får ikke mig til at købe en løvchen, men jeg kunne nu alligevel kigge på andre hjemmesider. er der nogen som kender nogen gode kenneler i udlandet???

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...