Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vis mig din labrador

Featured Replies

Besvaret

Vi var ude at træne med vores hof-fotograf i tirsdags..

Det kom der disse flotte billeder ud af..

Cody8.jpg

Sjovt, som han er begyndt at nuancere fra næsten helt sort, til de lyse pletter der begynder at pible frem i hovedet..

Han har dog altid haft sine "snog-pletter" bag ørene :lun:

Cody9.jpg

Cody1.jpg

Cody3.jpg

Cody4.jpg

Cody5.jpg

Cody6.jpg

Cody7.jpg

• Svar 89
  • Visninger 33,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Besvaret

[ATTACH=CONFIG]69719[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69720[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69721[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69722[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69723[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69724[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69725[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69726[/ATTACH]

Sjovt, som han er begyndt at nuancere fra næsten helt sort, til de lyse pletter der begynder at pible frem i hovedet..

Hvor er han fin

Besvaret

Han er smuk:lun:

Luna er tofarvet, eller dvs det er snart væk.. Der er en anelse tilbage på halen:lol:

Besvaret

Hold nu helt op en lækker hund :hjerte: Må jeg spørge til "sammensætningen" og hvor du har ham fra? Det skal ikke være nogen hemmelighed, jeg går lidt i tanker med nr. 2 - muligvis en labrador til - muligvis en spaniel. Manden og jeg er lidt "ueninge" p.t. Hmm..men lækker hund - no doubt!!

Besvaret
Hold nu helt op en lækker hund :hjerte: Må jeg spørge til "sammensætningen" og hvor du har ham fra? Det skal ikke være nogen hemmelighed, jeg går lidt i tanker med nr. 2 - muligvis en labrador til - muligvis en spaniel. Manden og jeg er lidt "ueninge" p.t. Hmm..men lækker hund - no doubt!!

Han er fra Lab Treasure på sjælland..

Du kan se det hele på hans hjemmeside www.lablover.dk

Besvaret

Ej hvor er han dejlig Lab-lover :-D

Må jeg spørge hvor meget han vejer? Tror vores Rufus kommer til at ligne ham ret godt ;-)

Besvaret
Han er fra Lab Treasure på sjælland..

Du kan se det hele på hans hjemmeside www.lablover.dk

Helt OT. Jeg tror nok, at jeg parkerede lige bag ved jer i går i Herning. Er din bil ikke en lille hvid én med hundepoter på??

Du kørte samtidig med jeg var ude og hente Maggie.

Besvaret

her er et billede af min øjesten Trompeterbakkens priska hun bruges på jagt og markprøver og blev 3. unghundemester i norge:)16096787-2ace-40fd-bb52-3dbb7e0cc5f8G_3714.jpg

IMGA0078.jpg

Besvaret

[ATTACH=CONFIG]69719[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69720[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69721[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69722[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69723[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69724[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69725[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69726[/ATTACH]

Hold k*ft hvor er han bare flot!! Det er da helt vildt :lun:

:lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun:

Helt OT. Jeg tror nok, at jeg parkerede lige bag ved jer i går i Herning. Er din bil ikke en lille hvid én med hundepoter på??

*fnis*

Besvaret
Ej hvor er han dejlig Lab-lover :-D

Må jeg spørge hvor meget han vejer? Tror vores Rufus kommer til at ligne ham ret godt ;-)

Han vejer 35 kg.. Han er ikke så høj. Kun 54-55 cm

Besvaret

Lillen 001.jpg

Jeps.. Den lille hundebil :mrgreen:

Lillen 004.jpg

Besvaret

Hov hov i skal da også se min dejlig lille hund

DSCN5933.jpg

Har så mange billeder jeg har lyst til at vise frem men det er nok bedst at stoppe ellers så bliver det bare for meget, så tog bare 4 billeder :-D

DSCN6117.jpg

DSCN6087.jpg

Untitled klumpe flyver.jpg

Besvaret
Hov hov i skal da også se min dejlig lille hund

[ATTACH=CONFIG]69998[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69999[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70000[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70001[/ATTACH]

Har så mange billeder jeg har lyst til at vise frem men det er nok bedst at stoppe ellers så bliver det bare for meget, så tog bare 4 billeder :-D

det ser søreme ud til, at I hygger jer :-)

Besvaret

Nu jeg endelig er ved at have styr på det med billeder, kaster jeg lige et par fotos af min dejlige Berta i denne tråd :-)

IMG_2055.jpg

IMG_2510.jpg

IMG_0713.jpg

Besvaret
Nu jeg endelig er ved at have styr på det med billeder, kaster jeg lige et par fotos af min dejlige Berta i denne tråd :-)

Iiih hun er fiiiin:lun::lun:

Og med en sele magen til Luna's:-D Bortset fra at den der model tager Luna på albuen, så hun har fået y-selen istedet for:-D

Besvaret

Hej jeanette

Jeg har faktisk også skiftet en del af tiden til en hunter. Den ligger som y sele foran - med lidt bedre bevægelighe til skuldrene og noge bag forbenende. Jeg synes den fungerer bedre på berta. Det et dog solgt som en bilsele. Jeg synes pasformen er god så jeg bilder mig selv ind at det ikke betyder noget

• 6 months later...
Besvaret

Her er lidt billeder af vores lille Rex på 13 uger. Nogle af dem har I set, men han kan ikke vises nok frem. !!!

På vej hjem 8 uger.IMG_4430.jpg

Mors konge. IMG_4452.jpg

Slapper af med lidt drinks. IMG_4473.jpg

Elsker sin pude. IMG_4480.jpg

4.jpg

IMG_4450.jpg

IMG_4467.jpg

IMG_4477.jpg

Besvaret
[ATTACH=CONFIG]69980[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69981[/ATTACH]

Jeps.. Den lille hundebil :mrgreen:

Jeg ved godt det er et gammelt indlæg, men hold da op - det er den cooleste bil dekoration jeg nogenside har set. Hvad skal man med flammer når man kan få poter! Genialt!

Besvaret

Her er min lab :)

Unavngivet.jpg

Besvaret
Jeg smelter :lun:

Det er også et fantastisk billede :)

Besvaret

564923_3399363060488_988922633_n.jpg

Balder 1 år, sammen med Olsen 2 år og Bacus 12 år

Tiden er gået så hurtigt, her er et år siden

260252_1944542930894_6487103_n.jpg

269139_1944554931194_610924_n.jpg