Hop til indhold

2. gang er lykkens gang


Dorte
 Share

Recommended Posts

Kan jo stadig rigtig godt lide Maggie, men hvis vi skal blive i L'erne, så er Lani og Lilo også søde:-D

 

Jeg vender hele tiden tilbage til Maggie. Der er ingen af L-navnene, hvor jeg bare tænker "Dér var det"

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes også, at det virker som om, du ville blive gladest for Maggie. Men tror du ikke, at det kommer til dig, når du ved hvilken hvalp, som er din? Det er jo lidt nemmere at sætte navn på en hund, som man ved hvem er... :-D

 

Sådan havde jeg det i hvert fald. Jeg havde en fornemmelse af, hvad min hund skulle hedde, men det var først, da jeg vidste hvem hun var, at jeg var helt sikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev spændingen udløst. Testen bekræftede opdrætters observationer og det blev Labrander Liva som flytter ind hos os næste onsdag. :banan::banan::banan:

 

Hun er en lille pige med selvtilliden i orden, som gerne vil samarbejde "noget for noget", byttedriften er i orden.

 

Lidt billeder af de to nybagte søstre :lun:

dorte-albums-maggie-picture22360-dsc00137.jpg

 

dorte-albums-maggie-picture22361-dsc00138.jpg

 

dorte-albums-maggie-picture22362-dsc00139.jpg

 

dorte-albums-maggie-picture22363-dsc00140.jpg

 

dorte-albums-maggie-picture22364-dsc00142.jpg

 

dorte-albums-maggie-picture22365-dsc00143.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Århhh tillykke! Så fik du Maggie-navnet, det er også super fint :lun: Nu er det snart hun kommer hjem så - og nu kan du bare falde helt og totalt hen i svime over hende, endelig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hun bliver Maggie (May) :lun:

 

Åhhhh altså!! Smukke lab, og super skønt navn til hende:lun:

 

Er helt vild med de to sidste billeder hvor de begge to er på:hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...