Hop til indhold

Er Ærter usunde for hunde, ?????


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Bella er for friske ærter,:hundifart: hun spiser gerne bælg og ærter og elsker dette, :klap:jeg kan ikke finde nogle steder om det er sundt - usundt, håber nogle her ved det, da tiden nu snart er oppe igen.:5up:

 

Der er lavet en tråd nøjagtig magen til for nogle dage siden:engel:

 

Og nej, de er ikke farlige eller usunde:-D Dog ville jeg passe på med bælgen.. ved ikke om de bliver sprøjtet:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: hvis du har dine hunde endnu har de nok ikke gjort den store skade;-)

 

narh... En hund kan jo godt spise løg hver dag og overleve..... i laaang tid.. Indtil den ligepludselig en dag bliver syg og ikke er til at redde..

Og sådan er det også med chokolade.

Og sådan er det også med rosiner...

Og hvidløg...

 

Men ærter ER sunde. Og de holder maven i gang ligesom de gør hos os andre. De passerer tit nogenlunde uspolerede igennem mave og tarm, ligesom mange andre grøntsager også gør. Både hos hunde og hos mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvordan får du hvidløg i hundene ??? Bella vil desv. ikke ha det :confused:

 

Jeg blander det bare i maden. Molly har altid elsket det, men Sille ville ikke have det i starten. Så lod vi bare være at give hende det en periode og så startede vi igen, så nu lugter vi alle fire herhjemme ofte af hvidløg :lol:

Inden vi vidste at frisk hvidløg er noget man helst ikke skal give dem, så havde min mand lavet den stærkeste tzatiki, som jeg næsten ikke kunne spise. Den røg lige ned i hundehalsen på Molly med blikket, "har du mere" :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...