Hop til indhold

Camping-løwer


MiniBillen
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo været på camping med Alfa+far+løwer og har så taget megantisk mange billeder af løwerne:mrgreen:.. Faktisk ikke af noget andet:stupid:

Så her kommer nogen udvalgte billeder af løwebasserne:hjerte: Alfa har et fast princip om at hundene ikke skal sove i sengene - men der var koldt i tjekkiet de første dage, og de skal jo ikke fryse vel? Så de har sovet hos os:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Dejlige billeder - ser ud til at de hyggede sig :lun:

 

 

Jeg havde det princip i ca. 6 uger. Jason havde desværre det princip i 3 år :fornaermet: Men nu er han da ved at forstå at det kan være hyggeligt at putte i sengen og er begyndt at sove nogle nætter i fodenden :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder, men ingen Mille?:genert:

 

Mille var ikke med på turen af flere grunde. Mest fordi hun lige havde været syg, var vi lidt betænkelige ved at hun skulle med i tilfælde af komplikationer. Og så var det første gang løwerne skulle med på racertur og min mor var usikker på hvordan, specielt freddie, ville tage det. Det gik dog fuldstændig over forventning.

 

Men mille har haft det dejligt mens vi var væk. Hun blev passet af sin højtelskede Mathias (min bror) og hans kæreste. Men nøøøj hvor var hun savnet, jeg havde helt ondt i maven, men var glad ved at vide at hun havde det godt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...