Hop til indhold

Smukke TIO


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

Saa er pelsdyret liige blevet borstet for idag!

 

Tio er en deeeejlig afghansk mynde. lige saa godmodig som han er smuk.

 

Det eneste irriterende er nok, at han tager al opmaerksomhed fra mig naar vi er ude:blink:

 

 

IMG_2061.JPG.opt780x520o0,0s780x520.JPG

IMG_2075.JPG.opt780x520o0,0s780x520.JPG

IMG_2069.JPG.opt780x520o0,0s780x520.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Han er rigtig smuk!!!

 

Bruger du ikke myndehalsbånd på ham? Synes ikke jeg kan se noget halsbånd :vedikke:

 

Ja, du har RET - det er liiige det, der er saa surt:stupid: Jeg har brugt penge paa at kobe de FLOTTESTE halsbaand OG navneskilte med lakeret aegte guld:slem: og saa kan man slet ikke se dem, for al den pels!!!

 

Men det er der altsaa bag al blondine pelsen, det er bare om at lede efter det, derinde.

 

Saa tager lige nogle billeder som beviset:lol:.

 

Det er iovrigt saadan et fint navneskilt med Skt. Francess - "the goddess to protect all animals" Se det kunne Tio's mor slet ikke staa for:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Forresten har jeg ogsaa faaet lavet et fint microchip skilt til den lille ny i familien - det er fordi hendes plastikskilt faldt af. saa jeg maatte have nyt.

 

tager billede af det senere. hendes ses bedre fordi hendes hvalpe pels er rimelig kort endnu da:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Ja, du har RET - det er liiige det, der er saa surt:stupid: Jeg har brugt penge paa at kobe de FLOTTESTE halsbaand OG navneskilte med lakeret aegte guld:slem: og saa kan man slet ikke se dem, for al den pels!!!

 

Men det er der altsaa bag al blondine pelsen, det er bare om at lede efter det, derinde.

 

Saa tager lige nogle billeder som beviset:lol:.

 

Det er iovrigt saadan et fint navneskilt med Skt. Francess - "the goddess to protect all animals" Se det kunne Tio's mor slet ikke staa for:blink:

 

Hvor har du dog det afsindige lækre halsbånd fra ? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Og saa er der Smukke Chloe, paa hele 8 maaneder, i sit sikre hjemme halsbaand, med dertil navneskilt i. Det er saadan et sikkert halsbaand som automatisk udvider sig hvis en pote eller andet skulle haenge fast.

 

Rigtig go' ting:5up:.

 

I sit andet laekre laeder halsbaand, er det nye microchip skilt foruden navneskiltet i. det er bare et alm. navneskilt til hunde jeg saa i stedet har tilfoert hendes microchipnr. saa folk ogsaa umiddelbart ved, at froken ogsaa har chip.:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Flot hund! Hvor lang tids børstning ligger der i at få ham til at se sådan ud?

 

 

Altsaa lige der, tog det mig faktisk kun ca. 5 -10 min. Det er meget forskelligt. Nogle gange bruger jeg 20 -30 min - 45 min. hvis han har mange filtre den paagaeldende dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
nå okay, så dem bare derinde :engel:

 

Ja, nu du naevner det med 'kitty' saa er det faktisk muligt de ogsaa bruges til katteskilt, fordi de er ikke saa store.:hjerte:

 

 

Hvorfor siger din profil inaktiveret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, nu du naevner det med 'kitty' saa er det faktisk muligt de ogsaa bruges til katteskilt, fordi de er ikke saa store.:hjerte:

 

 

Hvorfor siger din profil inaktiveret?

 

Jeg svarer lige for Tonks - for hun kan nemlig ikke selv lige i øjeblikket.

 

Efter jeres "debat" i de forskellige tråde har hun fået en advarsel - og er blevet udelukket i et stykke tid - eller noget i den stil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...