Hop til indhold

Praletråden 2011


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Super seje Liva :klap: Hvor er det bare godt gået af jer begge... og man bliver hurtigt helt bidt af det konkurrenceværk, ikke sandt? ;)

 

Ja, det er sgi' farligt det her.

 

Jeg er i fuld gang med at planlægge næste års konkurrencer og udstillinger. Jeg har gang i et regneark med en kolonne for hver hund, hvor vi skal hen og - nok vigtigst - tilmeldingsfrister.

 

Jeg regner ikke med, at Liva kan blive "champion" (mester) næste år, men så går vi hårdt efter en kvalifikation til DCH DM. Maggie skal også ud og debutere, og planen for hende er at komme igennem begynderklassen i 2012.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg må lige prale af hundehvalpen... Som nu 2 dage i træk har gået ture uden snor på og uden at tage på udflugt på egen hånd :klap: som har kommet hen og taget kontakt af sig selv, reageret på indkald og generelt bare været en super hundehvalp! Jeg kommer nok aldrih til at stole helt på hende, som jeg gør med Karla... Men det går fremad med tilliden til hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov.... har slet ikke pralet af Vilyas LP3 titel :oops:

 

Tog chancen og meldte hende til i Brørup i november - selv om vi ikke var rigtig klar (det var vi så heller ikke - vi fik årets første 0 i en øvelse), fordi hun jo skal have hvalpe til foråret. Og det lykkedes på et hængende hår at få en LP3 titel på stamtavlen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Mit pral ligger i små-dels området og kan ikke måle sig med førstepladser men prale det vil jeg altså! :oops: Bella formåede i dag at tisse tre gange på gåturen, hvilket er første gange hun har tisset så mange gange på én tur! :-D Joh, det er godt nok ingen førsteplads, men mor her blev da liiidt stolt at min lille vaps er blevet så stor at hun er næsten helt stueren og ligefrem begynder at afmærke territorium :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...