Hop til indhold

Hejsa alle


Gæst baileysmor
 Share

Recommended Posts

Gæst baileysmor

Hejsa Allesammen :vinken:

 

Jeg er ny herinde og ville lige sige hej.

 

Jeg har Bailey, en labrador formel 1 på 10 uger.

 

Super dejlig hvalp med fuld fart på.

 

Det er første gang jeg har hund, så håber at møde en masse andre hvalpeejere herinde.

 

Venlig hilsen

 

Heidi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst baileysmor
Hej og velkommen :vinken:

 

Ja, der er fart på med sådan en bette én :lun::-D heldigvis sover de også ind imellem ellers er det svært at holde pusten :blink:

 

èn meget vigtig ting, du skal vide om dette forum er, at vi er tossede med fotos :engel:

 

Hej igen og tak :-)

 

Har prøvet at ælave et fotoalbum herinde ved ikke om den virker, men der skulle være lidt billeder af vores ballademager

Link til indlæg
Del på andre sites

ville bare lige sige tak for velkomsten. Er helt sikker på jeg nok skal blive glad for at være herinde:-)

 

Hej og velkommen. Ja du bliver bestemt glad for at være her - du kan spørge om ALT.

 

Jeg er også nybegynder med hvalp - har en Shih Tzu - nu 6 md.

Så jeg/vi har haft hende i 4 md.

 

Og jeg har allerede fået megen hjælp herinde. Der bliver svaret tålmodigt på alle spørgsmål.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :vinken:ja jeg vil også ønske tillykke med det dejlige lille væsen, kan kun tilslutte mig , jeg er også over 17 år, ja et par gange, :-P har selv haft hund før, men ak man glemmer mange ting fra hvalpens tid. Og jeg har sandelig fået megen hjælp herinde. som jeg har været meget glad for, også selv givet nogle råd, JA der bliver svaret tålmodigt på alle spørgsmål. så ja det er alletiders tråd. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...