Hop til indhold

For helvede da også...


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 647
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Kahlia

Og nu kan det kun gå fremad med Møffe. :mrgreen:

Du må endelig sige til, hvis du har brug for hjælp (ville virkelig gerne have passet ham, men havde mange planer i lørdags :stupid:), jeg vil da med glæde aflaste dig. :blink: Og så er det altid hyggeligt at blive savlet i øret af Møffe. :slem:

 

Men det er super at det går fremad, så må vi bare krydse fingre for at hans uhelds-kvote er opbrugt. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og nu kan det kun gå fremad med Møffe. :mrgreen:

Du må endelig sige til, hvis du har brug for hjælp (ville virkelig gerne have passet ham, men havde mange planer i lørdags :stupid:), jeg vil da med glæde aflaste dig. :blink: Og så er det altid hyggeligt at blive savlet i øret af Møffe. :slem:

 

Men det er super at det går fremad, så må vi bare krydse fingre for at hans uhelds-kvote er opbrugt. :hmm:

 

Heeey, du mobber min hund :fornaermet::mrgreen:

 

Super, at du gerne vil passe ham hvis du har mulighed for det :5up: Og ja, Møffes uheldskvote burde da virkelig-virkelig være opbrugt efterhånden :shock: Der kan næsten UMULIGT ske mere nu! :x:

 

Jeg drømte i nat, at jeg mødte Møffe der var ved at træne til marathon.. Håber det er tegn på det hele går fremad :genert:

 

Aahahahahaha! Er flad af grin - Møffe - træne til marathon? Loool! :lol::lol::lol::lol:

 

Anyways, så vil jeg mene, at det går fremad - måske lidt skuffet over, at det ikke går så hurtigt fremad, som det gjorde de første dage, hvor han jo allerede dagen efter jeg fik ham hjem, begyndte at bruge benet. Pt. har det været status quo den sidste tid, faktisk ligner han ikke en opereret hund - han går kun på tærene og lægger ikke vægten på benet overhovedet, altså opfører han sig præcis som lige før operationen. Det vil sige, medmindre man lige skal lette ben og højre side vender mod den tiltænkte busk :damn: Så bliver man jo nøøøøød til at løfte højre ben og stødte på venstre :stupid:

 

Har netop i dag fået bestilt tre ture i waterwalkeren, så er det sikret :cool: Fra onsdag d. 8. juni går det løs :lol:

 

Derudover ser hans sår rigtig fint ud efterhånden, pænt lukket over det meste sagde et hurtigt kig i dag umiddelbart (er ikke så god til at se sådan noget, men det er virkelig meget pænere end da vi fik ham hjem)! Og DET er i hvert fald rigtig positivt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det med Møffe?

 

Ved jeg faktisk ærlig talt ikke :vedikke:

 

Synes det er gået en smule tilbage, så glæder mig rigtig meget til på mandag, hvor vi skal op til Claus. Men igen, hvor længe er sådan noget morfin-agtigt i kroppen? Og det hans led er smurt med? :vedikke:

 

Han beklager sig ingenlunde, vil gerne lege med alt og alle og ud og gå tur - men han skåner sit opererede ben mere nu end for et par dage siden, synes jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved jeg faktisk ærlig talt ikke :vedikke:

 

Synes det er gået en smule tilbage, så glæder mig rigtig meget til på mandag, hvor vi skal op til Claus. Men igen, hvor længe er sådan noget morfin-agtigt i kroppen? Og det hans led er smurt med? :vedikke:

 

Han beklager sig ingenlunde, vil gerne lege med alt og alle og ud og gå tur - men han skåner sit opererede ben mere nu end for et par dage siden, synes jeg.

 

Øv! Men som du selv siger, så kan det være fordi medicinen er ved at være ude af hans krop, så det nu gør lidt mere ondt.

 

Jeg håber på godt nyt på mandag :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, har helt glemt at opdatere herinde :genert:

 

Møffe var ude ved Claus Sloth i mandags og det gik alt i alt rigtig fint!

 

Han syntes Møffe gik ok, der var ikke noget at klage over i hvert fald, så det er jo fint - fik også snakket om tilbagegangen, der så heldigvis vente til en fremgang efter et par dage.

 

Møffe fik fjernet stingene uden problemer, han reagerede slet ikke på det, faktisk. Og jeg som havde godt fat i hans hoved for at undgå, at han gav Claus en skalde, hehe :blink:

 

Fik stillet en masse spørgsmål, som jeg endda havde skrevet ned på et stykke papir, så jeg ikke skulle glemme nogle - og havde alligevel glemt nogle, som ikke stod på papiret, ÆV! Alt imens lå Møffe og rullede sig om på ryggen og gjorde sig til og charmerede sig vist både ind hos Claus og vet'sys'en (eller var hun dyrlæge?) - de lød i hvert fald ret forelskede, da de nussede med ham :engel:

 

Desværre skulle Møffe lige gå med ben-dækkenet et par dage efterfølgende, men til gengæld skal vi i nat, nu her om ganske få minutter, gå til ro - med Møffes ben nøgent for første gang siden op'en :mrgreen: Ej, han har faktisk allerede fået rigtig meget pels, hvilket var liiidt til besvær for Claus, for det gemte godt på hæfteklammerne! Man kan slet ikke se hans hud længere!

 

Min egen seng venter jeg et par dage med endnu... Spurgte Claus hvordan og hvorledes med trapper og han virkede ikke begejstret, selvom han sagde, at jeg godt kunne smutte op af trapperne allerede i mandags, hvis jeg sørgede for at støtte Møffes bagpart - men han trak på det synes jeg, og vil hellere vente lidt, end at gøre det for tidligt... Så venter til på fredag og DET glæder jeg mig tilgengæld til!

 

Derudover må vi nu gå et helt kvarter ad gangen, i stedet for kun 10 minutter :yeah: Og for hver uge må vi øge gåturene med 5 minutter :cool: Og når vi kommer op på 20 minutter, så begynder det da i det mindste at føles som NOGET! Så kan vi da nå rundt om ét eller andet, i stedet for at gå frem og tilbage ad samme vej :lol:

 

Men nu vil jeg gå i seng :genert: God Kristi Himmelfart i morgen (æh, i dag) :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for opdateringen. Må indrømme, at jeg hver gang er en anelse nervøs ved at åbne tråden, men bliver så lettet, når der er godt nyt. :banan:

 

Jeg håber, at om nogle få uger er det hele bare et gammelt minde og at Møffe aldrig fejler noget igen. Synes godt nok også hans kvote er brugt op!:x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Fedt at han de klamme klammer ud, ad bad, dem ville jeg altså også synes var ulækre :shock:

 

Jeg er slet ikke nervøs over denne tråd (ikke siden Møffen var færdig med operation), han er jo mega sej!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt at han de klamme klammer ud, ad bad, dem ville jeg altså også synes var ulækre :shock:

 

Jeg er slet ikke nervøs over denne tråd (ikke siden Møffen var færdig med operation), han er jo mega sej!

 

Tror næsten, det er det, der er det farligste :genert: Han er jo overbevist om, at han kan gå lange ture nu og løbe og lege med de andre hunde - no problem, hvorfor skal du være så keeeedelig, moar? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en dejlig nyhed og det glæder mig at det går så godt fremad som det gør. :5up: For sikke en omgang han har været igennem :ae:

 

Tak :kys:

 

Hvilken slags genoptræning skal I bruge; hvis man må spørger og sagde Claus Sloth noget om hvor lang tid han regnede med det vil tage ??

 

Jeg ved det ikke 100%.

 

Har netop i dag skrevet til Landbohøjskolen, så må vi se, hvad de mener :-)

 

Men ellers, så er planen lige nu, at jeg bruger de 3 gange jeg har tilbage på mit klippekort til waterwalkeren på Kbh. Dyrehospital. Derefter må Møffe gå i gang med svømning i svømmehal og jeg regner med, at jeg om onsdagen så har noget kørende ude på landbohøjskolen til den tid (waterwalker + måske et par andre ting).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt med de gode opdateringer :mrgreen: Må man spørge, hvad sådan en operation koster?

 

TTA'en koster ved Claus Sloth 18'200 ca. Eller, nej, den var faktisk billigere, for jeg betalte også for den konsultation, hvor han havde diagnosticeret Møffe + alle røntgenbillederne af knæ før og efter. Men det er jo alt sammen en del af det store hele. Så ja, 18200. Det er nogle tusinde kroner billigere, hvis man bruger den traditionelle metode og den virker også fint på de fleste hunde - men Møffe er jo en kæmpe + der var nogle målinger af knæleddet, der talte for TTA'en.

 

Men ja, er glad for min sygeforsikring - de burde ca. dække de 11'000 - mere, hvis ellers jeg ikke havde været storforbruger af min forsikringssum :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Tak :kys: Det er godt nok også noget af en udlægning, selvom sygesikringen er med inde over. Heldigt der er noget på den. Hjælper dine forældre med at betale noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...