Hop til indhold

Hundtræf i Randers 4.eller5. juni?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Gæst Janni privat
Ville lave et træf, men det bliver så ikke til noget.:cry:
KAn du ikke bare finde en anden dag? En dag hvor vi ikke skal udstille f.eks :mrgreen: så kommer jeg med min familie..og et par hunde :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

KAn du ikke bare finde en anden dag? En dag hvor vi ikke skal udstille f.eks :mrgreen: så kommer jeg med min familie..og et par hunde :engel:

 

Jeg har helt opgivet at lave et træf, for der er altid nogen som mener det skal være en anden dag.

Jeg havde muligheden den weekend, det skal jo også være når jeg selv kan. Det er umuligt at lave et træf uden der er nogen der ikke kan, især på et forum med så mange mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har helt opgivet at lave et træf, for der er altid nogen som mener det skal være en anden dag.

Jeg havde muligheden den weekend, det skal jo også være når jeg selv kan. Det er umuligt at lave et træf uden der er nogen der ikke kan.

 

Det synes jeg da ikke du skal. Som jeg har skrevet længere op, så var det slet ikke meningen, at du skulle slette hele tråden. Det var slet ikke min mening:oops:

 

Det er jo ikke alle, der har lyst/tid/råd til at komme herover for nogle timer. Så jeg er meget ked af, at det har udviklet sig sådan her..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg da ikke du skal. Som jeg har skrevet længere op, så var det slet ikke meningen, at du skulle slette hele tråden. Det var slet ikke min mening:oops:

 

Det er jo ikke alle, der har lyst/tid/råd til at komme herover for nogle timer. Så jeg er meget ked af, at det har udviklet sig sådan her..

 

Og vi er stadig lige gode venner af den grund. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Enzo og jeg kan også den 5. :-)

 

- og gerne før :5up:, da Enzo blev hapset (overfaldet) af en hund i dag :evil: - så vi vil gerne møde søde rolige hunde som til træffet i går.

 

ups..:shock: Hvis han skal møde rolige hunde, så tror jeg, at han vil få spat af overernergiske Dexter:oops::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

nå nå godt ord igen. Han er jo ikke lavet af glas :blink: Men vi havde en rigtig æv oplevelse i går, hvor han blev overfaldet bagfra :evil:. Så den står på absolut positive hundemøder - og dem havde vi 6 stk af på Mollerup-turen (har talt mig frem til at der var 6 hunde + Enzo, hvis der var flere så læg selv til :oops:...). Så sådanne møder er perfekte :blink:

 

Syn's ofte at jeg læser at folks hunde er vilde og ikke vil gå pænt i spor, og når man så møder op til diverse træf, så er det "små" dejlige englebasser allesammen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

nå nå godt ord igen. Han er jo ikke lavet af glas :blink: Men vi havde en rigtig æv oplevelse i går, hvor han blev overfaldet bagfra :evil:. Så den står på absolut positive hundemøder - og dem havde vi 6 stk af på Mollerup-turen (har talt mig frem til at der var 6 hunde + Enzo, hvis der var flere så læg selv til :oops:...). Så sådanne møder er perfekte :blink:

 

Syn's ofte at jeg læser at folks hunde er vilde og ikke vil gå pænt i spor, og når man så møder op til diverse træf, så er det "små" dejlige englebasser allesammen :blink:

 

Fordelen ved at gå bagerst er, at I ikke kan se, hvormeget Jacki trækker :shock::genert: Hold da magle jeg havde ondt i hænderne resten af søndagen :roll:

 

Hvis du regner Jacki til blandt rolige hunde, kan vi da tage en runde eller to sammen men kræene i snor i Industriparken en aften :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...