Hop til indhold

458 ægte løver - næsten


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Malinois
Naomi - Lions of Denmark Rock me, Sexy

 

10 uger og vejer kun 500 gram - men det ved hun ikke :mrgreen:

 

 

Er den ikke meget lille af racen at være. :genert:

Eller mangler der noget foran de 500 gram. :confused:

 

Min gamle Løwchen vejde 1600 gram som 8 uger. Og kom til at veje 4,5 kg som voksen og hun var meget lille. Hun var kun lige 30 cm høj.

 

Har lige set Løwchen hvalp idag på 8 uger, som vejde 1800 gram. En af min venner har lige købt en Løwchen han på 8 uger. Meget smuk i øvrigt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 255
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er den ikke meget lille af racen at være. :genert:

Eller mangler der noget foran de 500 gram. :confused:

 

Min gamle Løwchen vejde 1600 gram som 8 uger. Og kom til at veje 4,5 kg som voksen og hun var meget lille. Hun var kun lige 30 cm høj.

 

Har lige set Løwchen hvalp idag på 8 uger, som vejde 1800 gram. En af min venner har lige købt en Løwchen han på 8 uger. Meget smuk i øvrigt. :-D

 

Ja hun må godt nok være en bette en hende sexy.. Otto vejede 2500 gram, da han var 9,5 uge... Han vejer 6,5 i dag.. tykke dyr altså:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det har jeg ikke. Men det lyder jo fantastisk :klap:

 

Går jo selv og venter på min egen lille ballademager. For dét er hun!

 

Det er tråden, der er lidt ballade i, ikke hunden. :blink:

 

Kan du ikke lige linke den til mig? Jeg kan ikke finde den :vedikke:

 

Ta daaaa! :mrgreen:

 

http://www.hunde-forum.dk/omplaceringshund/19273-hvem-blev-taberen.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Heartbeat - Lions of Denmark Perfect Heartbeat

Heartbeat har snuden i ALT og kommer ud for ting som man aldrig ville forestille sig sådan en pæn hund ville komme ud i..

Det var ham der 8 uger gammel faldt ned fra en altan på 2 sal og landede på ejendommens eneste markise.. Det er også ham der er faldet i den store å fordi han absolut skulle gå over en træstamme og troede han kunne vende midt på og gå tilbage...

Han er en Magic hvalp og bruger sin hejrne meget mere end nogen af dem som ikke er MAgichvalpe..HAn fandt også ud af at man sagtens kan åbne døren udefra gården og ind hvis man hopper op og lander på dørhåndtaget..

Det er også for hans skyld at hegnene nu er øget..1.5 m klarer han snildt uden tilløb :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Heartbeat - Lions of Denmark Perfect Heartbeat

Heartbeat har snuden i ALT og kommer ud for ting som man aldrig ville forestille sig sådan en pæn hund ville komme ud i..

Det var ham der 8 uger gammel faldt ned fra en altan på 2 sal og landede på ejendommens eneste markise.. Det er også ham der er faldet i den store å fordi han absolut skulle gå over en træstamme og troede han kunne vende midt på og gå tilbage...

Han er en Magic hvalp og bruger sin hejrne meget mere end nogen af dem som ikke er MAgichvalpe..HAn fandt også ud af at man sagtens kan åbne døren udefra gården og ind hvis man hopper op og lander på dørhåndtaget..

Det er også for hans skyld at hegnene nu er øget..1.5 m klarer han snildt uden tilløb :evil:

 

I'm in loooove :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

William - Lions of Denmark Kissed by the Fire

William er samme kuld som Elvis og Boris..Hvalpe som aldrig siger en lyd :genert:

Da han var lille (8 uger) var der en hvalpekøber der var ved at tabe ham på gulvet (han blev grebet i luften) så han er ikke så vild med højder og hurtige bevægelser - men vi arbejder på det..

Han er aldrig med i ballade og driller heller ikke nogen.. Og så er han jo en Angel baby så han kan gå gennem det værste mudder og alligevel komme ud på den anden side så ren som nyfalden sne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mozart - Lions of Denmark Let me be a Player

Altid god for et sjovt påfund især sammen med Medina..De 2 kan drive normale folk til vanvid.. Heldigvis er ingen her i huset normale :slem:

HAn elsker vand og vores nye vandsten er kun købt for hans skyld :cool: Han har brugt timer til at regne ud hvordan og hvorfor der bliver ved med at komme vand ud i toppen..HAns nye plan er at plaske den tom :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Twitty (eller skvattet) - Lions of Denmark Let Them Talk

Bror til Mozart og total yndling..En rigtig globetrotter :slem:

2 uger gammel rejste han med til Slovenien - som blind passager forstås..HAn skulle jo have sondemad hver 2 time og Obamabamselår turde ikke.. Siden har han været i Tyskland, Luxembourg og Frankrig :mrgreen:

Han er usandsynligt forkælet:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mozart - Lions of Denmark Let me be a Player

Altid god for et sjovt påfund især sammen med Medina..De 2 kan drive normale folk til vanvid.. Heldigvis er ingen her i huset normale :slem:

HAn elsker vand og vores nye vandsten er kun købt for hans skyld :cool: Han har brugt timer til at regne ud hvordan og hvorfor der bliver ved med at komme vand ud i toppen..HAns nye plan er at plaske den tom :mrgreen:

 

Hvor er han skøn. :lun:

 

Men det er de jo alle sammen! :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mozart - Lions of Denmark Let me be a Player

Altid god for et sjovt påfund især sammen med Medina..De 2 kan drive normale folk til vanvid.. Heldigvis er ingen her i huset normale :slem:

HAn elsker vand og vores nye vandsten er kun købt for hans skyld :cool: Han har brugt timer til at regne ud hvordan og hvorfor der bliver ved med at komme vand ud i toppen..HAns nye plan er at plaske den tom :mrgreen:

 

:lun::lun::lun::lun: Glæder mig til du bliver træt af det lille dejlige ansigt :lun::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Merry - Lions of Denmark Merry Xmas Mary

Søster til Crazy og den yndigste lille pige - men man skal ikke skue hunden på hårene :slem: Hun er altid klar på en lille rask fight..og hun er en værre bitch når hun slås..

Hendes motto må være: Er der et hul finder jeg det..og ellers laver jeg et slev :engel:

 

hov sådan en må du "lave" til mig:5up:

nøj hun ser fræk ud;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...