Hop til indhold

Findes der en rød løwchen?


Tine1
 Share

Recommended Posts

Så kommer du til at vente på godot :mrgreen: Der kommer megt sjældent rødbrune..Og der står altid 20 på venteliste til en

 

Haha - -tænkte det nok... pokkers..!! Så længe kan jeg nok ikke vente:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har de haft samme farve Magic og Mira?? Og er de brune sjældne?

 

(Nu sidder jeg her og bliver forelsket i farven... Ender med, at jeg kommer til at ønske mig en i hver tænkelig farve, når det kommer til stykket:genert:)

JA samme farve..Den flotteste jeg har set er viggo..HAn er korthåret og rød..de korthårede fader aldrig..men de fælder
Link til indlæg
Del på andre sites

JA samme farve..Den flotteste jeg har set er viggo..HAn er korthåret og rød..de korthårede fader aldrig..men de fælder

 

Jeg mødte jo Viggo i sommer til hvalpetræf.. Han er også vildt smuk.. meeen foretrækker nu pelspleje fremfor hundehår i gulvtæpperne..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var det eneste billede jeg lige kunne finde..Ved jeg har et meget bedre et

 

Det dukker op, når man går ind under udstillinger på din hjemmeside:mrgreen: Har nemli lagt mærke til det, fordi jeg synes det er lidt sjovt, at den fine korthårslöwchen dukker op lige netop der:engel:

 

Men ja, han er bare så MEGA flot!

Han giver mig lyst til at få en korthårslöwchen:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det dukker op, når man går ind under udstillinger på din hjemmeside:mrgreen: Har nemli lagt mærke til det, fordi jeg synes det er lidt sjovt, at den fine korthårslöwchen dukker op lige netop der:engel:

 

Men ja, han er bare så MEGA flot!

Han giver mig lyst til at få en korthårslöwchen:klap:

LAd ikke Fru Silvercoat høre dig sige det..Så er du død :megaked:
Link til indlæg
Del på andre sites

JA samme farve..Den flotteste jeg har set er viggo..HAn er korthåret og rød..de korthårede fader aldrig..men de fælder

 

jeg så viggo i går faktisk. på ravnsborggade, men jeg sad midt i en burger, og min kæreste svor, at han ville gå sin vej, hvis jeg løb efter dem :oops: men han er smuk, smuk, smuk, en af de smukkeste hunde jeg har set, og samme lækre farve som sidste sommer :lun:

 

IMG_0340.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen::engel: ehm....hmm...nææ den er vist holdt "naturel" :pift:

 

 

altså Janni....ER den der korthårede en, en rigtig løve?? Som DU har?? :genert:

JA den korthårede..Eller alle de korthårede der er vist her i tråden er ægte løver (med stamtavle und alles)..det er en pelsfejl er kommer sommetider..Den kommer forresten også hos alle de andre langhårede hunde: havanaise, Shuíh tzu, pekingeser, malteser, afghansk mynde osv.

 

Jeg har den ikke..Jeg har solgt den..Sind og temperament er som hos de langhårede, men de fælder..og de beholder farven :lol:

Men de er mukke på deres egen måde...

HAr du ikke læst korthårs tråden her?? De er angiveligt aldrig set i Danmark før, men da jeg så stod frem og fortalte jeg havde fået korthårede kom der pludselig 5 kuld i rap hvor der var korthårede i...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...