Hop til indhold

Tør næse


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Dumle har fået en utrolig tør næse... der endda sprækker og bløder engang imellem :???: Det er sådan lige ovenpå det sorte af næsen:

[ATTACH]41908[/ATTACH]

 

Nogen der ved hvad det kan skyldes?

Eller hvad vi kan gøre ved det? Kan man godt smøre noget på ovenpå hundens snude? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle har fået en utrolig tør næse... der endda sprækker og bløder engang imellem :???: Det er sådan lige ovenpå det sorte af næsen:

[ATTACH]41908[/ATTACH]

 

Nogen der ved hvad det kan skyldes?

Eller hvad vi kan gøre ved det? Kan man godt smøre noget på ovenpå hundens snude? :vedikke:

 

altså jeg har da indimellem benyttet mig lidt af 8-hour creme. Om det er sundt eller ej ved jeg ikke, men det hjælper :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså jeg har da indimellem benyttet mig lidt af 8-hour creme. Om det er sundt eller ej ved jeg ikke, men det hjælper :genert:

 

Okay. Tak skal du have.

Så tror jeg altså vi prøver at smøre den lidt. Er da synd for hunden at hans næse sprækker :???:

 

Ved ikke om det kan være nu hvor solen kommer frem der udtørrer den :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bader han ikke i søer/havvand? Tænker om i hvert fald saltvand kan være med til at tørre ud, i kunne måske prøve at skylle ham med rent vand når han har været i havet - hvis altså han er det.

 

Ellers så kopattesalve til tørre sår, zinksalve til våde sår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bader han ikke i søer/havvand? Tænker om i hvert fald saltvand kan være med til at tørre ud, i kunne måske prøve at skylle ham med rent vand når han har været i havet - hvis altså han er det.

 

Ellers så kopattesalve til tørre sår, zinksalve til våde sår.

 

Okay. Tak skal du have.

 

Jo, han har en gang i år badet i søen, men det er ferskvand.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...