Hop til indhold

FORDOMME


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde
Det kan være du har flere penge end mig :mrgreen: Nød lærer osv. Hvis jeg havde råd ville jeg også have folk til alt det grove :mrgreen: :hmm:eller nej det ville jeg måske nok ikke ..Skal det gøres godt skal man gøre det selv :klap:

 

Man behover ikke at have penge, for at faa sode folk til at hjaelpe en:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 630
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor dog... det er der da så mange andre der ikke er :genert:

 

Joeh, men den ene elendighed retfærdiggører jo ikke den anden, jeg skal jo også kunne sove om natten (kun iført værktøjsbælte, men det er jo bare noget jeg lader som om :slem:).

 

Ja det var ikke mig der startede den lumre tone, følger den bare til dørs og i seng :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt det er en fordom..Men er det der ikke en blondine-ting?

Jeg elsker handyman projekter..Og jeg har altid gang i mindst 4-5 projekter samt 10 andre på tegnebrædtet.. Og alle mine piger er handypiger.. Og kan reparere biler, lave vvs arbejde, male, mure, slå græs, lave mad, brodere, strikke, sy tøj, sætte køkken op, samle ledninger, installere en bil radio, skifte vandhaner, trække rør til gulvvarme, lave hegn, sætte hegn op..you name it! Og det de ikke kan, finder de ud af hvordan man gør..

De kan betjene både sav, boremaskine, skovl, spade, skruetrækker osv. på lige fod med moppe og karklud.. Ligesom mine drenge kan gøre rent, passe børn osv lige så godt som pigerne.

:5up:

Elsker mekanik og andre "drengeting". Da jeg boede hjemme hjalp jeg min far med alle mulige ting, bore, hamre, save, lave hegn, grave ud til garage o.s.v.

Dog holde jeg mig fra strøm, er panisk angst for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:

Elsker mekanik og andre "drengeting". Da jeg boede hjemme hjalp jeg min far med alle mulige ting, bore, hamre, save, lave hegn, grave ud til garage o.s.v.

Dog holde jeg mig fra strøm, er panisk angst for det.

 

:5up:

Rigtig kvinder "kan selv", herhjemme slås vi om værkstedet og vi har enda navn på værktøjet da jeg har en del som manden får ejerfornemmelser overfor hvis jeg vender rygge til... he he :slem:

Men med de biler vi har så kræver det jo lidt fair for mekanik ... :blink: manden svejser med sin co2 og jeg har ilt og gas. dejligt at kunne lave ting selv :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...