CrazyDogLady Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 undskylder på forhånd Dog Gifts & Dog Jewelry - Gifts & Jewelry for Dog Lovers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Øj, hvor er der mange ting Godt de fleste Cairn Terrier-ting er med lyse Cairn'er, for så ligner de jo slet ikke Elvis :blink: Og så kan jeg godt holde fingrene væk I Fakta har jeg set nogle hundefigurer m/et halsbånd, hvor der står velkommen. Det vil være total kært at have siddende v/hoveddøren, men det tætteste, der kommer en Cairn, er en Westie, og det vil jeg da ikke have stående :blink: De er desværre ikke på den hjemmeside, du linker til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 uhh der er vidst et par ting jeg bliver nødt til at se nærmere på når jeg får løn - dumme dig malene, jeg skulle jo ikke bruge penge på hund i maj måned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Ej hvor er der mange fine ting . Men jeg er helt sikker på at manden synes jeg var dybt åndsvag hvis jeg begyndte at købe sådanne ting . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 uhh der er vidst et par ting jeg bliver nødt til at se nærmere på når jeg får løn - dumme dig malene, jeg skulle jo ikke bruge penge på hund i maj måned Malene...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Fine ting!! Men det er bare så dyrt, når der kommer told og moms på. Mon ikke der findes en side magen til, bare inden for EU?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 undskylder på forhånd Dog Gifts & Dog Jewelry - Gifts & Jewelry for Dog Lovers Der er slet ikke noget, der frister mig der.. Dejligt:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Malene...? øh ups - hvad skete der lige der? :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 husk lige den der skat der kommer på når man køber fra andre lande end europa :blink: Vi havde lige glemt den 160 kr oven i 300 for noget iphone halløjsa :stupid::stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Uh, de har da nogle fine ting ind i mellem Men Gud hvor har de også mange grimme ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts