Hop til indhold

Fynsk Træningstræf - Maj


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 241
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej, men det er slemt nok at hun 'bare' har gjort det denne ene gang :cry: og at hun er blevet hidsig igen :cry:

 

Jeg kan godt forstå det ser lidt håbløst ud hvis hun skal til at opereres igen :ae:

 

men hvis vi skal se lidt positivt på det, så er det ikke det ben de har opereret på så det er jo tilsyneladende helt i orden. Og hun blev jo først lidt hidsig til sidst, så det er tydeligvis pga smerte og ikke noget adfærdsmæssigt... hun hilste da vældig fint på skipper da vi kom og ham har hun jo ikke altid været vildt begejstret for...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for et dejligt træf i dag :hjerte:

 

Ronja opførte sig jo eksemplarisk :lun:

 

Rigtig hyggeligt at mødes med jer igen :klap:

 

Var det snuseren der dukkede op til sidst? :genert:

 

:shock::fornaermet: Har stadig ikke fundet det skide kort :roll:

 

Se, det er jo dérfor man skal bestille i forvejen :drille:

 

Du må bare komme med næste gang så :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for et dejligt træf i dag :hjerte:

 

Ronja opførte sig jo eksemplarisk :lun:

 

Rigtig hyggeligt at mødes med jer igen :klap:

 

Var det snuseren der dukkede op til sidst? :genert:

 

 

 

Se, det er jo dérfor man skal bestille i forvejen :drille:

 

Du må bare komme med næste gang så :ae:

 

det tænkte jeg også over på hjemvejen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for en hyggelig eftermiddag! Det var super at møde jer og alle jeres skønne hunde:hjerte: - vi tager helt sikkert gerne turen igen en anden gang!

 

Tak for et par hyggelige timer :5up: skipper er vist en smule ked af at Martha bor helt i Horsens :hjerte:

 

Martha ville helt sikker også ønske at have sådan en lækker fyr boende lige i nærheden:hjerte: - specielt når han er god til at give hende opmærksomhed, når hun går sig lækker foran ham:-D

Tak for et hyggeligt træf :banan:

Ligenu er jeg bare så ked af pga Koris ben, det er noget pis :megaked::megaked::megaked:

 

:ae:

 

Nej, men det er slemt nok at hun 'bare' har gjort det denne ene gang :cry: og at hun er blevet hidsig igen :cry:

 

Tænkte om hun ikke bare blev hidsig, fordi hun ville være i fred, og hende møgungen opsøgte hende alligevel? Martha skal jo lære, når nogen vil have fred, så det er ok at hun siger fra. Håber virkelig ikke at det skyldes, at hun igen har smerter!

 

Tak for et dejligt træf i dag :hjerte:

 

Var det snuseren der dukkede op til sidst? :genert:

 

Selv tak - og tak for dejlig kage! Det er du sgu god til:mums:

 

Hahahaha jeg troede ham manden var din kørsel:mrgreen:, han sagde nemlig ikke, hvem han var, så jeg gik ud fra at I vidste det:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i dag. det var rigtig hyggeligt, og sjovt at prøve rally til en afveksling.:lol:

 

Håber ikke Gracie var for stor en belastning for drengene. Aslan var bare for sej til at lade sig gå på af hende, men ved ikke lige med Skipper, eller havde han kun øje for Martha?:mrgreen:

 

Jeg troede altså også manden der dukkede op var Lises far.:mrgreen:

Men efterhånden blev jeg enig med mig selv om at det nok var vores mystiske Snuser. Da virede det bare akavet at gå hen og give hånd og prsentere sig.:genert:

 

Skulle næsten have haft et billede af ham til ære for alle de andre H-F'ere herinde.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lagde I slet ikke mærke til hvor høj han lige var? :shock:

Og hvor lille jeg er? :mrgreen:

 

Håber ikke han er min far, for så er der da noget jeg ikke ved :mrgreen:

 

jo det holdt fint det var bare mig der var dum... jeg skulle have haft en campingstol eller lignende med i stedet for at sidde på jorden i 2 timer :stupid:

 

Godt det kunne holde :klap: Du må lige huske en stol næste gang så :-D

 

Selv vi ugravide mennesker sidder jo heller ikke godt på jord, så kan da godt forstå du fik ondt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i dag. det var rigtig hyggeligt, og sjovt at prøve rally til en afveksling.:lol:

 

Håber ikke Gracie var for stor en belastning for drengene. Aslan var bare for sej til at lade sig gå på af hende, men ved ikke lige med Skipper, eller havde han kun øje for Martha?:mrgreen:

 

Jeg troede altså også manden der dukkede op var Lises far.:mrgreen:

Men efterhånden blev jeg enig med mig selv om at det nok var vores mystiske Snuser. Da virede det bare akavet at gå hen og give hånd og prsentere sig.:genert:

 

Skulle næsten have haft et billede af ham til ære for alle de andre H-F'ere herinde.:lol:

 

skipper klarede det faktisk rigtig fint :klap: altså han pev gevaldigt da hun løb hen og stak enden op i hovedet på ham :rolleyes: men så glemte han hende vist igen. Jeg var noget spændt på om han ville løbe tilbage og finde Gracie da jeg slap ham løs sammen med Martha men det tænkte han vist ikke på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...