Hop til indhold

458 ægte løver - næsten


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Toffee - Universal soldiers Filled Toffee

Kennelens ambassadør..Hun snakker med alle mennesker og overbeviser alle om at løverne er nuttede..Hun kaster sig straks på ryggen og vil have mavenus :mrgreen:

 

:hjerte: Der var hun jo :hjerte:

Flere kommer når jeg har fået tage nye billeder af resten :mrgreen:

 

Hvor er Medina :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bille

Sikke nogle dejlige billeder, Janni, glæder mig til endnu flere :-D

 

Er det med vilje BJ og Atticus ikke er løveklippet?

 

Dejligt med en linje eller 2 om hver af dem :klap:

 

Jessie minder lidt om Toffee, hun kommer og dutter mig på benet og smider sig så på ryggen med forbenene over øjne og ører, som bliver nulret og så skal jeg nusse den tykke mave :hjerte: eller også stiller hun sig med hovedet ind mellem vores knæ, så vi kan nusse hende på bagpartiet og hold da op, hvor kan hun så sno sig som en kat :lun: spændt på hvornår hun begynder at mjave :lol: var hun meget sammen med Let me be a lion? :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Sikke nogle dejlige billeder, Janni, glæder mig til endnu flere :-D

 

Er det med vilje BJ og Atticus ikke er løveklippet?

 

Dejligt med en linje eller 2 om hver af dem :klap:

 

Jessie minder lidt om Toffee, hun kommer og dutter mig på benet og smider sig så på ryggen med forbenene over øjne og ører, som bliver nulret og så skal jeg nusse den tykke mave :hjerte: eller også stiller hun sig med hovedet ind mellem vores knæ, så vi kan nusse hende på bagpartiet og hold da op, hvor kan hun så sno sig som en kat :lun: spændt på hvornår hun begynder at mjave :lol: var hun meget sammen med Let me be a lion? :klap:

De er hvalpeklippet for så regnede jeg med at det var nememre at få dem solgt.. Anton er også :slem: Tror jeg næsten har klippet alle dem der skal sælges i ikke-løveklip
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
NU :engel:

næ..for mærkt at tage billeder..Men hvis vejret er godt i morgen så kan jeg nok tage nogle..Du kan få et billede af (jeg tror) verdens mindste løvepige

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...