Hop til indhold

En meget skuffet familie!


Gæst Theilmann
 Share

Recommended Posts

Gæst Theilmann

For ca. 14 dage siden, ser vi på Hunde-forum.dk, at hunden Balou er til salg. Balou er en blandingshund med bl.a. labrador i sig.

Da vi, tidligere, har haft en labrador-blanding i hjemmet, og var ovenud tilfredse med ham, skriver vi, at vi gerne vil høre nærmere omkring Balou!

- Det får vi ikke noget svar på! Så vi prøver igen. Stadig uden held. Nu har jeg skrevet til Balou's ejer 4 gange - i løbet af de sidste 14 dage - uden at få svar overhovedet!

 

Det sidste jeg haar skrevet til Balou's er ejer er dette:

 

Jeg må indrømme, at jeg er skuffet! Meget skuffet.

Vi, en familie som meget gerne vil have hund igen, ser Jeres annonce, og "forelsker" os i billedet at Balou, og skrivet til Jer, at vi er interesserede i ham. Vi vil mødes med Jer, og se Balou an, og han kan se os an! Men, trods gentagne, henvendelser til Jer, hører vi intet, absolut intet fra Jer!

Dette kan kun tages som, at I er useriøse og måske slet ikke er interesserede i at sælge Balou - Er han overhovedet til salg?

 

Med Venlig Hilsen

- En meget skuffet familie!

 

Jeg kan kun, på det kraftigeste, advare modt at prøvet at kontakte ejeren, da der (i min opfattelse) er tale om en utrolig useriøs sælger - hvis hunden Balou - da overhovedet er til salg!

 

Med Venlig Hilsen

/Bo Theilmann Larsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er selv hvalpesøgende i øjeblikket, og oplever også en del annoncer som useriøse. Hvad folk får ud af det, ved jeg ikke :vedikke:

I tilfældet med Balou virker det som om sælger har glemt alt om sin annonce. Hvalpen har sikkert fået nyt hjem for længst, men det hjælper selvfølgelig ikke jer hvis I lige havde forelsket jer i netop den hvalp.

 

Det der med omtanke for andres følelser - eller bare almindelig omtanke - er ikke så meget in for tiden. Derfor kan man aldrig regne med noget, før man står med det i hænderne. I må op på hesten igen, og lede efter den perfekte hvalp til jer. Det hjælper ikke at brokke sig her på forum, for vedkommende læser det sikkert ikke. Tag det som en mand, og kom videre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

For ca. 14 dage siden, ser vi på Hunde-forum.dk, at hunden Balou er til salg. Balou er en blandingshund med bl.a. labrador i sig.

Da vi, tidligere, har haft en labrador-blanding i hjemmet, og var ovenud tilfredse med ham, skriver vi, at vi gerne vil høre nærmere omkring Balou!

- Det får vi ikke noget svar på! Så vi prøver igen. Stadig uden held. Nu har jeg skrevet til Balou's ejer 4 gange - i løbet af de sidste 14 dage - uden at få svar overhovedet!

 

Det sidste jeg haar skrevet til Balou's er ejer er dette:

 

Jeg må indrømme, at jeg er skuffet! Meget skuffet.

Vi, en familie som meget gerne vil have hund igen, ser Jeres annonce, og "forelsker" os i billedet at Balou, og skrivet til Jer, at vi er interesserede i ham. Vi vil mødes med Jer, og se Balou an, og han kan se os an! Men, trods gentagne, henvendelser til Jer, hører vi intet, absolut intet fra Jer!

Dette kan kun tages som, at I er useriøse og måske slet ikke er interesserede i at sælge Balou - Er han overhovedet til salg?

 

Med Venlig Hilsen

- En meget skuffet familie!

 

Jeg kan kun, på det kraftigeste, advare modt at prøvet at kontakte ejeren, da der (i min opfattelse) er tale om en utrolig useriøs sælger - hvis hunden Balou - da overhovedet er til salg!

 

Med Venlig Hilsen

/Bo Theilmann Larsen

 

Hej Theilmann

 

Jeg er ked af at høre om jeres "nedtur", Umulia har sikkert ret i at hvalpen er solgt og så tænker folk ikke over, at det stadig ser ud som om at hunden er til salg.

 

Hvis I er interesserede i en hvalp så er der stadig en hanhvalp fra min Audreys kuld, som mangler et hjem. Det var der i hvert fald i søndags. Han er 1/2 formel 1 lab, 1/4 flatcoat og 1/4 labrador retriever og han er en rigtig dejlig fyr :lun:

Hvalpene er fra 1. marts og de er alle superglade og sunde.

 

http://www.dba.dk/bedaarende-hvalpe/id-72523240/

 

Held og lykke med at finde jeres nye hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er almindelig høflighed at svare. Men er det ikke en lige lovlig teatralsk mail du har fået sendt til Balous ejer?

 

Jeg kunne forstå du var meget skuffet og havde behov for at give udtryk for din skuffelse hvis du stort set havde stået med hunden i hånden og så ejer havde fortrudt. Men det har du ikke. Du har set et billede af hunden, og derfra skruet dine egne forventninger op.

 

Det er dødtræls ikke at få svar på sine mails, har du overvejet at der kunne være en årsag til du ikke får svar? Måske er dine mails ved en fejl havnet i spamfilteret hos vedkommende.

 

Jeg har ikke set Balous annonce, og kan ikke finde den nu. Måske er han solgt til nogen som lød mere fornuftige end jer, og måske har ejer nok at tænke på, der var jo nok en årsag til han skulle omplaceres, den slags gøres jo sjældent for sjov.

 

For mig fremstår du bare som umanerligt nærtagende.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da rigtig træls ikke at få et svar. Men man skal også huske på, at der er utrolig mange følelser indvolveret i det at skulle gå af med et kært familiemedlem, som man i bund og grund måske slet ikke har lyst til at gå af med. :vedikke: Ja, Måske er ejeren blevet i tvivl om han/ hun overhovedet vil af med hunden... Måske er han/ hun igang med at undersøge noget.. Eller er gået ned med en depression over det... Eller der er sket noget andet forfærdeligt... :vedikke:

 

Der kan være så meget..... Jeg synes personligt du overreagerer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv

Jeg synes også den sidste mail er noget overdrevet.

Jovist er det god stil at besvare de mails man får men det lyder jo som om sælger har lovet Jer noget og ikke holdt det.

Det har sælger trods alt ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...