Hop til indhold

International udstilling i Valby den 18. og 19. juni


Recommended Posts

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hundene skal jo stadig luftes... så måske skulle du tage det med alligevel...

 

:hmm:måske lidt smart.. Kunne jo godt være det var kanonkugle-regndråber der kom..

 

Men dogdancing er udendørs. Er IKKE tilfreds. :evil:

 

Kan jeg sgi godt forstå.. Hvad tid er dog dancing? Og er det lige i nærheden.. Kunne godt tænke mig at se det, hvis det kan korrigeres med, hvornår løverne skal i ringen...

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:måske lidt smart.. Kunne jo godt være det var kanonkugle-regndråber der kom..

 

 

 

Kan jeg sgi godt forstå.. Hvad tid er dog dancing? Og er det lige i nærheden.. Kunne godt tænke mig at se det, hvis det kan korrigeres med, hvornår løverne skal i ringen...

 

Det starter kl. 10. Det er udendørs, men præcis hvor udendørs ved jeg ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Løverne skal vist i ringen kl 10, så kan det vist ikke lade sig gøre.. Med mindre vi bliver færdige først:blink:

Må lige se om jeg kan finde ud af noget.. Har aldrig set dogdancing, det kunne jeg altså godt tænke mig..

Charlie skal jo også ud og gå lidt tur, så kan han også få lov at se dogdancing:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Løverne skal vist i ringen kl 10, så kan det vist ikke lade sig gøre.. Med mindre vi bliver færdige først:blink:

Må lige se om jeg kan finde ud af noget.. Har aldrig set dogdancing, det kunne jeg altså godt tænke mig..

Charlie skal jo også ud og gå lidt tur, så kan han også få lov at se dogdancing:mrgreen:

 

Dogdancing varer jo flere timer, i hvert fald til kl. 13. Men freestyle-klasserne er på først, og det er de mest underholdende og publikumsvenlige. Bagefter kommer HTM-klasserne, og de er ofte lidt kedelige for udenforstående at se på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Dogdancing varer jo flere timer, i hvert fald til kl. 13. Men freestyle-klasserne er på først, og det er de mest underholdende og publikumsvenlige. Bagefter kommer HTM-klasserne, og de er ofte lidt kedelige for udenforstående at se på.

 

er der også dogdancing om søndagen?

Link til indlæg
Del på andre sites

hvem har egentlig kage med på lørdag?

 

tror nemlig, at jeg laver pølsehorn i stedet for:genert:

 

Jeg tænkte også på at bage pølsehorn eller noget andet mad-agtigt... men så bager jeg bare kage...:-)

 

Er der stemning for en lagkage..? eller skal vi holde bradepandestilen?

Link til indlæg
Del på andre sites

hvem har egentlig kage med på lørdag?

 

tror nemlig, at jeg laver pølsehorn i stedet for:genert:

 

Jeg tænkte også på at bage pølsehorn eller noget andet mad-agtigt... men så bager jeg bare kage...:-)

 

Er der stemning for en lagkage..? eller skal vi holde bradepandestilen?

 

:???: jeg kan ikke nå at bage noget som helst - skal til sommerfest på arbejdet og disko-dask bagefter :genert: så jeg kommer iført tømmermænd men kan godt tage en pose the-birkes med :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...