Hop til indhold

Sommerskue/prøver Årslev 13 juni


Recommended Posts

Årh så skal Martin møde Gracie :lun::lun:

 

Det må han godt ikk?

 

Ahhh, jeg ved nu ikke rigtigt.:drille:

Jo, selvfølgelig må hun det, og hvis I har bil, vil hun uden tvivl gerne være rigtig gode venner med ham.:mrgreen:

 

Jeg håber at jeg ikke kan komme :genert: men hvis lillepigen er stædig så kan jeg lige så godt bruge tiden på at kigge på dygtige hunde og deres ejere :-D

 

Altså, hun kan da lige så godt blive født direkte ind i hundeverdenen.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Cotonhunden

Jeg kommer med mor og søn :) Becca og Amigo - coton de tulear.

Amigo skal i babyklassen og det er første gang han skal udstilles så det bliver helt enormt spændende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh. Det bliver spændende... :-)

 

Ja det gør så. Håber virkelig jeg kan styre mine nerver, så vi kan bestå denne gang - at 3. gang er lykkens gang.:engel:

 

... Og du ved jo godt hvilke forventninger jeg hasr til jer ikk?? :engel::slem:

 

Jeg er bare glad for at de er færdige i kl 1, for så kan jeg også have høje forventninger på deres vegne.;-)

 

Ærgeligt vi ikke skal se dig og Koda i LP ringen. Tager du egentlig til DM med ham?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det gør så. Håber virkelig jeg kan styre mine nerver, så vi kan bestå denne gang - at 3. gang er lykkens gang.:engel:

 

 

 

Jeg er bare glad for at de er færdige i kl 1, for så kan jeg også have høje forventninger på deres vegne.;-)

 

Ærgeligt vi ikke skal se dig og Koda i LP ringen. Tager du egentlig til DM med ham?

 

Hehe :mrgreen:

 

ikke helt taget stilling til det endnu, overvejer stadig men ikke helt sikker endnu, det også mange penge for en ferie på bornholm og nu hvor kæresten er startet selvstændig op er det ikke sikkert han kan ta med mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe :mrgreen:

 

ikke helt taget stilling til det endnu, overvejer stadig men ikke helt sikker endnu, det også mange penge for en ferie på bornholm og nu hvor kæresten er startet selvstændig op er det ikke sikkert han kan ta med mig.

 

Så tager du bare med os (såfremt jeg altså kan nosse mig sammen til at få point nok i Årslev) :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går faktisk og overvejer om jeg skal have en lille én til halsen inden prøven i årslev:lol:. Ryster så meget af nerver at jeg dårligt kan stå på benene, og ham dommer Palle gør det ikke nemmere. Har det svært med kæft trit, retning, højre og venstre, når jeg er nervøs.:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...