Hop til indhold

Venskaber på H-F, hvor kommer de fra ???


Audrey
 Share

Recommended Posts

Først: Velkommen til :-)

 

Jeg har ikke mødt så mange herinde endnu (men har også kun været med til et enkelt træf), men jeg vil rigtig gerne. Desværre er jeg meget genert :oops:

 

Mht. Facebook - det er meget sjovere at være herinde :klap:

 

Der har jeg det nok ligesom dig, så jeg holder lidt igen og det irriterer mig faktisk enormt meget, men det er ligesom om det ikke er noget man selv er herre over desværre.

Jeg er også totally adicted :klap:

 

 

 

I skal "bare" vælge en maske, sådan overlever jeg.

Ingen tror jeg har det handicap at være genert, men det har jeg :damn:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fox søster har været med til træffet uden hund, så du skal ikk føle dig dum :-D.. Ellers kan du bare kalde lidt på min (hvis han da gider høre efter :lol:)..

 

Ellers ja tag ham med :hjerte:. Det er altid skønt at møde nye hunde!

 

:blink: Det er så ikke min søster - men min bror´s kone :mrgreen:

 

Og jeg har mødt riiigtig mange herinde fra - fra Jægerspris, Fyn, Skive og London :klap:og mange andre steder fra. Nogle falder man bare rigtig godt i "hak" med på skrift og så er jeg nysgerrig og vil se, hvem der er bag skriften, og jeg er aldrig aldrig blevet skuffet :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der har jeg det nok ligesom dig, så jeg holder lidt igen og det irriterer mig faktisk enormt meget, men det er ligesom om det ikke er noget man selv er herre over desværre.

Jeg er også totally adicted :klap:

 

Det irriterer også mig rigtig meget, for jeg ville så gerne. Jeg har nemlig ikke rigtig nogle venner irl der deler min interesse for hunde. Men synes godt nok det er svært pga. den dumme generthed.

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink: Det er så ikke min søster - men min bror´s kone :mrgreen:

 

Og jeg har mødt riiigtig mange herinde fra - fra Jægerspris, Fyn, Skive og London :klap:og mange andre steder fra. Nogle falder man bare rigtig godt i "hak" med på skrift og så er jeg nysgerrig og vil se, hvem der er bag skriften, og jeg er aldrig aldrig blevet skuffet :mrgreen::mrgreen:

 

Shyyy, jeg forsøgte da :-D:-D.

Kan jeg egentligt godt huske nu, eftersom du snakkede i telefon med hendes søn som er din nevø :stupid:.. Undskyld min fejl :lol::lol:.

 

 

-- Uha nej jeg er heller ikke blevet skuffet over dem jeg har mødt :-D. Og her på tirsdag skal jeg møde Caia og Carina :hjerte:. Og i slutningen skal jeg møde Malene (Tonki) og Izzie - også passe Izzie i 3 dage. Jeeeg glæder mig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shyyy, jeg forsøgte da :-D:-D.

Kan jeg egentligt godt huske nu, eftersom du snakkede i telefon med hendes søn som er din nevø :stupid:.. Undskyld min fejl :lol::lol:.

 

 

-- Uha nej jeg er heller ikke blevet skuffet over dem jeg har mødt :-D. Og her på tirsdag skal jeg møde Caia og Carina :hjerte:. Og i slutningen skal jeg møde Malene (Tonki) og Izzie - også passe Izzie i 3 dage. Jeeeg glæder mig :hjerte:

 

Fedt indlæg, som bare demonstrerer et godt venskab herinde :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaer, men folk er jo også søde herinde :hjerte::hjerte:..

 

Synes bestemt du skal komme til træffet :P . hehe

 

 

Det vil jeg helt sikkert gerne hvis jeg kan (står lige med 2 danskopgaver på hhv. 10 og 20 sider jeg skal have skrevet inden 2. maj, så det må man jo hellere prioritere :damn:) Men hvis jeg kan finde tid til det så tror jeg, at jeg kommer og tager Paw med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dog har jeg set en del til Hestekjær, og er igang med at finde job her på fyn, til hendes mand, så de kan flytte herned :mrgreen::mrgreen:

 

 

Ikke fordi jeg er sådan stalker agtig, men kan rigtig godt li deres hund (og selvf også menneskerne).

 

Godt Bjørn ikke læser med herinde - kunne godt være han blev overrasket over, at du er ved at planlægge hans fremtid:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Stalker:hmm:- er du nu helt sikker på det:slem::slem::slem:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Set i bakspejlets lys, så er det faktisk ret sjovt! Overvejede du at skifte fodermærke efterfølgende?.... Mener bare, hvis en tennisbold er foretrækkende føde...:sjov:

 

 

(Lige nu lægger jeg bånd på mig selv, så folk lige får en chance for at lære mig lidt at kende, inden det går op for dem hvor sarkastisk og selvironisk jeg er....FOR DET ER JEG:drille::klap:)

 

....Og jeg eeeeeelsker alle de smileys!! :banan::banan::banan::banan::banan:

 

Smileys er for geniale! :klap:

 

Foder overvejede jeg dog ikke et halvt sekund - han kan ikke klage, han får det bedste: Råt kød og ben! :mums:

 

At hans så bare er kronisk sulten :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shyyy, jeg forsøgte da :-D:-D.

Kan jeg egentligt godt huske nu, eftersom du snakkede i telefon med hendes søn som er din nevø :stupid:.. Undskyld min fejl :lol::lol:.

 

Hvis de var søstre, ville sønnen så ikke stadig være FOX's nevø?? :hmm::-D

 

Audrey, velkommen til, og jeg håber du møder en masse af de dejlige mennesker herinde.

 

Jeg har ikke selv mødt nogen endnu, men håber at tage gevaldig hævn, næste gang jeg er i DK. Hvis der skulle være nogle træf på det tidspunkt, kommer jeg helt sikkert, og sandsynligvis uden hund, medmindre jeg kan kidnappe en af min søsters greyhounds.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Jeg kender ingen personligt herindefra, dog har jeg mødtes med et par stykker en enkelt gang for laaaang tid siden-tid er lidt en mangelvare i mit liv;-).

Desuden er jeg nok lidt/noget ældre end de fleste herinde:oops: og har travlt med børn og hus også, omend jeg da altid lige har tid til at komme lidt på HF:5up:.

V.H. Sille

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis de var søstre, ville sønnen så ikke stadig være FOX's nevø?? :hmm::-D

 

Audrey, velkommen til, og jeg håber du møder en masse af de dejlige mennesker herinde.

 

Jeg har ikke selv mødt nogen endnu, men håber at tage gevaldig hævn, næste gang jeg er i DK. Hvis der skulle være nogle træf på det tidspunkt, kommer jeg helt sikkert, og sandsynligvis uden hund, medmindre jeg kan kidnappe en af min søsters greyhounds.

 

 

Ellers så laver vi da bare et træf :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Jeg kender ingen personligt herindefra, dog har jeg mødtes med et par stykker en enkelt gang for laaaang tid siden-tid er lidt en mangelvare i mit liv;-).

Desuden er jeg nok lidt/noget ældre end de fleste herinde:oops: og har travlt med børn og hus også, omend jeg da altid lige har tid til at komme lidt på HF:5up:.

V.H. Sille

 

 

arh, vi er da en del "gamle" herinde:genert:

 

Jeg har også mødt en del herindefra, passet Tyson og Shabi via skype:mrgreen:, min gamle hund blev adopteret af en herindefra, købt hund igennem h-f, hundetræf og udstillinger:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis de var søstre, ville sønnen så ikke stadig være FOX's nevø?? :hmm::-D

 

Audrey, velkommen til, og jeg håber du møder en masse af de dejlige mennesker herinde.

 

Jeg har ikke selv mødt nogen endnu, men håber at tage gevaldig hævn, næste gang jeg er i DK. Hvis der skulle være nogle træf på det tidspunkt, kommer jeg helt sikkert, og sandsynligvis uden hund, medmindre jeg kan kidnappe en af min søsters greyhounds.

 

 

 

Altså, du skal jo have kaffe på fyn sammen med alle de fynboer som har lyst til at komme!!!!

 

HUSK DET NU!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis de var søstre, ville sønnen så ikke stadig være FOX's nevø?? :hmm::-D

 

Audrey, velkommen til, og jeg håber du møder en masse af de dejlige mennesker herinde.

 

Jeg har ikke selv mødt nogen endnu, men håber at tage gevaldig hævn, næste gang jeg er i DK. Hvis der skulle være nogle træf på det tidspunkt, kommer jeg helt sikkert, og sandsynligvis uden hund, medmindre jeg kan kidnappe en af min søsters greyhounds.

 

Ellers så laver vi da bare et træf :blink:

 

 

Som BlackGSD skriver - så laver vi da bare et træf på en dato der passer dig :5up::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis de var søstre, ville sønnen så ikke stadig være FOX's nevø?? :hmm::-D

 

Audrey, velkommen til, og jeg håber du møder en masse af de dejlige mennesker herinde.

 

Jeg har ikke selv mødt nogen endnu, men håber at tage gevaldig hævn, næste gang jeg er i DK. Hvis der skulle være nogle træf på det tidspunkt, kommer jeg helt sikkert, og sandsynligvis uden hund, medmindre jeg kan kidnappe en af min søsters greyhounds.

 

Shyyy !!

Jeg er ikke så god til det der :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, du skal jo have kaffe på fyn sammen med alle de fynboer som har lyst til at komme!!!!

 

HUSK DET NU!

 

DET har jeg da ikke glemt! Ligeså komsammen hos Malene i Havndal. Jeg glæder mig ligeså meget til disse ting, som til at se familien. :oops:

 

Vi fik aldrig snakket om noget på Sjælland, men nu hvor BlackGSD og FOX har bragt det op, glæder jeg mig endnu mere! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...