Hop til indhold

For helvede da også...


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

:ae: 3 ugers ro :shock: held og lykke med det, det bliver hårdt, men du ved i det mindste, at det er 3 uger og derfra fremad!

 

Møffe er heldigvis rimelig god til det og hvis vi er heldige, så kan vi begynde genoptræning lidt før, sagde Claus. Men kun hvis vi er heldige.

 

Men ja, det bliver hårdt - er bare glad for, at han ikke er en border collie lige på det her punkt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 647
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fik lige læst lidt nærmere om TTA-operationen, som Møffe måske skal udsættes for.

 

Det virker virkelig voldsomt, med at der skal saves i benet og alt muligt, hader tanken :???: Men rigtig positivt lyder det da, især da Møffe måske nok ikke er den mest kronisk aktive hund, men tilgengæld virkelig kan give den max (som i MAX!) gas, når han er sammen med andre hunde eller i hopla o.lign. Og det sker nærmest dagligt!

 

Aarhus Dyrehospital - TTA / TPLO Korsbånd

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Fik lige læst lidt nærmere om TTA-operationen, som Møffe måske skal udsættes for.

 

Det virker virkelig voldsomt, med at der skal saves i benet og alt muligt, hader tanken :???: Men rigtig positivt lyder det da, især da Møffe måske nok ikke er den mest kronisk aktive hund, men tilgengæld virkelig kan give den max (som i MAX!) gas, når han er sammen med andre hunde eller i hopla o.lign. Og det sker nærmest dagligt!

 

Aarhus Dyrehospital - TTA / TPLO Korsbånd

 

:ae: Lyder pænt voldsomt... men det lyder ikke som en helt ny operation, det kan man da altid glæde sig lidt over.

 

Er du begyndt at finde på rolige aktiviteter til de næste par uger? Ting der er frosset kan man bruge lang tid på, tror det var SMM der skrev den med at fryse godbidder ned i en skål f.eks.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det lyder voldsomt, men da også rigtigt lovende synes jeg.

 

Ja, det gør det nemlig.

 

Men uuuh, jeg kommer sådan til at tænke på Møffe ligge på operationsbordet med knoglen nærmest revet ud, så der kan saves i den :megaked:

 

Sådan foregår det sandsynligvis og forhåbentligt ikke :genert: Men uf! Det er bare det billede, jeg får :cry:

 

:ae: Lyder pænt voldsomt... men det lyder ikke som en helt ny operation, det kan man da altid glæde sig lidt over.

 

Er du begyndt at finde på rolige aktiviteter til de næste par uger? Ting der er frosset kan man bruge lang tid på, tror det var SMM der skrev den med at fryse godbidder ned i en skål f.eks.

 

Skal nok have kigget i nogle gamle tråde om aktivering :genert: For ja, den Kong kan sq ikke redde mig igennem 3 ugers ro :shock:

 

Jeg ved ikke, HVOR ny operationen er, men forholdsvis ny, det er den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Held og lykke med det, Rikke og så må vi godt nok håbe, at det herefter vare MEGET længe før det igen er Møffe-bøffe, der står for skud. Han må da snart have taget sin omgang.

 

DET må du nok sige!

 

Talte lige op i dag..

 

I løbet af de ikke engang to år jeg har haft ham, kommer han til, på onsdag, at have været

 

i narkose 5 gange

 

blevet røntgenfotograferet 4 gange

 

blevet opereret 2 gange

 

Og så skal vi ikke snakke om alle de gange alt muligt andet han har raget til sig, vel? :???:

 

Også held og lykke herfra. Vi krydser fingre og poter for at Møffe fra nu af lever et sundt og langt liv :ae: - og at operation og genoptræning går over alt forventning xxx

 

Tak! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Krydser fingre for jer i morgen! Hvad tid er det og har du nogen ide om hvor lang tid det tager??

 

Er med på den her :x2::x2::x2:

 

Jeg læste lige om en lab, der skal have den der tta operation.. Inde på HG..

 

Krydser fingre for Møffe:-)

 

Tak skal I have! :kys:

 

Tror nok, at det er 10:30/halv 11. Men kan også være, at det var 11:30 :genert: Så skal lige have ringet til dem i morgen tidlig...

 

Jeg ved endnu ikke hvor lang tid operationen tager, desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Møffe inde og blive opereret...

 

Hold kæft, hvor er det hårdt... Var nervøs, hvis det er orde, da jeg kørte derud.

 

Fik lov til at være med under hele forløbet, indtil operationen begyndte (altså, indtil Møffe fik narkosen sprøjtet ind). Så ville jeg tilgengæld også selv væk, for jeg ville bare bryde sammen, hvis jeg så mere... Men kæft, det var ikke sjovt at forlade ham... Tudede så snart jeg var uden for klinikken og halvdelen af vejen hjem, så fik jeg da stoppet tårerne.

 

Nu skal jeg bare ikke tænkte for meget over det, så holder øjnene sig da tøre...

 

Får måske lov til at hente ham i dag - vil I ikke godt krydse fingre for det? Havde slet ikke forventet, at de måske ville kræve, at han skulle blive derude natten over! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Møffe inde og blive opereret...

 

Hold kæft, hvor er det hårdt... Var nervøs, hvis det er orde, da jeg kørte derud.

 

Fik lov til at være med under hele forløbet, indtil operationen begyndte (altså, indtil Møffe fik narkosen sprøjtet ind). Så ville jeg tilgengæld også selv væk, for jeg ville bare bryde sammen, hvis jeg så mere... Men kæft, det var ikke sjovt at forlade ham... Tudede så snart jeg var uden for klinikken og halvdelen af vejen hjem, så fik jeg da stoppet tårerne.

 

Nu skal jeg bare ikke tænkte for meget over det, så holder øjnene sig da tøre...

 

Får måske lov til at hente ham i dag - vil I ikke godt krydse fingre for det? Havde slet ikke forventet, at de måske ville kræve, at han skulle blive derude natten over! :megaked:

 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at alt går godt og du får ham hjem i dag :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...