Hop til indhold

Udstillingsminder


Gæst Eyecatcher
 Share

Recommended Posts

Ja, det var super hyggeligt. :hjerte: Hvornår er i på Sjælland her i foråret, så jeg igen kan komme forbi og nusse løver og spise jeres kage? :mrgreen:

 

 

også 24. april i Næstved :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Eyecatcher
Nej - det var da min yndlingsdommer der gjorde Bimsen til nordisk jr. vinder OG til dkch ^^

 

Ham den anden var i Grenå ... han dømte hunde ud fra, hvem der blev klappet højest af :mrgreen:

 

I snakker om den samme dommer faktisk :lol: Og han dømte i Grenå, hvor han gjorde Bimsen til bedste tæve og BIM :banan::klap::klap:

Vi råbte og skreg ligeså meget som Freudika gjorde, men hun hørte det slet ikke fordi hun selv hylede og skreg :klap:

Det var også ham der spurgte om min eller Sagapigens hvalp skulle vinde og det blev Sagapigen :mrgreen: !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Er faktisk sikker på at den dommer vi snakker om hedder Rajko Rotner .. Han ELSKEDE når folk klappede af hundene .. Og da jeg blev BIR med Beethoven, der måtte jeg ikke stoppe op, der skulle ham og jeg løbe en runde sammen hvor han løb med rosetten hævet over hovedet.. Og Beethoven, han vidste godt at han vandt :lol:

Det vidste kærlighed i ringen og man kunne virkelig se at han ELSKEDE det han lavede :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Super gode historier allesammen :mrgreen:

Det er bare dejligt at læse om dem..

Kan lige se Møffe for mig, der prøver at komme til at lege med hunden bag sig :lun:

Eller MK101 , kan lige se for mig at du bliver bidt i bagdelen mens du shower :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er faktisk sikker på at den dommer vi snakker om hedder Rajko Rotner .. Han ELSKEDE når folk klappede af hundene .. Og da jeg blev BIR med Beethoven, der måtte jeg ikke stoppe op, der skulle ham og jeg løbe en runde sammen hvor han løb med rosetten hævet over hovedet.. Og Beethoven, han vidste godt at han vandt :lol:

Det vidste kærlighed i ringen og man kunne virkelig se at han ELSKEDE det han lavede :klap:

 

Ja - det var den sjove dommer i Grenå

 

Min yndlingsdommer er jo dansker :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er faktisk sikker på at den dommer vi snakker om hedder Rajko Rotner .. Han ELSKEDE når folk klappede af hundene .. Og da jeg blev BIR med Beethoven, der måtte jeg ikke stoppe op, der skulle ham og jeg løbe en runde sammen hvor han løb med rosetten hævet over hovedet.. Og Beethoven, han vidste godt at han vandt :lol:

Det vidste kærlighed i ringen og man kunne virkelig se at han ELSKEDE det han lavede :klap:

Det er rigtig..Rajko Rotner..Og han var bare så kær :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke samme dag??+:shock::shock: Så var jeg sq da komme en dag for sent

 

Nej :-D Udstillingen er fredag, lørdag og søndag. Lidt surt at stå som den eneste udstiller om mandagen ved Næstvedhallerne... :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan du også komme..Så vinder vi hver sin gruppe og bliver begge placeret i BIS konkurrencerne :mrgreen: Det er så smukt så smukt

 

Jep, så tropper jeg op med min alt for tynde bulldog og vinder hele l*rtet. :mrgreen:. Jeg synes dog du skal lade mig blive BIS1, jeg vinder jo aldrig noget:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, så tropper jeg op med min alt for tynde bulldog og vinder hele l*rtet. :mrgreen:. Jeg synes dog du skal lade mig blive BIS1, jeg vinder jo aldrig noget:megaked:

 

Hurra, så får vi også et cert med hjem. Det havde jeg lige glemt i farten. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

aaaaaaaaaaaaaah, udstillingsminder. Dem har jeg mange af. Og de mest outrerede er stensikkert fra udlandet.

 

Jeg mindes blandt andet min allerførste cockerudstilling i Tyskland, stedet hed Jägerhof og i min naivitet troede vi at det var på en gård af en slags.....

 

Det viste sig at være en Bierstube.... -med meget lidt plads. men med gode muligheder for at købe øl og ærtesuppe.

Jeg mindes en tysk udstiller der hurtigt blev døbt Austin Powers (og ja, han lignede) og en dansk udstiller der kunne betro os at han ikke vidste om han var til mænd eller til damer og som højt råbte, efter hans hund havde skidt på gulvtæppet...."hvem tørrer lige lort op efter miiiiiiiiiiiiiig" mens han svansede videre.......

 

Jeg mindes Indy fik sit første cert på den udstilling, og med den slags gode oplevelser, både oplevelses og resultatmæssige fik jeg sået kimen til min hærgen på de internationale scener....

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh ja... og Harry Hinkeldeyns mindeudstilling i Hamborg

 

Det var året efter, og en af Tysk Spanielverdens store profiler havde stillet træskoene. Så alt Harry Hinkeldeyns memorabilia (læs: skrammel) blev uddelt til denne mindeudstilling.

 

Vi var 3 danske udstillere afsted, og jeg mindes hvordan vi rå-fniste af nogle af de her genstande der var præmier. jeg var så heldig at vinde min klasse og få en fiiiin pokal (og blik kan vi lide).. stor triumf. Intet skrammel til mig. Så skulle konkurrencen om bedste brugshund afgøres, og vi vandt... dommeren trykkede min hånd og så gik speakeren ellers igang med at fortælle en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang enetale om min præmie som viste sig at være et Harry Hinkeldeyn mindefad som han havde fået engang i Polen (med en masse tekst på polsk) og han ævlede og kævlede om det her fantastiske fad, mens jeg blev mere og mere stram i masken til udsigten om at skulle modtage dette afsindigt grimme fad. -I mellemtiden stod de 2 andre danskere (tak Hans og Pia) og slog sig på lårene af grin udenfor ringen... Og da jeg marcherede ud af ringen med et blik der indikerede at det her fad endte sine dage i Autowehr på Autobahn blev jeg forfulgt af tysker der kom og holdt endnu en lang enetale om at man virkelig skulle passe på sådan en skat.... -hvilket jeg jo så måtte love.

 

Stor var min fryd da en anden dansker vandt bedste tæve og modtog et om muligt endnu grimmere fad og en cockerfigur på 3 ben :mrgreen:. Min hund blev 2. bedste tæve... og fik stor pokal.... fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis :klap:

 

Den bedste tæve blev også bedst i racen, og senere Best in Show og vandt monsterpokal... Til tyskernes store irritation, for al blik og alt det bedste Harry Hinkeldeyn skrammel er vundet af die dumme Dänen.

 

Da vi pakker sammen er pokalen blevet stillet oven på burvognen og vi når lige at spørge om det nu også er smart når vi skal trille op på fliserne. jaja, siger ham der har vundet og afsted det går... i 10 meter. Så ryger monsterpokalen af vognen og trykkes flad som en pandekage :stupid: Alle tyskere vender sig om og ser ham med den fladmaste pokal... -og det er her min veninde og jeg skynder os at fordampe i en fart..... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...