Hop til indhold

Fynsk Træningstræf - Maj


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Må man spørge, hvor meget og hvad I træner, når I mødes? Altså om man stadig bare kan deltage som forstyrrelse og til legen bagefter??

 

Kunne nemlig godt være fristet til at kigge forbi til jeres træf, men længere tids træning er hun for lille til endnu - men leg og forstyrrelse er hun god til:-D.

 

Dog skal I ikke tage hensyn til os mht dato, da mine arbejdstider gør, at det ikke kan være hverdage og hveranden lørdag. Og søndag går vi til hvalpetræning. Så hvis det bliver en dag, vi kan, så kunne det være hyggeligt, hvis vi må komme:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 241
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Må man spørge, hvor meget og hvad I træner, når I mødes? Altså om man stadig bare kan deltage som forstyrrelse og til legen bagefter??

 

Kunne nemlig godt være fristet til at kigge forbi til jeres træf, men længere tids træning er hun for lille til endnu - men leg og forstyrrelse er hun god til:-D.

 

Dog skal I ikke tage hensyn til os mht dato, da mine arbejdstider gør, at det ikke kan være hverdage og hveranden lørdag. Og søndag går vi til hvalpetræning. Så hvis det bliver en dag, vi kan, så kunne det være hyggeligt, hvis vi må komme:-D

 

der har ikke rigtig været leg de andre gange, men skipper og jeg vil i hvert fald gerne gå lidt afsides med jer og lege :-D

 

Sidst tror jeg max jeg trænede 20 minutter ud af de 2 timer vi var der, ellers sad vi på græsset og snakkede med de andre og nød det gode vejr og pizzasneglene :blink: så kunne hundene snuse og smålege lidt mens de var i snor så de ikke forstyrrede de mere seriøse deltagere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, jeg er også interesseret i endnu et træningstræf. Jeg kan næsten hele maj måned incl. hverdags aftner, så jeg holder bare øje med tråden og ser, hvad dag I vælger.

 

Jeg skal selv til rally prøve med Selma den 21. maj, såååå det måtte da gerne være inden :lol::genert::oops:

 

De sidste to gange har der ikke rigtig været noget leg, men der er da vist ingen, der har noget imod, at man lader hundene lege - det er jo et større område, så der er plads til alle :-)

 

Der er bare meget vildt i området, så os med fuldblods-jagthunde er lidt forsigtige med bare at slippe dem løs :oops: :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, jeg er også interesseret i endnu et træningstræf. Jeg kan næsten hele maj måned incl. hverdags aftner, så jeg holder bare øje med tråden og ser, hvad dag I vælger.

 

Jeg skal selv til rally prøve med Selma den 21. maj, såååå det måtte da gerne være inden :lol::genert::oops:

 

De sidste to gange har der ikke rigtig været noget leg, men der er da vist ingen, der har noget imod, at man lader hundene lege - det er jo et større område, så der er plads til alle :-)

 

Der er bare meget vildt i området, så os med fuldblods-jagthunde er lidt forsigtige med bare at slippe dem løs :oops: :stupid:

 

Skal I også til Bredsten??

 

Jeg skal også til prøve den 7. maj, men ellers ser min maj måned okay ud. Vi går dog til rally om søndagen, så det skal helst være lørdage.

 

Jeg forbeholder mig dog at melde afbud i sidste øjeblik, hvis opdrætter inviterer på hvalpebesøg :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man spørge, hvor meget og hvad I træner, når I mødes? Altså om man stadig bare kan deltage som forstyrrelse og til legen bagefter??

 

Kunne nemlig godt være fristet til at kigge forbi til jeres træf, men længere tids træning er hun for lille til endnu - men leg og forstyrrelse er hun god til:-D.

 

Dog skal I ikke tage hensyn til os mht dato, da mine arbejdstider gør, at det ikke kan være hverdage og hveranden lørdag. Og søndag går vi til hvalpetræning. Så hvis det bliver en dag, vi kan, så kunne det være hyggeligt, hvis vi må komme:-D

 

 

Det er meget forskelligt hvor meget vi træner :engel:

 

Indtil videre har vi trænet stort set hele tiden :engel: Sidste gang blev det dog kun til ca halvdelen af tiden, da det var meget varmt for tøsedyret :engel:

 

Og så er der jo dem der træner rally :mrgreen: De kan jo kun være en på banen af gangen, så de holder vist en del fri der nede :mrgreen:

 

I er helt klart velkomne! :klap:

Kunne godt tænke mig at se hvor stor sådan en basse er :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man spørge, hvor meget og hvad I træner, når I mødes? Altså om man stadig bare kan deltage som forstyrrelse og til legen bagefter??

 

Kunne nemlig godt være fristet til at kigge forbi til jeres træf, men længere tids træning er hun for lille til endnu - men leg og forstyrrelse er hun god til:-D.

 

Dog skal I ikke tage hensyn til os mht dato, da mine arbejdstider gør, at det ikke kan være hverdage og hveranden lørdag. Og søndag går vi til hvalpetræning. Så hvis det bliver en dag, vi kan, så kunne det være hyggeligt, hvis vi må komme:-D

 

Da vi var med trænede vi slet ikke :engel:

Sad bare og kiggede på de andre og gik lidt rundt så Molly kunne få en god oplevelse med en masse nye hunde, så det er intet krav at træne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Lige umiddelbart kan vi også

 

Det kan jeg ikke :megaked:

 

Jeg kan ulige uger, og st bededag kan jeg også, ærgeligt der er flere der ikke kan den dag:vedikke:.. Jeg er også med på at grille:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...