Hop til indhold

Fraggle Folket i SOMMER VEJR


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

Nye billeder af Tio, Chloe og Nemo cockeren. Vi bor lige op af den mest hundevenlige og VIDUNDERLIGE park omraade, og lige nu er der smukke blomster over alt:-).

DSC_0349.NEF.jpg.opt780x584o0,0s780x584.jpg

DSC_0317.jpg.opt780x836o0,0s780x836.jpg

DSC_0325.NEF.jpg.opt780x519o0,0s780x519.jpg

DSC_0388.NEF.jpg.opt780x519o0,0s780x519.jpg

DSC_0383.NEF.jpg.opt780x599o0,0s780x599.jpg

DSC_0355.NEF.jpg.opt780x519o0,0s780x519.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Årh er forelsket i cockeren :lun:

 

Det bliver Nemo GLAD for at hore naar jeg fortaeller ham det:-D. Naar nu man er blevet gammel og der saa oven i kobet er kommet de mest mystiske fraggler til familien.haha.

 

Maa sige Nemo har taget godt imod dem paa trods af at have vaeret alene vovse i 8 aar. Han kraever dog sin ret til at vaere BOSS, og det giver fragglerne ham fint lov til. Heldigvis:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Verdens smukkeste fraggler. :5up:

 

Ahhh det er sorme paent sagt. Det vil jeg prove at huske naar jeg er til udstilling med dem, og er iblandt en masse benhaarde konkurrenter:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver Nemo GLAD for at hore naar jeg fortaeller ham det:-D. Naar nu man er blevet gammel og der saa oven i kobet er kommet de mest mystiske fraggler til familien.haha.

 

Maa sige Nemo har taget godt imod dem paa trods af at have vaeret alene vovse i 8 aar. Han kraever dog sin ret til at vaere BOSS, og det giver fragglerne ham fint lov til. Heldigvis:blink:

 

Glad for at han bliver glad har en forkærlighed for Cockere :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...