Hop til indhold

Udstilling Tønder


Gæst Malinois
 Share

Recommended Posts

hun er sgu ikke helt normal :mrgreen:

 

(ej helt alvorligt, når man ikke kender opdrætterne, så tror jeg, at man får mest ud af at bare læne sig tilbage og lade sig underholde, fnidderfnadder er nok belastende, men siger ikke nødvendigvis noget om folks evner som opdrættere eller hundeejere, du skal ikke lade dig skræmme væk fra at få en löwchen lige af den grund)

 

og tak for underholdningen til alle, i er altså skøre, jeg glæder mig til at folde mig ud som löwchenopdrætter! når min hund får en testikel mere, så kommer jeg og fejer ALLE jeres skaldede, tyndbenede hunde af banen :lol:

En testikel er da nok..Jeg har jo sagt du vælger selv om den skal lave tæver eller hanhunde :mrgreen:.. Jeg har masser der slet ingen testikler har
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 446
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Kennel Silver Coat
:hmm:

 

 

Du klanter mig for at have lavet en Löwchen for PRA og Grå stær

 

og så har du 41 syge hunde på din hjemmeside :hmm:

 

Jeg ringer lige til Hanne i morgen, for hun er åbenbart sur på mig, det var nu ik det som jeg forstod sidst jeg talte med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
En testikel er da nok..Jeg har jo sagt du vælger selv om den skal lave tæver eller hanhunde :mrgreen:.. Jeg har masser der slet ingen testikler har

Men det er da kun Obama, Nomi, Blaster og tæverne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Ja selvom der har været småfnidder, og konkurrence muggeri i de racer jeg har, kommer det bestemt ikke på højde med det her. Det må være lidt øv, at være opdrætter i den race.

 

 

Det er MEGET øv.....at få underlige mail, læse om en her inde og blive klantet for noget som er 10 år siden, bliver hakket ned på.

 

Det er meget barnligt det her, men jeg er jo nød til at forsvarer mig og mine dejlige Löwchen:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Jeg har ikke tænkt mig at blande mig i denne diskussion, men jeg bliver lige nødt til at spørge dig hvorfor du laver så tætte parringer? Der må være en hensigt eller ideologi bag...?

 

 

Det må du da......Den parring som Janni har lagt ud er fra 2005.

 

Vi har lavet en far og datter parring her for nyligt, det har vi gjort for at fremhæve de gode eneskaber som ligger bag linen, det ser også ud til at være lykkes, der er kommet nogle fine hvalpe

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja selvom der har været småfnidder, og konkurrence muggeri i de racer jeg har, kommer det bestemt ikke på højde med det her. Det må være lidt øv, at være opdrætter i den race.
Det er så nederen!!! Sig endelig til hvis du vil se vores blad... Nu er jeg jo desværre ikke den eneste med korthårede Löwchen længere..Men det gør ikke noget, så finder fruen da bare noget nyt :evil: Gad vide om hun ved hvor mange der er ved at dø af grin over hende i DKK? Jeg har allerede linket til den her tråd
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

lottepigen: Jeg kender ingen Hanne. Så du må jo have været inde et andet sted og læse om min hund. Beauty døde d. 28/10-2010 Lige knap 4,5 år gammel. Savner hende vildt meget. Men har fået en ny hund.

Og ja jeg savner da stadig min gamle Løwchen, hvorfor skulle hun væk i så tidlid en alder.

 

Ja Tina, jeg er ikke til de tynde ben. Men det ved du jo, og det er så min mening. Men derfor syntes jeg jo stadig dine hunde er søde. Men det ved du jo alt om. :slem:

 

Og ja min Løwchen bliver købt i udlandet. Men IKKE Tyskland.

Nok nærmere Finland, hvor Tina kender en god opdrætter. Som hun iøvrigt har haft nogle smukke hunde fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du klanter mig for at have lavet en Löwchen for PRA og Grå stær

 

og så har du 41 syge hunde på din hjemmeside :hmm:

 

Jeg ringer lige til Hanne i morgen, for hun er åbenbart sur på mig, det var nu ik det som jeg forstod sidst jeg talte med hende.

Mig?? jeg har da ikke snakket om grå stær og PRA?

Jeg tror vi lader den stå .. .det hele taler vel næsten for sig selv

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Mig?? jeg har da ikke snakket om grå stær og PRA?

Jeg tror vi lader den stå .. .det hele taler vel næsten for sig selv

 

 

Det ser vi i morgen....når jeg har snakket med Hanne:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

Hold da op sikke et side spor, for nogle billeder der er taget i Tønder.

 

Nå men så kan jeg jo sidde og nyde de finde billeder af jeres hunde, mens i hakker hinanden til mos.

 

Måske vi ses på næste udstilling med kameraet klar. :hmm:

 

Også kan jeg jo lige bruge tiden på noget træning og sjov med min nye hund. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois
Det vil så sige at jeg skal prøve og kigge på løvchen i finland men ikke tyskland???

 

Skal vi tage til Finland sammen. :slem:

Så vi kan få nogle gode Løwchen til DK med gode ben.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Angelina1
Hold da op sikke et side spor, for nogle billeder der er taget i Tønder.

 

Nå men så kan jeg jo sidde og nyde de finde billeder af jeres hunde, mens i hakker hinanden til mos.

 

Måske vi ses på næste udstilling med kameraet klar. :hmm:

 

Også kan jeg jo lige bruge tiden på noget træning og sjov med min nye hund. :vinken:

 

jeg ville bare gerne finde ud af hvor jeg kan købe en sund og rask løvchen henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel Silver Coat
Hold da op sikke et side spor, for nogle billeder der er taget i Tønder.

 

Nå men så kan jeg jo sidde og nyde de finde billeder af jeres hunde, mens i hakker hinanden til mos.

 

Måske vi ses på næste udstilling med kameraet klar. :hmm:

 

Også kan jeg jo lige bruge tiden på noget træning og sjov med min nye hund. :vinken:

 

Ja det er spild af tid.

 

Men hvem hakker på hvem..... og hvorfor?

 

se nu kom der lige en af mine stamtavler ind også fra 2003 det er jo :stupid:

 

det er kun hakket på os eller mig siden jeg kom ind..... fedt Hundeforum eller hakke forum

Link til indlæg
Del på andre sites

Min løve har da egentlig heller ingen testikler :hmm:

 

... Men Bella er nok ligeglad.

 

Til gengæld er hun købt ved verdens bedste opdrætter ... Som har stillet hunden til udstillinger som jeg ikke selv var med til ... som har lært mig alt, hvad jeg behøvede at vide om udstilling (og her mener jeg ikke kun det med kagen) ...

Som har været lige så glad, hvis min hund har vundet, som hvis det var en af hendes egne (det er så også kun sket en eller to gange - men alligevel)

 

Som har stillet her i mit hjem og har hjulpet med alt fra hundeklipning til rengøring og madlavning og servering til konfirmation ... som sagt: verdens bedste opdrætter!!!!

 

Og nej - jeg er ikke en fake-profil som Janni lige har oprettet ... ja jeg sir det bare :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...