Hop til indhold

Cooper og min nevø


noerby
 Share

Recommended Posts

Vi hentede min nevø i morges og skal have ham på ferie indtil i morgen. Det var jeg lidt spændt på med Cooper, min nevø er 4 år og der er krudt i røven og han har lidt svært ved at forstå, at man ikke kan lege rigtig med Cooper.

 

Her er lidt fra dagen i dag:

 

Gøre drage klar

DSC_0367.jpg

 

DSC_0359.jpg

 

Flyve med drage:

DSC_0377.jpg

DSC_0408.jpg

 

Hoppebold

 

DSC_0423.jpg

DSC_0419.jpg

DSC_0444.jpg

DSC_0434.jpg

DSC_0435.jpg

 

Madsøg:

DSC_0449.jpg

DSC_0452.jpg

DSC_0448.jpg

 

:oops: og nej, Max fik altså sin lasagne på en tallerken, men han synes det var synd, at Cooper skulle lede efter sin mad, så han hjalp ham til stor fornøjelse for Cooper :mrgreen:

 

- og jeg har allerede ødelagt min nevø, efter et par timer her hjemme kommer han og siger " Moster når jeg bliver stor vil jeg også være hund, Cooper er min bedste ven" Åhhh hvor sødt :lun:

 

Han finder mange spændende ting i haven og kalder på Cooper "prøv at se hvad jeg har fundet Cooper, det er en snegl, kan du også finde en?"

 

He he børn er så sjove :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

årh hvor ser det skønt ud :lun::lun: det er da 2 der hygger sig sammen, og hvor sødt han hvælper med fodersøget :hjerte:

 

p.s. har først lige set din besked nu her da vi kom til odense så det må blive en anden god gang :blink:

 

Ja det er da dejligt med en hjælpende hånd i foder søg :blink:

 

Vi må se om det ikke kan blive en anden gang, Cooper er i hvetfald klar på noget leg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...