Hop til indhold

Gizmo og Ling billedspam... Nyt kamera...

BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo fået købt mig sådan et spejlrefleks-kamera :banan: Så er igang med at lære det at kende... Og det "går så ud over" hundene :blink: Og det er jo fantastisk, Ling er jo ikke meget for når jeg tager kameraet frem normalt, men nu kan jeg jo sidde på god afstand og tage billeder af ham :5up:

Og så skal Gizmo lige finde ud af, at det ikke er ensbetydende med at jeg vil have ham på skødet når jeg sætter mig ned/på hug :lol:

Og så skal jeg vist liiige finde ud af det der med lukketiden, når jeg tager "action" billeder - men måske jeg først skal finde ud af, hvor på kameraet man indstiller dette... :genert:

Nå, men her er mine debut billeder med et ordenligt kamera :-D

Først Gizmo (10½ mdr.) :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser sgu godt ud, Susi!!

Og du er ret god til at komme ned i hans højde:5up: Istedet for at tage billeder oppefra.. Der er et par enkelte hvor han leger, men ellers er det kanon.. Dejlige billeder og lækker farve:lun:

Tak tak :-D Dejligt med en "profs" kritik og gode råd ;-) :5up:

Han begyndte bare lige pludselig at hoppe rundt om den kiks jeg gav ham, så det var hurtigt om impulsivt, og nåede ikke at få sat mig ned førend han var færdig, for døjer med leddene i knæet så det går lidt langsomt og besværet at komme ned og sidde :genert: Men nu er jeg forberedt til næste gang han får sådan en kiks :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak :-D Dejligt med en "profs" kritik og gode råd ;-) :5up:

Han begyndte bare lige pludselig at hoppe rundt om den kiks jeg gav ham, så det var hurtigt om impulsivt, og nåede ikke at få sat mig ned førend han var færdig, for døjer med leddene i knæet så det går lidt langsomt og besværet at komme ned og sidde :genert: Men nu er jeg forberedt til næste gang han får sådan en kiks :slem:

Jeg kender det kun alt for godt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Undskyld men jeg kender intet til kameraer og det interesserer mig heller ikke at finde ud af det! Jeg skal bare vide hvor knappen er og motivet!

Men jeg synes jeg er god til at se om billederne blev go'e, og de der billeder er SUPER, synes jeg. Specielt motivet! Sikke en flot pels han iovrigt har. Og saa er det altid skont at se racer man ikke ser saa tit synes jeg. Tak for kikket:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvilket kamera?

hvis det er canon bruger jeg tv til action,

Ellers så dejlige billeder, Ling ligner jo sig selv :lun:, men Gizmo har godt nok fået lange ben :lun: og blevet rigtig flot :lun:

Det endte med at blive et Olympus E-510 :5up: :mrgreen:

Og har så følgende linser/objektiver:

14-42 mm 1:3.5-5.6 ED

40-150 mm 1:4-5.6 ED

70-300 mm 1:4-5.6 ED

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Åhhh jeg sukker fortsat efter et spejlrefleks kamera.. Men kan stadig ikke finde ud af hvilke et jeg skal have :-)

Så skønne billeder, hold op hvor er de bare bedårende, og du er sku da ret god til at tage billeder må jeg sige.. :klap:

Og ham Gizmo er altså blevet noget så lækker, altså endnu mere lækker.

Tænk sig at han allerede er blevet 10½ måned. som tiden dog går...

Og dejligt med nogen billeder af Ling også:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så skal Gizmo lige finde ud af, at det ikke er ensbetydende med at jeg vil have ham på skødet når jeg sætter mig ned/på hug.

Det lyder meget - og belastende - bekendt. Det kan være SÅ svært at få dem nok på afstand til at tage billeder.

For så snart man nærmer sig jorden betyder det da kælen/leg/ligge på skødet.

Men tillykke med det nye kamera, og jeg håber det betyder mange flere billeder af dine smukke hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites